Gå til innhold

Forskning som setter menn i et dårlig lys.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter materiale om menn, og da om de dårlige tingene. Jeg har allerede en rikholdig arkivmateriale av denne typen, men vil altså ha gjerne mer.

Og grunnen er, lurer de selvsagt på? Svaret er enkelt: så jeg har noe i bakhånd til enhver situasjon som måtte oppstå, spesielt mot menn.

Kanskje sauser jeg det inn i fremtidig masteroppgave, eller gjøre politisk karriere? Kunnskap er aldri negativt.

Så langt har jeg et par studier som viser at menn bl.a er noen skravlende vesener, ja til og med mer enn kvinner.

Jeg legger frem denne som bevis A: Menn kakler mer enn kvinner. Myte avlivet!

Og så vil jeg fremlegge bevis B: Menn er noen uhygieniske vesener, de "glemmer" å vaske hendene etter dobesøk.

Og så kommer bevis C flygende: Menn syter mest, bruker mest penger på medisiner, og blir sykere.

Slenger opp med nytt bevis fra arkivet, bevis D: Menn vil ikke informere sine sexpartnere om kjønnsykdommer som de har.

Så jeg tenkte vi kunne gjøre dette til en samletråd til alle typer forskning som setter menn i et dårlig lys. Bruke denne tråden som en ressurs til fremtidig bruk, bruksområdene er mange, som til debattering på KG, i selskaper, møter, you name it...

Jeg har allerede føyet inn et par ting, og vil føye inn nye ting etterhvert og dere er velkomne til å delta med deres bidrag - ser for meg en storvoksende database etterhvert!

Og ellers; jeg er åpen for forslag, tips til overskrifter, nye vinkler og så videre, og sist, men ikke minst: nye studier og omtale av studier. La oss ihvertfall gjøre denne tråden til et godt oppslagsverk angående menns feil og mangler, et sted hvor en kan finne vitenskapelig backup i det øyeblikket en trenger vitenskapelig backup.

På forhånd takk til alle bidragsytere. Dere gjør en kjempejobb! :)

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Error Sapiens

Fjernet orginalposten min, da jeg ser dette blir krig, og det gidder jeg ikke være med på

:)

Endret av Error Sapiens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å minne dere på det, det dere sitter på akkurat nå, en pc, er skapt av menn, designet av menn og oppfunnet av menn.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å minne dere på det, det dere sitter på akkurat nå, en pc, er skapt av menn, designet av menn og oppfunnet av menn.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Og hvorfor det? Fordi kvinnene måtte være hjemme og passe barn, lage middag og så gi mannen avisen og en blow job når han kom hjem? Vi har et stykke å ta igjen, men bare vent, vi er på full fart til å ta dere igjen! :nigo:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et stykke å ta igjen, men bare vent, vi er på full fart til å ta dere igjen!

Si meg en eneste ting som kvinner har klart å finne opp som er brukbart og ikke minst, viktig? Full fart ja...

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en eneste ting som kvinner har klart å finne opp som er brukbart og ikke minst, viktig? Full fart ja...

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Vi fant opp blow job! :briller: Det er sikkert mer, men nå røyker vi fredspipe og stryker hverandre over håret, det er da søndag i dag, må lade opp til en hard shoppingdag i morgen! :shoppe:

Flere linker, dere? Kom igjen!

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant opp blow job! :briller: Det er sikkert mer, men nå røyker vi fredspipe og stryker hverandre over håret, det er da søndag i dag, må lade opp til en hard shoppingdag i morgen! :shoppe:

Flere linker, dere? Kom igjen!

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

Neida, det var sikkert menn som eksperimenterte seg fram til det også :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet orginalposten min, da jeg ser dette blir krig, og det gidder jeg ikke være med på

:)

Å nei! Jeg fikk ikke lest orginalposten din! :grine: (er først nå jeg har lest ordentlig igjennom tråden, din post kom før en annen post som jeg leste først og derfor ikke fikk lest din post).

Slæpp off, jeg er den minst krigerske kvinnen på hele KG, bare å lese min siste post, så det blir ingen krig så lenge jeg styrer denne tråden :Nikke:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å minne dere på det, det dere sitter på akkurat nå, en pc, er skapt av menn, designet av menn og oppfunnet av menn.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

jaha...jaja, nå vet jeg hvem som skal få høre det om datamaskinen slutter å fungere :herremann::rasende:

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Si meg en eneste ting som kvinner har klart å finne opp som er brukbart og ikke minst, viktig? Full fart ja...

