Gå til innhold

første bilkjøp


mansh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var jo veldig billig, og om du er ute etter en bil under 30 000,- så er jo dette et godt valg.

Selv om jeg aldri ville kjøpt noe slikt, det er vel bare pga jeg ikke syntes den var "fin" i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo veldig billig, og om du er ute etter en bil under 30 000,- så er jo dette et godt valg.

Selv om jeg aldri ville kjøpt noe slikt, det er vel bare pga jeg ikke syntes den var "fin" i mine øyne.

hva med denne og?

jeg fikk pruta ned til 12 ! men fortsatt usikker (??)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36602419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp den elendige BMWen! Kommer til å koste deg 12000kr en gang til de neste tre månedene. Mitsubishien er et supert funn - og en helt annen bil en tyskeren. Godkjent lenge til, det er et viktig pluss. Finn ut hva "småplukk" er for noe og prut i vei - Spacestar går billig fordi det både er enkle og litt ukjente biler, men de er robuste og greie. Temmekig praktisk også.<br /><br /> Anonym poster: b67e7ad9dfe142edc15f431003d2f0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt noe nå? Med litt vett er det fort gjort å være enig i at BMWen er et pengesluk og japsen er et trygt valg. Er absolutt enig i det. Men 1,3l er liten for en bil som skal kunne romme fem. Den er antagelig ganske daff. Prøv en Nissan Primera eller Almera - billig og grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...