Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #41 Del Skrevet 18. januar 2003 Å man venter i forfærdelig spenning! Vet ikke kor mange ganga æ ha vårt på "nervøs-besøk" på lillerommet nu. Dette tære jaggu på nærvan. Hadde d bare skjedd nåkka!! Bare 9 daga igjen, å æ ha fått telefona fra slækt å venna allerede, alle me samme spørsmål: E slækta blitt større? Onkeln min va så spent at han hadde nestn ikke ti tell å vente t vi tok telefon. Holdt på å ringe sykehuset han Æ førr min del bruke så lang ti opp fra sofan, så d e mamma som spring tell unnsettning.. Å dær dumpa man over på dialækt. Jaja, ingen e perfekte.. Kos Litle å Nurket, som fortsatt venter på Månekrafta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #42 Del Skrevet 20. januar 2003 Hmm.. Var på sykehuset idag for sjekk. Den jordmora jeg går til, mente hun kunne kjenne lukta av fostervann.. Var litt spennende, og veldi go seng å ligge på(sovnet nestn) , da jordmora på sykehuset kom med den målegreia som festes på magen. Skal tilbake imorgen og ta en sjekk til.. Fint å vite at alt står bra til med den lille da. Ellers så kunne jordmor si at jeg hadde en svak svangerskapsforgiftning. Ble litt stressa akkurat da hun sa d, men da jeg fikk snakket om d, så gikk d bedre. Hadde vært litt gøy hvis Nurket kom inatt da.. DA ville Litle være happy jente. Litle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #43 Del Skrevet 21. januar 2003 Og da var man hjemme igjen.. Idag sa damen på sykehuset at alt sto bra til, fostervannet holder visst enda, og hadde svake rier! Så smilte hun så bredt å sa at:"nå er det ikke lenge igjen tror jeg.." JIPPI Er jo dette jeg har venta på i 9 mnd da.. Min stakkars pappa som var med ble litt bleik da jeg nevnte dette, og det var bare så vidt jeg fikk sitte igjen i bilen da han skulle inn på City Nord en tur... Er ganske slapp å sliten nå, så d blir nok middagshvil idag. Klæm Litle (som knapt kan vente lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. januar 2003 #44 Del Skrevet 21. januar 2003 Nå tør jeg hvertfall ikke gå noen sted uten mobilen!! Håper du bruker tia no tell å kvil de mye. Husk at du må ha litt energi når dæ starta. Nattaklem fra vera og gullongen, T-18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 23. januar 2003 #45 Del Skrevet 23. januar 2003 Heia Litle! Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi!!!! Hyggelig! :D Nå har jeg lest din også og gjett om jeg er spent!!!! Du får ha lykke til med fødselen, og jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått!! Lykke til og slapp godt av nå før det braker løs!! Koz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. januar 2003 #46 Del Skrevet 23. januar 2003 Ville bare skrive en liten hilsen i dagboken din Bedre sent enn aldri . Selv om du er ung, kommer du sikkert til å bli en god mor: du har jo hatt tiden som gravid til å forberede deg på . Min lillesøster fikk sin første da hun bare var 17 år. Nå er hun 27, og mor til 3 herlige jenter på 6/8/10 år . Hun ble dømt "nedenom og hjem", men hun har bevist at modehet kommer forskjellig . Hun traff sin store kjærlighet da hun var 15år, og siden har de vært sammen ( nå er de gift). Lykke til :D Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. januar 2003 #47 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei Litle!! E tar sjansen på at e får lov å sladre litt på deg?? Glemt å spør på tlf... Ståa er slik at Litle ble lagt inn på sykehuset i går med liten svangerskapsforgiftning. I dag hadde hun fått noe tablettgreier for å få i gang modning, tror jeg. Så nå blir hun på sykehuset til nurket kommer! Var å besøkte henne i går, og hun var litt sliten. Ellers kommer hun sikkert innom og forteller når det har skjedd noe. Lykketil klem fra vera og pitteliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. januar 2003 #48 Del Skrevet 25. januar 2003 Nå har jeg fått lov til å sladre!!!!! Litle fikk en gutt 04.16 i natt!!!!! Han veide 3750 g og var 52 cm. (tror det var rett). Snakket nettopp med henne og hun var sliten. Skal å besøke dem i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. januar 2003 #49 Del Skrevet 25. januar 2003 Du må hilse så mye til henne og gratulerer så mye. Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 26. januar 2003 #50 Del Skrevet 26. januar 2003 GRATULERE SÅ MYE MED VETLE!!! Ønsker dere lykke til videre Klem fra Zafir og Lillebror 37+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. januar 2003 #51 Del Skrevet 29. januar 2003 :enig_animasjon: GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTEN!!! Ønsker dere all mulig lykke freomover! Dette blir moro vel!!! masse klemmer fra magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 29. januar 2003 #52 Del Skrevet 29. januar 2003 GRATULERER HJERTELIGST MED Klem fra Håper 6+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 29. januar 2003 #53 Del Skrevet 29. januar 2003 Kjøre litle!! :D Gratulerer så mye med gutten!! :D Koz.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #54 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei å hei alle sammen.. Da var man heime igjen. Vært på sykehuset siden torsdag i forrige uke. Ble lagt inn pga at jordmora jeg gikk til hadde misstanke om svangerskapsforgiftning. Dette kunne legene senere konstatere, og da var skøya igang. Fikk lagt inn en tablett for å få fart i modninga. Den viste seg å ikke være særlig effektiv. Så jeg lå med kraftige mensmurrringer fra kl 14 til klokka var 24 på natta. Da var jeg så sliten at legen fant ut at jeg skulle få satt en petidinsprøyte (rett skrevet?) å få en sovetablett. Fikk sove i akkurat 2 timer, da bråvåknet jeg. Trodde jeg bare måtte på dobesøk, men så feil går det ann å ta.. Kom inn på toalettet, å splæsj! Der gikk fostervannet. Å som det gikk! Ringte på og en jordmor kom å fikk overblikk over det hele... Hadde da 3 cm åpning! Ble lempet inn på en fødestue å koblet på den målegreia man får på magen. Det gikk en time, så var åpningen 6 cm. Her var det en som hadde det travelt gitt! Mamma som skulle være med på fødselen, lå å sov på dagligstua. Hun ble hentet og var totalt i fyr å flamme. Fra selve fødselen husker jeg bare at hadde jeg fått lov, så hadde jeg knust oksygenmaska. Tok nesten handa til ene jordmora i samme slengen.. Lille gutten ble tatt med sugekopp, og da den ble festet hadde jeg bare lyst å klappe til legen. Hvem er dum nok å si til en fødende "ikke press nå" når man tror man skal sprenges?? Jaja, hun overlevde hun og... Jeg rakk ikke frem til henne. Etter bare 2 timer kom en nydelig liten gutt til verden, neddopet pga sprøyta jeg fikk, men ellers i ganske go form. Han ble tatt ned på Barneavd for at de ville være sikker på at han var helt ok. Han ligger nå å sover i vogga etter oldefar. Er litt plaget med luft, så jeg å pappa jobbet skift inatt. Var så trøtt tilslutt at jeg bare gav pappa beskjed om å vekke meg når ungen skulle ha mat. Han skal hete Benjamin Andrè. Veide 3770 g og var 52 lang. Vera, du bommet bare med 20 g.. Men, du er tilgitt. Da ønsker jeg bare dere alle andre lykke til med nurkene deres.. Nå skal jeg skjemme bort mitt Mange koser fra Litle og Benjamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. januar 2003 #55 Del Skrevet 30. januar 2003 :D :D :D ÅÅH så koselig!!! GRATULERER IGJEN!! Kos deg masse fremover med lille Benjamin og pappaen! Og for et fint navn! Blir rent rørt her jeg sitter og leser det du har skrevet. Håper at jeg får oppleve noe så fint jeg også en gang! mange klemmer fra magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 9. februar 2003 #56 Del Skrevet 9. februar 2003 så koselig!! håper du skriver videre her inne. så vi får høre litt om hvordan det går med dere etter at babyen er født og.. Regner med at det er ikke bare bare det heller... I allefall gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #57 Del Skrevet 9. februar 2003 Oppdatering.. Nå er den lille pjokken min blitt 2 uker å 1 dag gammel. Hadde min første morsdag idag, og fikk kort å greier. D va kos d.. Benjamin er stort sett en trøtt å sovende liten gutt, men han er mye plaget av luft, og holder både seg selv, meg og bestefar våken om natta enkelte ganger. Noen som har gode råd for å bli kvitt luftproblemet?? Må løpe. Er en som etterlyser kveldsmat. :blunke: Kos dere da.. Litle og Benjamin Andrè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå