Gå til innhold

Trøstetråd <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte at vi kunne ha en tråd her på kg der vi kan trøste hverandre når vonde ting skjer, eller livet er vannskelig...

:klem:

Anonym poster: 0a304571f37816c0d16c214b8764289a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell... det krabber og går. Livet går opp og ned og nå er jeg ganske langt nede i dalen :-/

ts

Obs: Vennligst ikke skriv selvmordsinnlegg, for da dør trøstetråden vår!

Anonym poster: bcfe6c91c9c6987fe175b7906fe5ab55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er håpløst forelsket i en som foretrekker å reise fra oslo - hamar for å treffe en han har snakket med på nett enn meg som han har kjent i 8 år holdt for narr i 4 år med å la meg tro at han faktisk vil ha meg..

Anonym poster: d01322311e3f3fd9913421fb27a81862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor døde for 1 måned siden. Hun var gammel, men det er likevel tungt. Føler som om jeg befinner meg i et vakuum. Ting har stoppet helt opp. Er mye alene, ikke sammen med venner. Har sluttet å trene og spiser bare masse drittmat. Klarer ikke å gjøre noe fornuftig.

Anonym poster: 68128357740178ccf6362479b48f51ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg så ufattelig trist for tiden.Kan vel kanskje si at jeg sørger.Vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre for jeg føler all livsgnisten er forsvunnet.Føler meg så ensom og alene og kunne trengt noen fine ord for å muntre meg opp for en liten stund :grine:

Anonym poster: 857d8f0debede52173d3c7282c102926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mormor døde for 1 måned siden. Hun var gammel, men det er likevel tungt. Føler som om jeg befinner meg i et vakuum. Ting har stoppet helt opp. Er mye alene, ikke sammen med venner. Har sluttet å trene og spiser bare masse drittmat. Klarer ikke å gjøre noe fornuftig.

Anonym poster: 68128357740178ccf6362479b48f51ba

Kondolerer :klemme: Det er helt lov å sørge. Jeg har opplevd det samme selv for et par år siden. Det var ufattelig tungt å miste henne, men med tiden har jeg lært å se på minnene vi hadde sammen med et smil om munnen. Selv om jeg savner henne utrolig mye, så blir det lettere etter hvert. :klemmer:

Anonym poster: 68bef7e600d037292a46b32ea3f90a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I en alder av 26 tror jeg at jeg har nådd bunnen :(

Siste året har virklig alt gått til helvete...

Slutt mellom meg og samboer etter 8år sammen, vi hadde felles venner som valgte henne, så nå har jeg ingen :unsure:

Begge besteforeldrene mine døde...bodde hos bestemor som ungdom, bestefar kjente jeg egentlig ikke så godt, men uansett trist.

Min far drikker, mye, noe han alltid har gjort, men nå har det toppet seg, og han har slettet alle sine barn fra face og neker å ha kontakt med oss mer, vi er 5stk (+ en søster han nekter å si hvem er)(vi har vist gjort noe galt, men ingen vet hva)

På toppen av det hele har jeg nå vært sykmeldt i 5måneder i strekk, med x-antall operasjoner. Nå er jeg hjemmeværende på ubestemt tid, til jeg eventuelt blir bedre.

Er så jævlig sliten! Sliten av å ikke gjøre noe annet enn å være hjemme hver jævla dag, og siden alle vennenene mine holder med x`n min så er det heller ingen som kommer på besøk (bortsett fra en tante som kommer innom med mat et på ganger i uken)

Er sint, ensom og trist som faen, mest forbannet over at livet kan ta en så jævlig unødvendig vending :sur:

(Beklager all banningen, men det hjelper på en rar måte :unsure: )

Anonym poster: 0b25a2c62153056e51761af3f8af6298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en alder av 26 tror jeg at jeg har nådd bunnen :(

Anonym poster: 0b25a2c62153056e51761af3f8af6298

Kjenner meg igjen i noe av det du skriver, selv om vi også er i litt ulike situasjoner.

Man får ikke mer å håndtere i livet, enn man er sterk nok til å takle.

Mist aldri troen på at du kan få det bra igjen. Bedre enn noensinne. For det er som regel sant.

Anonym poster: 16f3084afb6be20febe573cad3f4d046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Dytt dytt... og en :klem: til dere alle

Anonym poster: 68bef7e600d037292a46b32ea3f90a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med! :(

:klem: til deg.

Anonym poster: 68bef7e600d037292a46b32ea3f90a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på graven til lillesøsteren min og tvillingbroren min i dag (de ligger i samme grav) er i meget dårlig humør i dag fordi det er så forbannet vemodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SweetSunshine

Var på graven til lillesøsteren min og tvillingbroren min i dag (de ligger i samme grav) er i meget dårlig humør i dag fordi det er så forbannet vemodig!

Livet kan være altfor urettferdig av og til. Eneste magre trøst er at det blir bedre med årene. Eller.. rettelse.. det blir ikke bedre, men det gjør ikke liiike vondt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er for urettferdig, selv om tvillingbroren min har vært død i 30 år (kom ut i uke 23 død) og lillesøsteren min har vært død i 23 år ! men likevel er det vemodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stryker på eksamen :(

Trøst til deg :hug: Har strøket noen ganger jeg og men fikk tatt det opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...