Gå til innhold

Cover-låter som er "bedre" enn originalen


Krakonosj

Anbefalte innlegg

Denne var litt for cøntri for meg, men nå vet jeg ikke hvem som synger originalen. tror ikke jeg har hørt den før heller.

Det var meninga det skulle være køntri ja :) The Foundations var vel de som gav den ut først og har den mest kjente versjonen. Hvem som faktisk har laget den aner jeg ikke.

Synes ikke noe om Aha eller sangen. Verken deres versjon eller originalen. 1/10

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kirk??? Are you kidding me? :spy:

0/10

Fant ut at han har laget en versjon av Bohemian Rhapsody, men jeg unner ingen så vondt at jeg legger ut den.

Pet Shop Boys - Always On My Mind (Elvis har vel den meste kjente fremføringen av den, men det er heller ikke hans sang):

http://www.dailymoti..._music&start=40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iris av The Goo Goo Dolls, coveret er av Sleeping with Sirens.. Med en av de klareste og reneste stemmene. Sangen høres mye mye bedre ut når Sleeping with Sirens spiller den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Iris av The Goo Goo Dolls, coveret er av Sleeping with Sirens.. Med en av de klareste og reneste stemmene. Sangen høres mye mye bedre ut når Sleeping with Sirens spiller den.

likte ikke denne versjonen. Sikkert fordi jeg elsker Goo goo dolls sin versjon og han her hørtes pubertal ut i stemmen.

http://www.youtube.com/watch?v=s2rphDZT9Dk

Nydelig cover av maroon 5 sin Never gonna leave this bed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tror jeg vil gi denne 9/10 faktisk. Elsker slike sanger, og denne må definitivt lastes ned :)

Den var litt spesiell men veldig fin. Hører ikke hva den er cover av men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig versjon av Set Fire To The Rain, opprinnelig av Adele.

Helt ubegripelig fantastisk cover av Safe And Sound av Taylor Swift. Liker ikke Taylor Swift, men denne versjonen er helt syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...