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Nå fikk ikke kvinner lov til å ta ut patenter i eget navn før i tida (fordi menn hadde bestemt det, maktgale som de er :rolleyes:), så en del oppfinnelser ble enten aldri fullført og tatt patent på, eller tatt patent på i mannens navn. Sistnevnte gjør at en del patenter/oppfinnelser som menn har fått æren for egentlig er utviklet av kvinner.

Men for å svare på spørsmålet ditt, her er noen patenter/oppfinnelser av kvinner:

- Oppvaskmaskinen og el-vannkokeren (kanskje dameting i dine øyne, men like fullt veldig kjekt å ha og en viktig del av dagliglivet til folk)

- Hydrometeret

- Damen Gertrude Belle Elion står bak 45 medisinske patenter (http://en.wikipedia....rtrude_B._Elion)

- Den nye livredningsbøyen Quicksave (http://www.abcnyhete...elige-oppfinner)

- Sirkelsagen

- Kevlar

- Undersjøisk teleskop og lampe (men damen fikk svært lite penger for oppfinnelsen fordi hun var kvinne. Da gadd ikke US Navy å betale henne så mye som avtalt. Menn i et nøtteskall :rolleyes:)

- Vindusviskere

- Første fungerende soppmiddel (Nystatin)

Ja, nå har jeg nevnt mer enn én så nå gidder jeg ikke mer. Værsågod :)

Endret av Ylvina
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det var sikkert menn som eksperimenterte seg fram til det også :fnise:

Hm..."la oss se hva annet nyttig redskapen vår kan gjøre, annet enn til do-besøk og skape barn..." Joda, kan se det for meg....

*...hjelp, blir ikke kvitt bildene jeg har på netthinnen av to kjente oppfinnere (mannlige) som levde i forrige århundre, der den ene er på kne....*

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hah! Dette gir jo ikke mening en gang. Grunnen til at menn ikke vil informere sine sexpartnere om kjønnssykdommer som de har, er jo nettopp det at dere kakler. Så ditt punkt A slår i hjel ditt punkt D. Greit, så kanskje menn snakker mer enn dere, dere skal få den, men dere kakler; Dere er sinte og sure og kjefter. Det er det som er kakling. Samme med baksnakking, det er også kakling (nok en grunn til ikke å fortelle dere om kjønnssykdommer, forresten).

Ta den:

kvinner er mer sinte, kjeftete og sure enn menn (les: de kakler mer)

og den:

90% av kvinner er forfærdelige "backstabbing, vile creatures" (og han som sa det mente ikke en gang å fornærme noen)

Endret av Krakonosj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gidder ikke bruke energien min på dette �� Jeg liker menn. Og kvinner, dog på en annen måte.

Jeg liker også menn og kvinner! :jepp:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk ikke kvinner lov til å ta ut patenter i eget navn før i tida (fordi menn hadde bestemt det, maktgale som de er), så en del oppfinnelser ble enten aldri fullført og tatt patent på, eller tatt patent på i mannens navn. Sistnevnte gjør at en del patenter/oppfinnelser som menn har fått æren for egentlig er utviklet av kvinner.

Men for å svare på spørsmålet ditt, her er noen patenter/oppfinnelser av kvinner:

- Oppvaskmaskinen og el-vannkokeren (kanskje dameting i dine øyne, men like fullt veldig kjekt å ha og en viktig del av dagliglivet til folk)

- Hydrometeret

- Damen Gertrude Belle Elion står bak 45 medisinske patenter (http://en.wikipedia....rtrude_B._Elion)

- Den nye livredningsbøyen Quicksave (http://www.abcnyhete...elige-oppfinner)

- Sirkelsagen

- Kevlar

- Undersjøisk teleskop og lampe (men damen fikk svært lite penger for oppfinnelsen fordi hun var kvinne. Da gadd ikke US Navy å betale henne så mye som avtalt. Menn i et nøtteskall.)

- Vindusviskere

- Første fungerende soppmiddel (Nystatin)

Ja, nå har jeg nevnt mer enn én så nå gidder jeg ikke mer. Værsågod :)

*Neier dypt* (nei, jeg utfører ikke oralsex, dersom dere skulle tro det, det er en jeg-er-veldig-takknemlig-neiing :opplyser: )

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...