Gå til innhold

Vanskelig teoriprøve for å ta førerkortet! :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det blir litt feil å skryte av å klare testen på ti minutter og å aldri åpne boka, for hvis du ikke kan dette ordentlig kan du faktisk drepe folk.

Det er nok lettere hvis du tar kjøretimer samtidig, for det er når ting blir automatisk at du virkelig kan det. Og så må du huske på at det ikke er verdens undergang hvis du stryker, du kan alltids ta den igjen. Lykke til! :)

Anonym poster: cbf0be0f98d439a166b35f7d7baea8c3

Var nå ikke ment som skryt, heller at noen tar det lettere enn andre! Jeg hadde jo gått kurs, jeg hadde jo lært under kjøringa og jeg tok teoriprøven ikke lenge før oppkjøringa! Problemet jeg mener mange gjør er at de tar teorien først, før de begynner å kjøre omtrent! Man lærer utrolig mye av å faktisk gjøre ting og oppleve det i praksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teoritentamen.no!

Les gjennom bøkene, og ta disse prøvene igjen og igjen og igjen. Når du jevnt over består de med 3-4 feil, vil du stort sett bestå den reelle teoriprøven også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
1 minutt siden, Mats W skrev:

Er det noen som har prøvd www.teori-prover.no ? Jeg fikk ingen tilgang. Noen erfaring?

De nettprøvene bør du holde deg unna fordi mange av dem er fulle av feil.  Jeg pugget boka og gjorde den prøven skolen anbefalte (husker ikke hva den het) og bestod teoriprøven. I ettertid har jeg gjort flere nettprøver for å prøve, men de har vært fulle av feil i forhold til det som står i boka, jeg har lært og de svarene som gis o de testene. 

Anonymkode: 5ac8c...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri lest så mye i teoribøkene. De er jo helt virklighetsfjerne. Som f.eks. at du alltid bør sjekke oljen hver gang du kjører inn på bensinstasjon :fart2:

Jeg tok bare masse prøver på nettet og sto på 1. forsøk. Hadde 2 av 7 mulige feil.

 

Anonymkode: 636bc...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...