Gå til innhold

Hvordan ikke miste han nå? svart fort!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis ikke dette svaret du ønsker deg. Men dersom han har bestemt seg så er det sannsyligvis ikke noe du kan gjøre med det.

Hvis han mener dere har for ulike interreser, så er det vel kanskje ikke noe å satse på? Inn under her tenker ihvertfall jeg at han kanskje synes dere er for forskjellige med tanke på alder også. Altså at dere er på for forkjellige steder i livet.

Det at han sier at han er glad i deg, betyr ikke at han ønsker å være sammen med deg. Jeg er glad i mange, uten at vi noen gang har hatt eller vil komme til å få et forhold. Det samme kan være med at han liker deg.

Men du får forhåpenligvis vite grunnen i kveld. Og da vil det muligens være lettere å akseptere at han ikke ønsker noe forhold med deg. Jeg tenker i hvertfall at når denne samtalen kommer opp så tidlig i forholdet, så er det lite sannsynlig at forholdet vil overleve.

Ang p-pillene. Det er langt fra uvanlig å reagere negativt på hormonene. Ta det opp med legen så får du helt sikkert prøve et annet merke, selv om det ikke er sikkert det hjelper. Har selv prøvd 8 ulike merker, og har ikke kunne brukt noen av dem.

Anonym poster: a4cd79c028bb30412e83895b3f1dba4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen din. Du bør ikke spise piller som tar humøret ditt. Ikke snakk med typen om disse pillene og hva de gjør med deg. Ta det med legen.

Hvorfor skal hun ikke det??
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun ikke det??

Jeg tror ikke hun har noe å vinne på å utlevere psykisk-medisinske problemer for typen nå. Dessuten er dette en sak der legen har ett hovedansvar, og det er han som skal korrigere medisinopplegg. Jeg føler ikke for å blande inn noen andre.

Medisinske og psykiske plager er det mange som deler med sin partner, men i dette tilfelle så er forholdet såpass ustabilt at jeg tror det er mer å tape enn å vinne på dette.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det ingen som har noen magiske ord jeg kan si til han så jeg har han litt til til jeg har funnet en bedre måte å beholde han på? plis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

If you love somebody, set them free. Sei at du forstår at han vil vere fri, at han ikkje er klar for eit forhold no og at du vil la han gå. Vil han verkeleg gå, så går han. Er han usikker kan det at du virkar trygg og fri virke tiltrekkande. Av og til virkar det, som regel ikkje, men det er uansett det rette å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare ha han noen dager til, så skal jeg skjerpe meg og få tilbake mitt gode humør sånn at han vil ha meg. det var den glade meg han falt for.. selvfølgelig. jævla p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde prøve minipiller istedet for p-piller. Jeg har depresjoner, og p-piller forverrer det pga hormonene. Det er det samme rundt eggløsning, da er det noen hormoner som gjør meg ustabil i humøret.

Vil også anbefale deg å gå i terapi og ta medisiner mot depresjon, om du da ikke allerede gjør det. Omega 3 og D- vitaminer er også gunstig å få i seg ekstra av.

Og sist men ikke minst, du må lære deg å stå på egne ben, ikke være avhengig av noen for å holde deg oppe, men lære deg å holde deg oppe selv. Terapi er tingen for å lære teknikker som vil hjelpe deg langt på vei til å takle nedturene alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kanskje med han nå, så sent å komme med tips. Ikke at jeg har noen tips heller. Noen kommer, noen går. Det er ikke så mye magisk du kan si om han har bestemt seg. Det beste du kan gjøre er å la han gå og holde hodet hevet. Ikke virk desperat.

Du har sikkert masse annet i livet det går an å kose seg med. Finn en fritidsinteresse som gleder deg. Fysisk aktivitet i form av trening er bevist bra for den mentale helsen også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå en uke siden det ble slutt. Han sa han har så mye på seg nå at han trenger litt tid for seg selv. Han sa han liker meg fortsatt, men jeg sa det er vanskelig å godta om han sier det så han sa han liker meg som venn. Vet ikke hva han gjør innerst inne. Men jeg har jo hatt han før.. Får bare gi han litt tid også se hva som skjer, selvom jeg hater det. Noen ideer til å få han til å savne meg? Snakket litt med han de første dagene, sluttet å snakke til han også skrev han til meg da jeg tok bort forholdet fra facebook..

Denne uken har vært forferdelig, jeg greier ikke tenke på andre ting. Vi jobber samme sted og til helgen skal vi ut med jobben. Hvordan skal jeg oppføre meg mot han da? Regner ikke med at han har fått nok tid med seg selv enda, og vet ikke helt hvordan jeg skal være mot han. Jeg vil jo at han skal like meg, og eventuelt om han gjør dette. Hvordan skal jeg forholde meg til han for å få dette til å fortsette?

