Gå til innhold

Sigrid-saken


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må vel være henne de har funnet da? Ville ikke politiet avkreftet det i media uten pressekonferanse om det ikke var henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo derfor man har et forum. Å spekulere og diskutere. Hvis ikke får de stenge tråden.

Her trenger en ikke være rakettforsker for å legge to og to sammen. Et lik er funnet, like ved funnstedet gikk politiets beredskapstropp til pågripelse av to personer. Den ene av de skal avhøres i dag, har fått oppnevnt forsvarer (Elden).

Saken er flyttet over til Oslopolitiet (som har ansvar for Sigridsaken).

Pressekonferanse varslet kl 18.. Så da får vi vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være henne de har funnet da? Ville ikke politiet avkreftet det i media uten pressekonferanse om det ikke var henne?

Ja ikke sant. Det tenkte jeg å.

Tror ikke politiet hadde arrangert pressekonferanse om det var en annen. Da ville de nok bare avkreftet at det var Sigrid.

Anonym poster: e2d78eff3e681c9e1cf95c760af67da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen pressekonferanse da de avkreftet at det var Sigrid etter likfunn i ski!<br /><br /> Anonym poster: 665e11ac3798a0c71863d758be724587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo derfor man har et forum. Å spekulere og diskutere. Hvis ikke får de stenge tråden.

Her trenger en ikke være rakettforsker for å legge to og to sammen. Et lik er funnet, like ved funnstedet gikk politiets beredskapstropp til pågripelse av to personer. Den ene av de skal avhøres i dag, har fått oppnevnt forsvarer (Elden).

Saken er flyttet over til Oslopolitiet (som har ansvar for Sigridsaken).

Pressekonferanse varslet kl 18.. Så da får vi vite.

Enig.

Vi har en her i tråden som stadig kommer med pekefingeren og har oppnevnt seg selv til moralpoliti. Vi trenger ikke den type moralpreken, folk her inne kan tenke sjæl, å så lenge man ikke kommer med ufine kommentarer så burde vi få skrive det vi tenker i denne tråden. Hvis ikke - steng hele tråden.

Anonym poster: e2d78eff3e681c9e1cf95c760af67da2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen pressekonferanse da de avkreftet at det var Sigrid etter likfunn i ski!<br /><br /> Anonym poster: 665e11ac3798a0c71863d758be724587

Nei, da har vi jo grunn til å tro at politiet har noe å tilføye i saken, ellers ville de bare gått ut i media og avkreftet at det var Sigrid som ble funnet igår.

Anonym poster: e2d78eff3e681c9e1cf95c760af67da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da har vi jo grunn til å tro at politiet har noe å tilføye i saken, ellers ville de bare gått ut i media og avkreftet at det var Sigrid som ble funnet igår.

Anonym poster: e2d78eff3e681c9e1cf95c760af67da2

Nettopp!<br /><br /> Anonym poster: 665e11ac3798a0c71863d758be724587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne om at politiet avlyste den pressekonferansen de egentlig skulle ha i dag pga dette nye likfunnet, så det kan rett og slett være derfor også. Det behøver ikke bety at det er Sigrid de har funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som har tipset politiet jeg. Synes det er litt i overkant merkelig at de greier å dra rett til der liket ble funnet og pågripe gjerningsmennene i løpet av en dag, når Sigrid (om det er henne) har vært savnet i en måned... Samtidig er jo dusøren for åfinne jenta på 1M. Isåfall undrer jeg meg over hvem vedkommende er og hva har h*n hatt med saken å gjøre.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pågrepne 37-åringen er tidligere dømt for å ha overfalt en kvinne med jernstang. Han ble også ilagt besøksforbud mot en politimann og hans familie for seks år siden.

Senere samme år slo han ned den kvinnelige naboen i oppgangen hvor han da bodde. Den 23 år gamle kvinnen ba om hjelp etter at sikringen røk. Mannen som nå er pågrepet i Sigrid-saken tilbød seg å hjelpe. Da de kom ned i kjelleren i boligblokken slo han ned kvinnen bakfra med en jernstang uten forvarsel.

Mens 23-åringen hylte fortsatte mannen å slå til hun var bevisstløs. 23-åringen våknet senere i sitt eget blod og fikk varslet om hendelsen. Kvinnen ble påført kraniebrudd.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvem som har tipset politiet jeg.

Lurer jeg på også. Hvem klarer å sitte inne med slike opplysninger og hvordan vet de hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste også at vedkommende som er siktet for drap fikk to - 2 - års fengsel for å, uprovosert, ha slått ned en kvinne med jernstang.

Hurra for norske strafferammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvem som har tipset politiet jeg. Synes det er litt i overkant merkelig at de greier å dra rett til der liket ble funnet og pågripe gjerningsmennene i løpet av en dag, når Sigrid (om det er henne) har vært savnet i en måned... Samtidig er jo dusøren for åfinne jenta på 1M. Isåfall undrer jeg meg over hvem vedkommende er og hva har h*n hatt med saken å gjøre.

Er det bare jeg som er på vidda, eller har det blitt sagt at politiet søkte etter noe helt annet i området der liket ble funnet?

Jeg er i alle fall veldig spent på om dette er Sigrid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger bilder av båren av likte på nettavisene. Det ser ut som en stor, voksen person, synes jeg.

Likevel, farlig å spekulere.

Anonym poster: a9e2c08e0fe0bbc6dfae1817c90a3135

I så fall ville de nok utelukket Sigrid med det samme, tror du ikke? Jeg vet ikke mye om lik, men selv jeg klarte å tenke at liket er oppblåst og/eller innpakket for at det ikke skal gå fullstendig i oppløsning på vei til obduksjonsbenken. Årsaken til at de ikke kan si noe om alder og kjønn er vel fordi lik gjerne er er en menneskekropp som er nedbrutt til det ugjenkjennelige...

Anonym poster: 30d24c1c321214f9eea6e4066962de60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...