Gjest linneawarp Skrevet 10. september 2012 #1 Del Skrevet 10. september 2012 Hei! Jeg skal reise fra San F - Las Vegas - Los Angeles med leiebil, men de hadde ikke GPS for enveiskjøring. Jeg kjøper heller selv. Hvilke GPS er bra? Får vel kjøpt i butikken med oppdateringer + USA kart? HVilke butikk selger bra utvalg av GPS, både i butikken og på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 10. september 2012 #2 Del Skrevet 10. september 2012 Gjerne like greit å kjøpe den på første butikk i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. september 2012 #3 Del Skrevet 10. september 2012 Vi brukte TomTom(tror jeg det heter) på iPhone. Funka finfint det tror det koster 500 kr eller noe på App Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 11. september 2012 #4 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg foretrekker tomtom. Finnes billigere, men... Sears og WalMart selger GPS, og selvsagt elektrobutikker. Jeg kjøpte tomtom til iphonen og er kjempefornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linneawarp Skrevet 13. september 2012 #5 Del Skrevet 13. september 2012 Supert tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. september 2012 #6 Del Skrevet 17. september 2012 Vi kjøpte den også i USA, en Garmin Nuvi, og så bare oppdaterte vi den da vi kom hjem. Var uansett billigere å kjøpe den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå