Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er mye mulig det tar lengre tid enn sist, men jeg håper at det ikke tar altfor lang tid. Jeg prøver å undertrykke forhåpningene :sjenert:

Nå er det bare en drøy time igjen på jobb :hoppe:

Det skjønner jeg! Jeg hadde selv på følelsen at jeg kom til å bli gravid fort, og det ble jeg jo, men jeg også prøvde å undertrykke håpet for å ikke bli skuffet og utålmodig med en gang..Ikke at det hjalp, men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nesevisa

Hvordan går det med han superslitsomme fyren som kanskje skulle på jobb denne uka? Har han vært der?

Dere burde vel gå ut og ta en øl sammen, så du kan "bevise" at du ikke er gravid ;) (bør vel skje før i morra, det da...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har heldigvis bestemt seg for å ha ferie :hoppe::nigo: Håper han holder seg borte neste uke også ;) Merker jeg blir irritert bare jeg tenker på ham :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :bolledeig:

Jeg klarte å sovne etter vekkerklokka i dag, og våknet 40 min senere med et rykk. Jeg rakk allikevel toget som jeg hadde planer om å ta, men jeg måtte skippe kaffe og frokost liggende på sofaen (må prøves for de som ikke har prøvd! :fnise: )

Svigerfar drar avgårde med fly før jeg kommer tilbake fra jobb, og han har vært til veldig stor hjelp mtp bygging av ny terrasse i hagen. Det har egentlig vært veldig greit å ha han på besøk, men så har jo han vært travelt opptatt i hagen ;)

Skal bli godt å få være litt mer sammen med M i helga. Har bare blitt noen få nuss i løpet av dagen, og det er altfor lite :sjenert::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klokka bare bli 16? Jeg vil hjeeeem!

Gleder meg til alenetid med M igjen (hvis man ser bort fra den lille, ville valpen). Begynner å bli litt ludo-frustrert også, så her trenger jeg ikke tolke slim, stikninger og tester for å vite at det er på tide å spille en omgang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok koselig med alenetid. :) Lage noe god middag og ta noen runder med ludo i helga. Blir supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Note to self: Ikke la en kong som var stappet med frossent valpefor (dvs rått kjøtt) ligge på gulvet fordi du antar at den er tom. Jeg oppdaget i dag, rundt en uke etter at bikkja hadde fått den, at den var alt annet enn det :spy: Den var full av hundrevis av kravlende hvite mark :spy: Jammen godt bikkja fikk markkur denne uka ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: Ikke la en kong som var stappet med frossent valpefor (dvs rått kjøtt) ligge på gulvet fordi du antar at den er tom. Jeg oppdaget i dag, rundt en uke etter at bikkja hadde fått den, at den var alt annet enn det :spy: Den var full av hundrevis av kravlende hvite mark :spy: Jammen godt bikkja fikk markkur denne uka ;)

:spy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, æsj!

Hadde et lignende syn for en uke eller to siden..Matavfallsdunken var FULL av hvite mark. Så mange at det var kravlelyder når jeg åpnet dunken. Så når søpla ble tømt måtte dunken spyles.. ;) Denne varmen gir ikke baare positive resultater.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeeeeelp! :bond:

Jeg hadde seriøst freaket ut på flekken. Er bare så enormt dårlig på ting som kravler og kryper og er... ekle. Og jeg har et altfor levende barndomsminne om akkurat det, da jeg fant en liten plastpakke med kjøttpålegg på bladhylla i butikken og løftet den opp, bare for å oppdage nettopp masse hvite kravlende larver i det sammensausede kjøttpålegget. Og det verste var at pakken var... varm. Æsj, og dobbeltæsj!

Ellers håper jeg dere får en hyggelig helg, med flere omganger ludo av den helt spontane sorten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, æsj!

