Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Liam?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns heller folk skal kutte ut å bry seg så forferdelig om hva andre kaller barna sine.

Anonym poster: 936c90318ce877f0d300cbf29b2cf477

Ja ha.

Når folk poster i et forum så må de forvente all slags meninger og ikke bare å bli strøket medhårs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns heller folk skal kutte ut å bry seg så forferdelig om hva andre kaller barna sine.

Har du fått med deg at det var TS selv som spurte hva andre mente om navnet? Da må folk få lov å ha så mange meninger de vil...

• Liker 1
Skrevet

Er ikke rart barn mobber når de har foreldre som mobber barn for de sine navn!!!!

Er et fint navn:) Og ikke høre på drittslengingen:)

• Liker 2
Skrevet

Liam er et fint navn. Synes f.eks. "Finansminister Liam Raufoss" høres veldig autoritær og kunnskapsrik ut ;)

Anonym poster: e1e7bae4e3d2929e58cfb2a0c727975c

Skrevet

Er ikke rart barn mobber når de har foreldre som mobber barn for de sine navn!!!!

Er et fint navn:) Og ikke høre på drittslengingen:)

TS selv spurte hva vi mente om navnet. ;)

• Liker 1
Skrevet

TS selv spurte hva vi mente om navnet. ;)

Ja men er drøyt og si så stygge ting! Går enkelt ann og si det på en fin måte. Hvorfor tror du barn mobber for de hører foreldrene gjør det og barn ser opp til foreldre!

• Liker 1
Skrevet

Ja men er drøyt og si så stygge ting! Går enkelt ann og si det på en fin måte. Hvorfor tror du barn mobber for de hører foreldrene gjør det og barn ser opp til foreldre!

Det var da noe helvetes dramatisk du ble da?

Jeg har selv et noe spesielt fornavn og ble aldri mobbet for det.

Skrevet

Stygge ting? Om noen forbinder navnet med white trash, som ble tatt opp her tidligere, må folk få lov å si det, selv om det høres krasst ut. Neida, det er visst slik at man har lov å dele sine meninger sålenge man er positiv og roser navnet opp i skyene. Negative meninger blir tolket som mobbing...

Skrevet

Har du fått med deg at det var TS selv som spurte hva andre mente om navnet? Da må folk få lov å ha så mange meninger de vil...

Jo det går ann å si om man syns det er fint eller ikke, men det er da virkelig ikke nødvendig å "spå" livshistorien til alle som kaller barnet sitt Liam og hva slags menneske en Liam kommer til å bli... ;)

Skrevet

Vel, det ble spurt om hva folk mente om navnet "Liam" og folk har skrevet hva de forbinder med et slikt navn. Ikke noe galt i det.

Skrevet

I hvertfall på topp ti av helt forferdelig grusomme motenavn.

Anonym poster: c4d4c27ff47db730df2586ca2880eb10

• Liker 2
Skrevet

Det var da noe helvetes dramatisk du ble da?

Jeg har selv et noe spesielt fornavn og ble aldri mobbet for det.

Nei men alle sier har de det og det navnet så blir de mobbet, har de det og det navnet så er moren sånn og sånn. Hvem kan da vite dette?

Skrevet

Stygge ting? Om noen forbinder navnet med white trash, som ble tatt opp her tidligere, må folk få lov å si det, selv om det høres krasst ut. Neida, det er visst slik at man har lov å dele sine meninger sålenge man er positiv og roser navnet opp i skyene. Negative meninger blir tolket som mobbing...

Det er lov til og si at man ikke liker det men er det vits og dømme moren eller og mene at moren er sånn og sånn hvis hun kaller barnet sitt det?

Skrevet

Jo det går ann å si om man syns det er fint eller ikke, men det er da virkelig ikke nødvendig å "spå" livshistorien til alle som kaller barnet sitt Liam og hva slags menneske en Liam kommer til å bli... ;)

Helt enig!

Skrevet

Nei men alle sier har de det og det navnet så blir de mobbet, har de det og det navnet så er moren sånn og sånn. Hvem kan da vite dette?

Hjelpes. :daane:

Skrevet (endret)

Det er lov til og si at man ikke liker det men er det vits og dømme moren eller og mene at moren er sånn og sånn hvis hun kaller barnet sitt det?

Nødvendigheten kan vel diskuteres. Men ser likevel ikke hvordan det er mulig å mene at nettopp en slik diskusjon som dette er roten til mobbing. Personlig har jeg enda ikke vært borti en Liam som har vært utsatt for mobbing på grunn av navnet sitt...

Edit: Nå vet jeg forsåvidt ikke om noen Liam som er eldre enn barnehagealder heller.

Endret av Lilla-dings
Skrevet

Nødvendigheten kan vel diskuteres. Men ser likevel ikke hvordan det er mulig å mene at nettopp en slik diskusjon som dette er roten til mobbing. Personlig har jeg enda ikke vært borti en Liam som har vært utsatt for mobbing på grunn av navnet sitt...

Edit: Nå vet jeg forsåvidt ikke om noen Liam som er eldre enn barnehagealder heller.

Det er ikke snakk om bare dett navnet. har sett flere sånne navnetråder og alle har så negativt syn på mange navn. Og alle sier barn er så onde siden de mobber. Hvor tror du de får det ifra?

Skrevet

Skjønner ikke helt dere som sier at det passer på engelsk, men ikke på norsk. Det uttales jo på samme måte. Så TS: det funker fint på norsk også.

Så til navnet: jeg syns det er helt greit, men veldig oppbrukt akkurat nå.

Skrevet

Det er ikke snakk om bare dett navnet. har sett flere sånne navnetråder og alle har så negativt syn på mange navn. Og alle sier barn er så onde siden de mobber. Hvor tror du de får det ifra?

Jeg har fremdeles ikke opplevd at et barn har mobbet et annet barn fordi barnet het Liam. Og det er vel ikke akkurat slik at de som mener Liam er et mindre pent navn sitter å forteller barna sine det? Min mor har aldri fortalt meg hva hun mener om hverken det ene eller det andre navnet, selv om hun helt klart har sine motforestillinger mot enkelte navn. Tror nok det finnes såpass fornuft i de fleste av oss at vi tenker over hva vi sier foran barna... Å påstå at mobbing blant barn kommer av at enkelte her på forumet forbinder navnet Liam med white trash og under mødre er vel å dra det litt langt, eller?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...