Jeg tenkte på forskjellige "metoder" for å få han tilbake, men har funnet ut at det gidder jeg ikke. Jeg vil bare være ærlig mot han hele tiden, slik som vi har vært helt siden vi ble kjent. Men er det noe jeg ikke bør si, eller noe jeg bør si? Vi har snakket om at når han føler han har fått orden på livet igjen skal vi se hva som skjer.. Men det er så viktig for meg at han ikke finner seg en annen.. men vet ikke hva jeg kan gjøre. plis hjelp meg...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg ihvertfall for å drikke veldig lite, så du ikke ender opp i tårer klengende rundt halsen hans.

Innstill deg på at han ikke er interessert lenger!

Ja, du har hatt han. Men han fant ut at du ikke er kjærestemateriale. Antakelig er du for ung og umoden. 4 års aldersforskjell er enormt mye når du bare er 16 år. Særlig når du forteller at du har hatt problemer med humøret, det hjelper ikke på toppen av 16-års hormonraptuser.

Det er ingen ting du kan gjøre for å hindre at han får seg en ny kjæreste.

Ønsker du å ha et godt forhold til han behandler du han som en venn, og kommer deg videre.

Anonym poster: a0397e04fd20e4395e15673e00dad1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør IKKE om jeg skal droppe han eller ikke, spør om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre, ikke hva jeg ikke kan gjøre. herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 20 år, og gutter på den alderen liker modene og selvstendige jenter. Husker selv hvordan jeg var i 15-16 års alderen. Ble det slutt med noen prøvde jeg å få mest mulig oppmerksomhet, jeg ble nok ganske irriterende til slutt. Sier en ting: IKKE prøv det! Det funker ikke =P

Hvis du er en hyggelig jente, snakker med han som at dere kun er venner og aldri har vært noe mer enn det, snakker mer om hans liv enn ditt så trur jeg det går bra.

Vil bare gi deg et råd, og jeg vet det er vanskelig når man først er forelska, men du kommer til å miste mye av ungdomstiden din ved å være sammen med en 20 år gammel gutt. I tillegg vil nok han begynne med utdanning, mens du såvidt er igang med videregående, han vil dra på gutteturer til syden, dra på byen osv - dette kan jo ikke du før om to år. Så dere begge kommer til å påvirke hverandre negativt. MEN dere kan jo også påvirke hverandre med mye positivt også. Jeg kjenner dere jo ikke, så vet ikke hvordan personer dere er.

Men mitt tips da: Vær hyggelig, ikke innpåsliten, Vær en venn(selvom du vil være mer), ha det gøy, vis at han kan være seg selv rundt deg, men viktigst av alt: Ikke vær for påtrengende, la alt være naturlig.

Derfor: Ikke lag deg noen regler =) Kjærlighet skal komme naturlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør IKKE om jeg skal droppe han eller ikke, spør om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre, ikke hva jeg ikke kan gjøre. herregud

Har ikke han droppa deg allerede da?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør IKKE om jeg skal droppe han eller ikke, spør om noen har noe tips til hva jeg kan gjøre, ikke hva jeg ikke kan gjøre. herregud

Det du kan gjøre er å komme deg videre. Det finnes ingen triks eller magiske ord for å få han tilbake, men det verste du kan gjøre nå er å mase på ham. Han trenger tid til å samle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker ikke til han. det er bare det at han skriver til meg på facebook hver dag.også sier han at han savner meg men er redd for å såre meg...skjønner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg snakker ikke til han. det er bare det at han skriver til meg på facebook hver dag.også sier han at han savner meg men er redd for å såre meg...skjønner ikke

Høres ut som en player. La han være en liten stund, ikke snakk "jeg savner deg og" tilbake til han, da kommer du aldri til å åpne øynene dine for andre alternativer. Kommer han tilbake, så kommer han. Hvis ikke han gjør det er det greit for deg å ha kommet deg LITT over han ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nå blitt enig om å gi det en sjanse til. så nå bare krysser jeg fingrene :)

Herregud... og hvor lang tid tar det før det blir slutt igjen? Voksne mennesker holder ikke på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... og hvor lang tid tar det før det blir slutt igjen? Voksne mennesker holder ikke på slik.

Du kjenner jo ikke oss, og vet ikke noen av grunnene til at ting har blitt som det blitt. Jeg bryr meg ikke om hva voksne mennesker gjør, jeg er heldigvis ikke voksen enda ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...