Gå til innhold

tjuesju millioner etthundre og åttetusen sekunder ..


Petalouda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja du har rett, det er kjolen min, men den der er aaaltfor stor .... men det er første gang jeg har sett den på Finn ... Det er en 2011-kjole og den er laget i veldig begrenset opplag (heter det opplag om kjoler .. ?) så det finnes ikke så mange av den ... men takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har rett, det er kjolen min, men den der er aaaltfor stor .... men det er første gang jeg har sett den på Finn ... Det er en 2011-kjole og den er laget i veldig begrenset opplag (heter det opplag om kjoler .. ?) så det finnes ikke så mange av den ... men takk for tips :)

Kolleksjon er et bedre ord, tenker jeg.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny runde med kjoleprøving i dag, og i dag skal jeg ha med en venninne :) De to andre gangene har jeg gått alene, og det har vært veldig riktig. I dag skal jeg ha med en jente som ikke er redd for å si det hun mener, men som samtidig er lydhør for mine kommentarer.

Dette blir spennende, jeg gleder meg :) Det er fortsatt èn kjole som stikker seg ut av de jeg har prøvd, og jeg får ikke svar fra salongen om de har solgt den eller ikke. Merkelig at de ikke gir lyd fra seg. Men - det blir slik det skal - det gjør det alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh så koselig, tusen takk Lolita :)

Prøvde seks eller sju kjoler i dag. Står igjen med to - den ene tror jeg heter Diana og er norskdesignet av Kris - men det kan hende jeg blander, at den andre kjolen heter Diana.

Kjole nummer to er iallefall helt ny, den kom til butikken forrige uke. Må innrømme at jeg ikke fikk med meg hverken navn eller nummer på skikkelig vis, men den ene het diana og en av dem var designet av norske Kris. Har lett etter bilder men finner det ikke ...

Anyway, den som jeg tror heter Diana var i to tre størrelser for stor til meg så det var vanskelig å si hvordan den kommer til å sitte i rett størrelse. Salongen skulle etterlyse en i min størrelse hos Kris som da har lager ikke så langt herfra. Så hvis de får tak i den i rett størrelse skal jeg tilbake og prøve begge kjolene en gang til.

Jeg har fortsatt ikke fått svar fra den andre salongen der jeg prøvde favoritten så langt - jeg må prøve den en gang til nå kjenner jeg, sammenligne litt mer.

Hadde dessuten med meg hjelp i dag, en venninne - det var veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet på det, og funnet ut at den gamle favoritten er fortsatt favoritten. Uansett hva jeg prøver er det den jeg kommer tilbake til. Skal se om jeg får dratt innom den siste salongen på prøverunde i dag, bare for å ha fått det ut av hodet.

Om jeg får, og ikke forelsker meg totalt i noe der, da blir det den kjolen på meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk teatimee :):)

var innom og prøvde kjoler på en butikk i dag .. prøvde seks sju kjoler, og det var med ulik grad av sukses. Ingen av de var KillerKjolen, men det var helt klart et par alternativer som kunne vært aktuelle.

Men torsdag skal jeg tilbake til det jeg til nå ser på som drømmekjolen - og er den like riktig da, kjøper jeg den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig å nærme seg en avgjørelse! Og det føles jo mer sikkert at det er rett kjole når du har latt det gå litt tid og har prøvd endel annet. Spennende om du liker den like godt andre gang da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjenner jeg har sommerfugler i magen ... er glad jeg får med meg to gode venninner til hjelp denne gangen - to jenter som ikke er redde for å være kritiske :)

Om kjolen sitter like støpt, om følelsen er like sterk, da kjøper jeg både kjole og slør og bånd på torsdag - jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh jeg er så utrolig spent på i morgen ... litt nervøs for at følelsene ikke skal være på plass faktisk ... men så tar jeg meg sammen og tenker ok, jeg har fortsatt good tid, og det var derfor jeg begynte jakten så tidlig :)

men det blir spennende. jeg gleder meg. og da skal den andre kjolen leveres inn til reparasjon også. takk gud for at glidelåsen gikk i stykker her nå, og ikke på selve dagen .... hadde vært typisk min flaks *ler*

Ellers har vi igrunn ikke kommet så mye lenger i planleggingen. Vi sliter med grovdetaljene, og jeg kjenner at det er vanskelig å bestemme seg. Jeg vet veldig godt hva jeg vil på enkelte områder - og han vil nøyaktig det samme hurra :) - men det er andre områder vi ikke klarer å bli enige om - simpelthen fordi ingen av oss vet helt hva vi vil. Så når jeg skriver at vi ikke blir enige er det ikke fordi vi krangler om det eller er uenige, det er bare fordi vi ikke klarer å lande på noen avgjørelse.

Det er mange hensyn å ta når man skal gifte seg, og særlig når man ikke skal ha tradisjonell bryllupsfest. Jeg er helt brennsikker på at vi finner løsninger til slutt, men akkurat nå er vi så usikre på hvordan vi vil ha det at mye bare henger i løse luften.

Det vi vet heeeelt heeeeelt sikkert er at vi skal gifte oss lørdag 13. juli og at vi skal stikke av etter noen få timer. Vi vil helst rekke en knapp times fotograferingsrunde også, det bør la seg ordne.

Vi ønsker oss en intim familiemiddag i forkant. En middag med bare foreldre, forlovere, søsken/ svigerinner/svogere og våre nevøer og nieser. Det blir faktisk ganske mange mennesker, hele trettien ... og da er det ikke så lite og intimt lenger. Og er man trettien kan man like gjerne være seksti.

Så spørsmålet er hva ønsker vi oss egentlig. Vi bør kanskje finne ut hvordan opplegget skal være lørdag før vi bestemmer familiemiddagen ... eller .. ?

Jeg er helt rådvill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om dette gikk lettere enn jeg hadde trodd, to tre mailer med kjæresten i dag, en liten touch innom temaet under middagen, og så en halvtimes prat nå til kaffen og vips er vi i boks :)

Dette blir bare bedre og bedre, og jeg kjenner at jeg frydes helt ned i tærne bare av å tenke på hvor klissete lykkelige vi er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag : Middag med kort brudekjole

Fredag : Brudelunsj med hvit selskapskjole

Lørdag : Lang brudekjole som jeg forhåpentligvis skal kjøpe i dag !! :strix:

*glede seg*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt kjole !!! Herregud så forelsket jeg er i den kjolen!!

Lang historie kort - kjole, slør, belte og bolero er i hus, og jeg er uendelig happy !!! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer så mye!

Jeg hadde kjøpt kjole og slør i tillegg til å ha booket leie-cape i juni, og giftet meg i mars året etterpå. Så det er bare fint :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...