Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som bruker Joico k pak shampoo ,balsam, og i reconstruct serien.? Er det noe å prøve for meg med halvlangt tørt hår?

Sammenlignet med Redken all soft?

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

har ikke prøvd redken all soft, men dersom du har veldig tørt/slitt hår kan nok joico k pak være bra. Den kan fort gjøre håret ditt litt tungt så hvis du bare har litt tørt/slitt hår kan kanskje feks kerapro shampe og intensive moisture treatment moisturizer også fra joico være noe for deg. Det ble jeg anbefalt den ene gangen jeg ville ha k pak fordi frisøren mente håret mitt ikke var tørt nok.

Skrevet

Jeg har ikke erfaringer med All soft, men vært veldig fornøyd med Extreme fra Redken. Jeg har tykt, halvlangt hår med striper (tørt og slitt).

Det fungerte veldig bra for meg å bruke Kerapro shampo og K-PAK balsamen. Litt mye "lukt", men balsamen var god.

Håret ville nok blitt mye tyngre og "glattere" dersom jeg hadde brukt K-PAK shampoen også. Dessuten ville den antageligvis gitt meg for mye fuktighet, slik at hodebunnen min ville reagert... Derfor bruker jeg ofte shampoer for mer "normalt til tørt" hår, og så en mer "styrkende" balsam..

Skrevet

Jeg heller mer til redken, har brukt k pac før og var ikke så fornøyd. Men det er jo mye billigere da.

Skrevet

Mitt lange veldig tykke hår har møtt sin overmann i Joicos k-PAK. Ikke noe annet har vært tilsvarende bra for meg - og jeg har prøvd mye!

Bruker shampoen og kuren, men ikke balsamen. Bruker heller leave-in-moussen etter hver hårvask. Den er veldig bra.

Men anbefalinger er helt individuelt så jeg tror ikke du får noen bedre svar enn å prøve selv og se hva som fungerer best for deg.

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...