Gå til innhold

Verktøyskap


shadow6

Anbefalte innlegg

Heihei!

Kjæresten min ønsker seg et verktøyskap i bursdagsgave, har kikket litt på nettet og kom over et på biltema, noen som har erfaring med dette skapet? Og som eventuelt kan fortelle meg litt om holdbarhet og kvalitet?

Eller er det noen som vet hvor jeg får kjøpt verktøyskap som ikke koster all verden?

Need help!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne kanskje lagt ut en link?

Satser på at du mener denne. Litt lite, men sikkert greit nok til hjemmebruk. Kvaliteten er nok en helt annen på skap til 10000 og mer, dog.

Har ikke erfaring med skapet (eller andre skap, og i det hele tatt - spørre på kg etter råd om verktøyskap, er kanskje ikke beste stedet?). Men ta en kikk på det i butikken, er det mye slark, virker det spinkelt i retning av å vri seg skeivt om man lesser inni tunge ting, bør du kanskje la være å kjøpe. Det kommer mye an på hva/hvor mye det skal brukes også. Har kjæresten din ytret ønske om å kjøpe skap selv, er det godt mulig har har blinket seg ut noen mulige kandidater, og det er ikke sikkert han har dette skapet på lista si. Brukte skap finner man jo på finn, og er det gode skap, vil kvaliteten være bedre enn biltemavare. Men da egner de seg kanskje mer for personlige kjøp, og ikke som presang! ;)

NB:Biltemaskapet kommer uten kroksett, så det trenger du i tillegg. Samt selve verktøyet, men det har han kanskje fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...