Gå til innhold

Kontaktet av folk under mitt nivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går ann å spørre hva jeg mente i stedet for å komme med dette:

"Det er som å løpe i en vegg. Time to wake up, og ikke skrive bs?"

Det får deg bare til å virke som en furten tulling som ikke kan lese. Jeg vet du kan komme med konstruktive ting, men du viser det ikke mye i denne tråden her.

Det er du som kaster skitt og tar deg fort nær. Men om du leser igjen så skriver jeg mer enn det du henter fram for og belyse din side.

Jeg mener å ha lest at du har skrevet at alder ikke er en barriere. Tydeligvis er det en barriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du som kaster skitt og tar deg fort nær. Men om du leser igjen så skriver jeg mer enn det du henter fram for og belyse din side.

Jeg mener å ha lest at du har skrevet at alder ikke er en barriere. Tydeligvis er det en barriere.

Hvem døde og utnevnte deg til forumspoliti?

Hva Pialill har, eller ikke har, skrevet i en annen tråd, en eller annen gang, om sitt generelle syn på alder, er ikke relevant for denne tråden. Den type kryssklippen er uansett en uting, så kan vi komme tilbake til det som faktisk er temaet for tråden?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du kan føle deg fornærmet, men det er jo bare en refleksjon på din personlighet.

Hvordan du oppfatter deg selv er en del av en god personlighet eller en dårlig personlighet, og du frøken har sikkert en selvopptatt prinsesse personlighet. Nuffsaid.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt fornærmet om du ble kontaktet på Sukker av en som var betydelig under ditt nivå? <br /><br /> Anonym poster: 9640d58e4b1653a43886ba32bbd4e68a

Er riktignok ikke på Sukker, men hvis jeg skulle blitt fornærmet av alle som er under mitt nivå så hadde jeg alltid blitt fornærmet :smoke:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg var på sukker, før jeg traff min kjæres opplevde jeg mye rart! For meg var det ingen " under mitt nivå" men mange som ikke passet meg i utseende, alder, utdanningsnivå o.l

Personer som hadde ett dårlig bilde, nesten ingen tekst om segselv falt også fort ut av bunken. For meg ble det litt som jobbsøknader, satt litt på spissen. Man leser om personen, og finner man det ikke interessant går man videre.

Nå skal det sies at det også kom noen ubehageligheter, som eldre menn som ville ha sex, yngre menn som tydelig hadde noen løse skruer osv, men disse møter man jo i alle situasjoner i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo grenser da, selv om jeg kunne falt for en kar på 40 vil det ikke si at det er noen drømmesituasjon, det er ikke noe jeg oppsøker. Jeg velger derfor å ikke ta kontakt med såpass mye eldre menn fordi det skaper problemer rent praktisk i et forhold. Hva andre gjør får være opp til dem. Men jeg foretrekker mennene mine innenfor en 10års grense.

uansett, det er ikke min aldersgrense som er temaet i tråden.

Og jeg syns du skal slutte å legge til betydninger av det jeg har skrevet som faktisk ikke er der. og ja, det går ann å være hyggelig og ikke bare spre kvalme på forumet.

Er det ikke du som har skrevet i en annen tråd at du ikke dater menn på din alder? :klo: Og skrevet at du tiltrekkes av menn 30+? da motsier jo du deg litt i alle fall...

Med mindre jeg blander deg med en annen selvfølgelig

Anonym poster: de78f4758955da2675a387f3c8af25e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke du som har skrevet i en annen tråd at du ikke dater menn på din alder? :klo: Og skrevet at du tiltrekkes av menn 30+? da motsier jo du deg litt i alle fall...

Med mindre jeg blander deg med en annen selvfølgelig

Anonym poster: de78f4758955da2675a387f3c8af25e7

jeg dater kun eldre menn allefall. de 30+ men det er forskjell på å date en som er 35 å en som er over 50!!!! hallo hele det innlegget ditt er idioti. hvorfor skal man ikke få lov å velge hvilken alder man ønsker å date folk i? er jeg ikke interessert i folk som kunne vært min bestefar må jeg da få lov til å ikke date dem. men om jeg tiltrekkes dem som er ca 8-15 år eldre enn meg må jeg da faen meg få lov til deg og !!! nepskrell!

Anonym poster: ea3bfc33ccce49e51ea35f55935f968b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...