Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Renslig
Skrevet

Hvor ofte dusjer mennene deres?

Samboer`n dusjer max 2 ganger i uken og jeg synes det er altfor lite :-( .

Tror ikke han vasker seg så veldig godt utenom det :-( . Av og til når han vil vi skal ligge sammen trekker jeg meg unna for det lukter ekkelt av kjønnsorganet hans :( . Jeg har sagt at jeg setter stor pris på at han dusjer før vi har intim kontakt, men han synes det setter grenser for spontaniteten.

Er jeg alene om dette problemet? Det er jo ikke akkurat et tema jeg tar opp sammen med venninner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

2 ganger i uka høres litt lite ut spør du meg :roll:

Hvis han mener at det ødelegger å vaske utstyret før sex- la han smake sin egen medisin. ( hvis du klarer da, vet ikke om jeg hadde klart det).

Ikke vask ditt utstyr på et par dager og la han vandre ned dit :kvalm: .

Hos oss dusjer vi hver dag

Gjest Anonymous
Skrevet

2 ganger i uka er lite!

Vi dusjer hver dag, men han dusjer om morgenen og jeg om kvelden. Synes jeg er mer "skitten" etter en lang dag enn etter en natts søvn (svetter ikke om natta). Sambo synes jeg er litt smårar som ikke dusjer om morgenen. :roll:

Skrevet

2 ganger er ALT for lite!

Jeg dusjer hver dag. Kjæresten min dusjer hver morgen, pluss at han dusjer etter å ha vært på trening.

Vi er begge to enige i at det ikke er særlig å ha sex hvis man ikke har vasket seg først.

Min forrige samboer hadde en sterk kroppslukt, og det luktet fort fra kropp og understellet. Han fikk ikke røre meg før han vasket seg ordentlig først! Jeg også ville jo nyte kjæresten min uten å måtte slite med dårlig lukt!! Dette syntes han var greit.

Nekt han å komme borti deg før han har tatt en runde med såpe og vann!!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Om han er så opptatt av spontanitet så burde han alltid være rein, for da er jo sjangsen større for at han får når han vil.

Hadde aldri i livet hatt sex med en mann som ikke hadde dusjet på noen dager.

Gjest GreenSky
Skrevet

To dager i uken er ALTFOR lite!

Renslighet er viktig, urenslighet er skikkelig turn off!

Om han dusjer hver morgen f.eks, trenger ikke det ødlegge for spontaniteten, vel.

Om han ikke tar hintet, synes jeg rett og slett du skulle si det rett ut.

Seriøst, jeg ville ikke hatt sex med en fyr som bare dusjet to ganger i uka. :-x

Skrevet

For meg er det ikke et krav at man skal komme rett ut av dusjen for å ha sex. Men normal hygiene er et must. Om man dusjer en gang om dagen holder jo det (stort sett... Det kommer jo an på hva man har gjort i løpet av dagen.)

Men skjønner han ikke at det er turn-off for deg? Syns jo det er rart om han vil ha sex med deg når han vet at du syns han lukter vondt. Trodde de fleste ønsket å være delikate og attraktive når de skulle ha sex? Om jeg hadde fått beskjed om at det var uaktuelt å ha sex med meg fordi jeg luktet vondt, ville jeg nok gjort noe med problemet fortest mulig!

Skrevet

Hjelpes da skjønner jeg at du sliter.

Hadde ikke tatt i han med en tang jeg da :-)

Begge vi dusjer hver dag og når vi trener blir det to ganger om dagen.

Vond lukt på mannen du er glad i er et stort turnoff!!

Gjest Oppgitt
Skrevet

Jeg har faktisk akkurat samme problem med en fyr jeg nettopp har blitt sammen med. Jeg var hos han en uke nå nylig, og oppdaget at han dusjet toppen to ganger mens jeg var der :o Dusjing er jo strengt tatt ikke nødvendig hver dag dersom man vasker seg grundig og skifter klær, men det gjorde han altså heller ikke.

Attpåtil pusser han ikke tenner i det hele tatt :o , og jeg vurderer seriøst å bare kutte ut. Dette fordi jeg prøvde å hinte i hytt og pine om renslighet, hygiene etc, uten at det gled inn. Han ble bare irritert. Så jeg vet ikke om jeg gidder å starte et forhold der jeg oppfører meg som en masete mamma, som gnåler om vask og tannpuss...

Men er det noen som har hatt samme problem, og som har løst det på en lur måte? (Hjalp ikke å lokke han med meg inn i dusjen heller..)

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har faktisk akkurat samme problem med en fyr jeg nettopp har blitt sammen med. Jeg var hos han en uke nå nylig, og oppdaget at han dusjet toppen to ganger mens jeg var der :o Dusjing er jo strengt tatt ikke nødvendig hver dag dersom man vasker seg grundig og skifter klær, men det gjorde han altså heller ikke.

Attpåtil pusser han ikke tenner i det hele tatt :o , og jeg vurderer seriøst å bare kutte ut. Dette fordi jeg prøvde å hinte i hytt og pine om renslighet, hygiene etc, uten at det gled inn. Han ble bare irritert. Så jeg vet ikke om jeg gidder å starte et forhold der jeg oppfører meg som en masete mamma, som gnåler om vask og tannpuss...

Men er det noen som har hatt samme problem, og som har løst det på en lur måte? (Hjalp ikke å lokke han med meg inn i dusjen heller..)

* Han dusjet to ganger i løpet av en uke

* Han skiftet ikke klær

* Han pusser ikke tennene i det hele tatt

* Han blir irritert når du prøver å snakke med han om det

Unnskyld at jeg sier det, men: :kvalm::hakeslepp::kvalm:

Hvis han ikke hører på deg når du prøver å snakke med han om det, har du vel strengt tatt bare to valg: Lev med det, eller dropp han...

Skrevet

Ojsann....Det hørtes vanskelig ut.

Tror likevel man kommer lengst med å si det rett ut.. På en pen måte selvsagt. :-?

Skrevet

Jeg har hatt en samboer som var sånn... Jeg måtte be ham om å gå og dusje - han sgjorde det uten problemer, men det var ganske trist å måtte fortelle ham at han luktet vondt stadig vekk... :evil:

Vi er ikke sammen lenger, men han er akkurat like dan og når vi treffes nå til dags blir jeg helt uvel av å se hvor møkkete han kan være... Trist... :(

Skrevet

Det høres altfor lite ut. Samboeren min (og jeg også forøvrig) dusjer hver morgen, i tillegg til etter trening 2 kvelder i uka. Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å dusje hver morgen, men en kjapp vask under armene og andre strategiske plasser bør vel de fleste klare når de står opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

:roll: spør du legen så skal du ikke dusje hver dag...det ødelegger både hud, bakteriene du trenger og normalfloraen!annen hver dag er nokk(hvis du ikke trener hver dag da, du skal ikke lukte svette) men hvis du har en helt vanlig dag uten at du blir svett og skitten slipper du og dusje hver dag!men det er ikke for ingenting at på intimsåpene står det <såpe for daglig intimvask> intimvask og plasser der du normalt lukter så må du vaske deg hver dag der.du skal lukte i underlivet men ikke direkte vondt!

jeg synes at du skal si til samboeren din at hvis ikke han begynder og skjerpe seg så klarer ikke du og ha sex eller være sammen med ham(alt etter hva du vil)

lykke til!

Skrevet

Hvis man dusjer med såpe på hele kroppen hver dag, er jeg enig i at det ikke er særlgi gunstig for huden. Men med vask med intimsåpe på strategiske plasser, bør man gjøre hver dag.

Har akkurat vært i Praha... og der var det dårllig med vask både her og der, gitt! Søte jenter, kjekke gutter og gamle menn og kvinner stanket gammel svette hvor enn man gikk............Tror vi nordiske, rike har en høyere standard på hva som er akseptabel hygiene

Skrevet

Nei fytti grisen, for en kvalm fyr! Dette hadde jeg aldri i livet tillatt.

Og det er faktisk ikke farlig å dusje hver dag om man bruker mild såpe, og smører seg med en god body-lotion.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja dette med hygiene kan være et problem.

Hadde en venninne tidligere som var vokst opp på landsbygda uten innlagt vann. For henne var det ingen selvfølge å dusje daglig.

Når jeg forsiktig ymtet innpå at jeg ikke likte å legge meg inntil en vondt-luktende kvinnekropp, fikk jeg vite at jeg var en overrenslig, hysterisk bygutt som ikke tålte normale kroppslukter.

Kanskje han føler det på samme måte?

Så her må du gå forsiktig frem.

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Hei!

Dette innlegget kunne faktisk jeg ha skrevet! Min mann dusjer heller ikke så ofte. Jeg dusjer hver eneste morgen, og hvis jeg har vært på trening. Han derimot dusjer et par ganger i uka. Jeg merker heldigvis ikke noe særlig lukt av ham, men jeg lukter ikke etter heller. Har tatt det opp med ham, men han sier bare at han ikke er skitten on at han ikke lukter. De gangene han dusjer glemmer han også ofte å ta på deodorant, og da er jo vitsen nesten borte... Svetter han da, blir det jo lukt ganske snart!

Noen menn forstår bare ikke sitt eget beste. Latsekker!

Skrevet

2 ganger i uka *hyl*.. det er sånn foreldra mine driver med.. eller mamma er vel litt flinkere.. men mannfolk asså.. typen min er heldigvis veldig bra på det området .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...