Gå til innhold

Vil selge bilen - Hva skriver jeg? Kan ingenting om bil...


Gjest Dumle-Dumbo

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er disse bildene, fra i sommer, eller?

Bilen så jo strøken ut sånn sett, i lakk og ingen bulker, som jeg ser?

Det er nå et pluss ja.

Tror det koster rundt 500kr på NAF for å finne ut hva som skal fikses før en EUkontroll.

Men selg bilen før den går enda mer ned i verdi, om du ikke starter med å kjøre den og fikse den i morgen, så har den ikke godt av å stå spesielt mye lenger..

Anonym poster: 3d284f194ed0745f4714726d4eaf9769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Candy Pie

Hvor gamle er disse bildene, fra i sommer, eller?

Bilen så jo strøken ut sånn sett, i lakk og ingen bulker, som jeg ser?

Det er nå et pluss ja.

Tror det koster rundt 500kr på NAF for å finne ut hva som skal fikses før en EUkontroll.

Men selg bilen før den går enda mer ned i verdi, om du ikke starter med å kjøre den og fikse den i morgen, så har den ikke godt av å stå spesielt mye lenger..

Anonym poster: 3d284f194ed0745f4714726d4eaf9769

Nei, bildene tok jeg i går:)

Da får jeg prøve på det.

Spurte litt i går, som jeg forsto så var det kun katalysatoren som er klikk, så var det dårlig batteri på den.

Den har blitt starta, og den går den. Men den har ikke blitt kjørt etter at jeg overtok den for 2 år siden, ikke som jeg kan huske hvertfall, så den har nok stått der den står nå siden da.

Men så skulle den vist ha blitt vist, men det har den ikke i år. Men tror det var snakk om at vi skulle vise den og prøve å få den på veien, men jeg vil egentlig selge den. Får ikke lappen uansett sikkert så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Oppdatering: Skal beholde bilen jeg. Vi skal kjøpe katalysator, så er det noen som kan fikse den her hjemme. Bilen er vist, og det eneste som var galt var katalysatoren. Så skulle mamma hjelpe meg med penger til lappen. Så da ordner det seg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...