Hadde et lignende syn for en uke eller to siden..Matavfallsdunken var FULL av hvite mark. Så mange at det var kravlelyder når jeg åpnet dunken. Så når søpla ble tømt måtte dunken spyles.. ;) Denne varmen gir ikke baare positive resultater.. :P

Det har jeg opplevd også :kvalm: Det var når jeg bodde i kollektiv. Bodde sammen en gutt av utenlandsk opprinnelse som da var glad i å lage mat fra hjemlandet sitt. Han kokte da mye fisk med hoder å det hele som han kastet i søpla etterpå (men ikke gikk UT med, det måtte jeg gjøre). Så skulle jeg på ferie i fire dager. Når jeg kom hjem og skulle kaste noe i søppeldunken så kravla det så ille oppi der at det så ut som søpla levde. Jeg flyttet tre dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, æsj!

Nei, den her hadde fått godgjort seg litt i sola på loftsstua, så det var nok ypperlige forhold for disse hvite eklingene

Hjeeeeeeelp! :bond:

Jeg hadde seriøst freaket ut på flekken. Er bare så enormt dårlig på ting som kravler og kryper og er... ekle. Og jeg har et altfor levende barndomsminne om akkurat det, da jeg fant en liten plastpakke med kjøttpålegg på bladhylla i butikken og løftet den opp, bare for å oppdage nettopp masse hvite kravlende larver i det sammensausede kjøttpålegget. Og det verste var at pakken var... varm. Æsj, og dobbeltæsj!

Ellers håper jeg dere får en hyggelig helg, med flere omganger ludo av den helt spontane sorten! :nigo:

Jeg klarte å ta det med noenlunde fatning i starten, jeg begynte å skylle igjennom med varmt vann, og da kom det ut et par mark av gangen. Så fikk jeg meg til å banke kongen mot vasken for å løsne det inni, og da kom det ut en stor klump med råttent kjøtt og kravlende mark, og lukta var helt forferdelig. Jeg brakk meg og overlot resten til M :fnise: Jammen godt jeg ikke har luktesans som en gravid, men da hadde vi kanskje oppdaget dette litt før :P

Ludospillingen er igang :lur:

Det har jeg opplevd også :kvalm: Det var når jeg bodde i kollektiv. Bodde sammen en gutt av utenlandsk opprinnelse som da var glad i å lage mat fra hjemlandet sitt. Han kokte da mye fisk med hoder å det hele som han kastet i søpla etterpå (men ikke gikk UT med, det måtte jeg gjøre). Så skulle jeg på ferie i fire dager. Når jeg kom hjem og skulle kaste noe i søppeldunken så kravla det så ille oppi der at det så ut som søpla levde. Jeg flyttet tre dager etterpå.

Huff, har noen ekle episoder fra kollektiv jeg også. Jeg flyttet en gang inn et sted der velkomsten var oppblomstring av bananfluer på kjøkkenet og støv oppå skuffene(!), altså den lille kanten av skuffen som er ute når skuffen er lukket. Koselig!

Jeg så også hvite larver i søpla her om dagen! YUK!

:spy:

:vinke:

Velkommen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Vi har underjordisk søppelanlegg, og takk for det. Ingen larver... Det er så ekkelt!!!

Vi har svarte spann som står i sola som bare blir tømt annenhver uke. Begynner å lukte litt nå, og en av naboene som er på ferie har visst fått en fluekoloni i sitt spann.. Tror det blir vasking av dunken når de henter neste uke ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har svarte spann som står i sola som bare blir tømt annenhver uke. Begynner å lukte litt nå, og en av naboene som er på ferie har visst fått en fluekoloni i sitt spann.. Tror det blir vasking av dunken når de henter neste uke ja!

Slik vi har det også, så vanskelig å unngå larver når det er skikkelig varmt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi nettopp hjemme igjen etter playdate med ei venninne og hunden hennes. Veldig koselig, og jeg ser frem til en valp som forhåpentligvis ikke er helt i hundre rundt leggetid i kveld ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Åh, valp :hjerte: Hvilken valp har du?

Vi skal skaffe oss en fransk bulldog når kattepus tar kvelden. Forhåpentligvis mange år til det da, jeg har verdens skjønneste pus!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...