jukkapalme Skrevet 25. april #7201 Skrevet 25. april LiseTV skrev (På 24.4.2025 den 12.05): En grårutet kjole. Kan du ikke google frem eksempelbilder og lime inn? Skjønner jo at du ikke kan ta bilder av tilfeldig forbipasserende (det skulle tatt seg ut 😂), men er jo bilder som gjør tråden morsom 😊 4
LiseTV Skrevet 26. april #7202 Skrevet 26. april jukkapalme skrev (20 timer siden): Kan du ikke google frem eksempelbilder og lime inn? Skjønner jo at du ikke kan ta bilder av tilfeldig forbipasserende (det skulle tatt seg ut 😂), men er jo bilder som gjør tråden morsom 😊 Har problem med at alle bilder er for store til å legge ved, tidlegere var det ikke slik med samme bilde.
jukkapalme Skrevet 26. april #7203 Skrevet 26. april LiseTV skrev (4 timer siden): Har problem med at alle bilder er for store til å legge ved, tidlegere var det ikke slik med samme bilde. Hm, merkelig. Her forminskes bildene automatisk når jeg laster de opp her. Bruker iPhone og iPad. 1
LiseTV Skrevet 27. april #7204 Skrevet 27. april jukkapalme skrev (8 timer siden): Hm, merkelig. Her forminskes bildene automatisk når jeg laster de opp her. Bruker iPhone og iPad. Ikke noe appel her med meg.
AnonymBruker Skrevet 27. april #7205 Skrevet 27. april LiseTV skrev (53 minutter siden): Ikke noe appel her med meg. Du kan også bare linke til bildet. Anonymkode: 3083d...7fe
LiseTV Skrevet 27. april #7206 Skrevet 27. april jukkapalme skrev (19 timer siden): Hm, merkelig. Her forminskes bildene automatisk når jeg laster de opp her. Bruker iPhone og iPad. Samsung telf og acer stasjoner maskin, var ikke slik tidlegere. Prøvde med bilder jeg fått det til med tidlegere men ikke nå.
Perelandra Skrevet 13. mai #7207 Skrevet 13. mai Jeg fikk nettopp reklame/nyhetsmail fra Zizzi, og der fant jeg dette settet med topp og bukse Hva slags dyr prøver de å likne? Jeg får assosieres til en slags hårete og stripete larve. 17
Harlekin Skrevet 13. mai #7208 Skrevet 13. mai Perelandra skrev (25 minutter siden): Jeg fikk nettopp reklame/nyhetsmail fra Zizzi, og der fant jeg dette settet med topp og bukse Hva slags dyr prøver de å likne? Jeg får assosieres til en slags hårete og stripete larve. Enig! Kanskje en slags sommerfugllarve? 2
Perelandra Skrevet 13. mai #7209 Skrevet 13. mai Harlekin skrev (35 minutter siden): Enig! Kanskje en slags sommerfugllarve? Haha! Noe sånt kanskje? 4
Harlekin Skrevet 13. mai #7210 Skrevet 13. mai Perelandra skrev (25 minutter siden): Haha! Noe sånt kanskje? Presis! 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7211 Skrevet 13. mai Perelandra skrev (1 time siden): Jeg fikk nettopp reklame/nyhetsmail fra Zizzi, og der fant jeg dette settet med topp og bukse Hva slags dyr prøver de å likne? Jeg får assosieres til en slags hårete og stripete larve. Fleskeklanne. Det er fleskeklanne du tenker på. Anonymkode: c1dbd...bc4 5 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7212 Skrevet 13. mai Linbukser. Synes den trenden er vanvittig stygg - både på dame som mann. Ser ut som en blanding av legeuniform og Jesus-bukser😂 Anonymkode: f9d87...c2b 1
Million Skrevet 13. mai #7213 Skrevet 13. mai (endret) Mange damer synes han er kjekkasen over alle kjekkaser og dåner på konsertene hans. Men her har Harry Styles virkelig bommet. Kanskje han gjorde det med vilje, for å markere et slags poeng? (hvilket?) Det var usannsynlig stygt i alle fall. Her er bildet fra GrammyAwards 2023: Endret 13. mai av Million 4 2 2
jukkapalme Skrevet 13. mai #7214 Skrevet 13. mai Million skrev (7 minutter siden): Mange damer synes han er kjekkasen over alle kjekkaser og dåner på konsertene hans. Men her har Harry Styles virkelig bommet. Kanskje han gjorde det med vilje, for å markere et slags poeng? (hvilket?) Det var usannsynlig stygt i alle fall. Her er bildet fra GrammyAwards 2023: julegaven til samboeren er klar! 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7215 Skrevet 13. mai Million skrev (37 minutter siden): Mange damer synes han er kjekkasen over alle kjekkaser og dåner på konsertene hans. Men her har Harry Styles virkelig bommet. Kanskje han gjorde det med vilje, for å markere et slags poeng? (hvilket?) Det var usannsynlig stygt i alle fall. Her er bildet fra GrammyAwards 2023: Det er jo et nikk til David Bowie på 70-tallet, tenker jeg, nærmest et sceneantrekk. Grammy er jo en musikkpris. Anonymkode: 3083d...7fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7216 Skrevet 13. mai En hvit skjorte med røde pin striper. Anonymkode: f88a6...c4e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7217 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En hvit skjorte med røde pin striper. Anonymkode: f88a6...c4e Deg igjen 🙄 Bilde eller link, please! Anonymkode: 3083d...7fe 6
Disney Adult Skrevet 13. mai #7218 Skrevet 13. mai (endret) missLynch skrev (På 25.4.2025 den 10.43): Enig! Har aldri likt de, men nå er de verre enn noen sinne. Jeg finner ingenting elegant ved de, og skulle hatt betalt mye for å ikle meg en slik kjole. Kan sverge på at denne er sydd av eksakt samme stoff som bestemor sine gardiner på 80-tallet Jeg syns den var fin jeg 🙈 Definitivt noe jeg kunne gått med! Endret 13. mai av Disney Adult 2
Perelandra Skrevet 13. mai #7220 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fleskeklanne. Det er fleskeklanne du tenker på. Anonymkode: c1dbd...bc4 Takk! 😄 https://www.nhm.uio.no/kunnskapsunivers/zoologi/insekter/minste_husdyr/arter/fleskeklanner.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå