Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

:fnise: .... Jeg har ingen ord.

Haha! Eneste positive her er at det ser ut som det er brukt masse stoff fra ymse annet plagg :sprettoy: , men spørsmålet er: Hvem ville brukt disse buksene? Ute? Offentlig? :overrasket:

Endret av Karpuzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styggeste jeg ser nå om dagen er disse ekstremt korte olashortsene som man kan se er trukket så langt opp i rumpesprekken at det antakeligvis er fare for analrifter.

Det ser ut som om noen av de har hengt etter to kroker i det de dro på seg shortsen og resultatet er en shorts formet som en V og rumpeballer hengende ut... Herregud, altså.

post-48323-0-30360700-1345240517_thumb.j

Endret av katinkatinka
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER haremsbuksene mine, så ssssht på dere:P

Jeg kan virkelig ikke fordra de som konstant ser ut som "blog-it-girls". Dere skjønner sikkert hva jeg mener.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER haremsbuksene mine, så ssssht på dere:P

Noen haremsbukser syns jeg kan være fine :) Men akkurat de 2 jeg postet var ikke særlig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt høsten er på vei så vi slipper de unødvendig korte shortsene. Satt på en uteservering en kveld her, så kommer det to brisne jenter gående på gata. En av dem hadde på seg en hvit shorts der rumpeballene bokstavelig talt hang ut, alle cellulittene var synlige og alt dinglet.. Skjønner at det ikke er så mye man kan gjøre med cellulitter eller overflødig fett på et blunk, men poenget er at man kan jo alltids dekke seg til litt mer..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verst er at jeg stadig ser folk i slike bukser, de ser ikke ut!!

Edit: Det var til de buksene Karpuzi la ut!

Endret av belle_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

29483-g.jpg

haha?

De der er kule. Og de skal visstnok være mye bedre for føttene enn vanlige sko. Jeg har tenkt å kjøpe meg sånne til å bruke på trening! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

De der er kule. Og de skal visstnok være mye bedre for føttene enn vanlige sko. Jeg har tenkt å kjøpe meg sånne til å bruke på trening! :)

Hehe, trening er en ting, men hadde man gått vanlig kledd pluss de skoa der, sååå...synes de så litt rare ut. Men om de er gode å gå i så kjør på! Jeg likte ikke sånne clogs(?) før, men nå eier jeg et pr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Hehe, trening er en ting, men hadde man gått vanlig kledd pluss de skoa der, sååå...synes de så litt rare ut. Men om de er gode å gå i så kjør på! Jeg likte ikke sånne clogs(?) før, men nå eier jeg et pr :P

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke skal valse rundt i de der når jeg ikke er på trening, hehe :gjeiper: Crocs? Jeg eier ikke crocs, men syns de ser helt greie ut til sånne sleng-på-sko når man skal gå med søpla eller ta hunden ut å tisse. Forøvrig husker jeg at Rema 1000 på mitt gamle bosted hadde lagt flere kurver fulle av Crocs utenfor butikken med store lapper der det stod "gratis". Men ingen tok. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verst er at jeg stadig ser folk i slike bukser, de ser ikke ut!!

Edit: Det var til de buksene Karpuzi la ut!

Er det sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sant???

Hehe ja, tuller ikke! I forrige uke senest fikk jeg hakeslep da naboen til mamma kom for å vise innkjøpene sine da jeg var på besøk, jammen var det ikke en slik en fargesprakende bukse som hun hadde kjøpt i tyrkia. På legekontoret tidligere i år så jeg en som hadde i jeansvariant som den første bare det var strikk i magen, det toppet seg helt da det stod D&G med store gullbokstaver bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen haremsbukser syns jeg kan være fine :) Men akkurat de 2 jeg postet var ikke særlig fine.

..jeg likte den rosa;)

Men, så ser jeg litt hippie ut sånn generelt i stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med disse fra finsk??

sky_heel_by_finsk_costs_1000_njfsx.jpg

De der hadde vært skamkule om den klossen nederst ble kuttet av.

Slik:

xfnd5w.jpg

Oh yeah.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...