Gå til innhold

Ut med lapp når du har skadet annen bil?


Gjest Solstråla88

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

I dag sto jeg parkert i et parkeringshus tilknyttet arbeidsplassen min, da jeg kom tilbake etter jobb hadde en rød bil stripet opp og bulket hele høyresiden min på bilen. Dette er 2 gangen denne uken. Den første var ikke like ille men den siste tar kaka! Er det virkelig ikke slik lenger at man noterer navn og telefonnr på en lapp og legger i ruta?

Hilsen forbanna bileier!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte er bare bedritne og feige.

Hilsen ei som har tatt kontakt begge de to gangene hun kom borti en annen bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bulket borti en parkert bil en gang på universitetet. Jeg la igjen navn, nr og en unnskyldning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Enkelte er bare bedritne og feige.

Hilsen ei som har tatt kontakt begge de to gangene hun kom borti en annen bil.

Det er godt noen fortsatt eier folkesikk. Jeg hadde ikke blitt sint på vedkommende, men ville jo gjærne ha erstattet skaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg søkte opp bileier via bilnummeret og kontaktet vedkommende rett etter at jeg hadde deiset borti bilen. Både eier og den som lånte bilen ble veldig glad for at jeg sa ifra. Jeg ser det som en selvfølge å innrømme sine synder når man skraper opp og bulker andres biler. Har selv opplevd å få bulket bilen uten at noen la igjen lapp eller sa ifra på annen måte. Utrolig ergelig og ikke noe jeg ønsker å gjøre mot andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor ofte man ser at det er kvinner som deiser borti biler som står parkert.

Lurer på om det at det ikke finnes noen kvinner som kjører rally har noen sammenheng med at kvinner ikke en gang klarer å unngå biler som står stille?

Anonym poster: e0c7cc716e1ec1b431c9bad324236a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvor ofte man ser at det er kvinner som deiser borti biler som står parkert.

Lurer på om det at det ikke finnes noen kvinner som kjører rally har noen sammenheng med at kvinner ikke en gang klarer å unngå biler som står stille?

Anonym poster: e0c7cc716e1ec1b431c9bad324236a08

Helt unødvendig innlegg..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fersk sjåfør sneiet jeg borti en parkert bil første gang jeg skulle lukeparkere på egen hånd. La igjen lapp med navn og telefonnummer, men hørte faktisk aldri noe fra bileieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor ofte man ser at det er kvinner som deiser borti biler som står parkert.

Anonym poster: e0c7cc716e1ec1b431c9bad324236a08

Jeg tipper det er fordi kvinnene er høflige og sier fra, mens mennene stikker av i beste Jens Stoltenberg-stil.

http://www.dagbladet.../08/299904.html

Anonym poster: 27fc3eb240fbfd5b533d872323106bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hadde bilen stått der når jeg kom, hadde jeg sjekket opp eieren, men det sto ingen bil der. Ja, det er kjempe ergelig og en skade på rundt 15000, så den blir dyr og fikse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad at dette ikke har skjedd med meg, enda (bank i bordet).

Og jeg kan ikke forstå folk som gjør noe slikt og ikke legger igjen en lapp eller noe.

Såg forresten en gammel dame bulket en bil da hun skulle rygge ut ifra p-plassen, jeg noterte nr og la igjen en lapp på vindusruten.

Håper han fikk tak i dama, for det er en dame som ikke burde ha lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kommet borti en annen bil, men har en stygg ripe og liten bulk i døra etter noen har vært borti min bil. Ser det veldig godt, sjaføren har jeg aldri hørt noe fra. Har ikke råd til å fikse det eller :(

Anonym poster: 1a87bcf4b6e7a2f5e990de090de2f8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen stått der når jeg kom, hadde jeg sjekket opp eieren, men det sto ingen bil der. Ja, det er kjempe ergelig og en skade på rundt 15000, så den blir dyr og fikse..

Er det ikke overvåkningskameraer i garasjen? Ta kontakt med sikkerhetsvaktene på stedet og be dem sjekke saken og se om de kan finne hendelsen og bilnummeret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til og med JEG av alle mennesker, ville gått ut med lapp om jeg gjorde det. Er så FAENS respektløst.

Har skjedd med meg også. Kjørte min nye bil til 400.000 hjem, parkerte i garasjen og BANG, tror du ikke den var ødelagt neste morgen? Faen i helvete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er det ikke overvåkningskameraer i garasjen? Ta kontakt med sikkerhetsvaktene på stedet og be dem sjekke saken og se om de kan finne hendelsen og bilnummeret?

Jeg snakket med de på mandagen. Det er kun kameraer på inn og utkjøring. Ikke i selve huset. Skaden er nå takstert til 21.000. Flott! Fortsatt grinete

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en gang en bil til 40 000kr, slik at jeg kunne få meg jobb, bor helvetes langt på landet og det var billigere med bil enn leilighet i byen.

2 uker etter at jeg kjøpte den så kom det, unnskyld meg, et fittetryne og traff den i front. Bilen er ikke kjørbar pga den traff så bra, og det koster meg rundt 15000 kr å fikse det.

Penger jeg ikke har, jeg er så lei meg. Jobben røk også, ingen bil, ingen jobb..

Hva skjer med folks samvittighet? Håper faen ikke de sover godt om natta.

Anonym poster: 4ab8ad103069cedcf2588d1f931d9dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Jeg tror ikke disse menneskene synes det er greit og ha respekt for annen manns "Eiendom". Persolig ville jeg lagt igjenn lapp, men også notert meg bilnr så jeg kunne tatt kontakt med vedkommende. Bonustap er faktisk ikke sååå viktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor ofte man ser at det er kvinner som deiser borti biler som står parkert.

Lurer på om det at det ikke finnes noen kvinner som kjører rally har noen sammenheng med at kvinner ikke en gang klarer å unngå biler som står stille?

Anonym poster: e0c7cc716e1ec1b431c9bad324236a08

Kanskje det virker her som at det er flest kvinner som bulker biler, fordi kvinnene har ren samvittighet så de tør å innrømme det her, imens mennene stikker av uten å skrive lapp, så de dermed ikke tør å innrømme her? Just sayin'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til ts: hvis det var i et parkeringshus, kanskje det ble fanget opp på et overvåkingskamera? Da får du kanskje tak i bilnummeret =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Og til ts: hvis det var i et parkeringshus, kanskje det ble fanget opp på et overvåkingskamera? Da får du kanskje tak i bilnummeret =)

I parkeringshuset jeg parkerer i er det bare kampera på vei inn og ut. Snakket med vekterene på mandagen. Desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...