Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jeg så en gang en som brukte hvit tights, og kort overdel. Jeg mener, man så alt altså!

Hele stumpen! :overrasket:

Kanskje det var meninga. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

Jeg så en gang en som brukte hvit tights, og kort overdel. Jeg mener, man så alt altså!

Hele stumpen! :overrasket:

Bra det var bakenden du så da ;) For bruker du hvit tights (som gjerne er litt for trang), uten en lengre topp over, er sjansen for kameltå ganske stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortkort olashorts med glitter, nagler, farger, frynser og blingbling på, og "pyntet opp" med svart strømpebukse under. Spesielt når strømpebuksa er så sigen og shortsen så kort at hold-in delen på strømpebuksa er godt synlig under shortskanten.

De samme jentene bruker gjerne singleter som er så utringet både foran, bak og i sidene at absolutt hele BHen er synlig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :fnise: Den er fortsatt brukbar :sjenert:

De lagde kvalitets klær med andre ord hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom tråd! :jepp:

jeg forstår meg ikke på topper og kjoler som er lengre bak enn forran :klo:

Det så jeg faktisk for første gang i dag. Det var en som sto på et busstopp og ikke skulle på min buss. Hun drev faktisk og dro på kjolen foran for å prøve å få den til å bli lenger, men det gikk jo ikke. Spesielt ikke siden det var en form for strikk i livet.

En ting som nesten er verre en hvite tights, må være hudfargede. Da må man se to ganger for å i det hele tatt få med seg om hun har på seg noe under den litt for korte (til det bruket ihvertfall) overdelen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg faktisk for første gang i dag. Det var en som sto på et busstopp og ikke skulle på min buss. Hun drev faktisk og dro på kjolen foran for å prøve å få den til å bli lenger, men det gikk jo ikke. Spesielt ikke siden det var en form for strikk i livet.

En ting som nesten er verre en hvite tights, må være hudfargede. Da må man se to ganger for å i det hele tatt få med seg om hun har på seg noe under den litt for korte (til det bruket ihvertfall) overdelen.

Tenker du på noe sånt?

a98063_tights_3-nude.jpg

:smilorange:

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lagde kvalitets klær med andre ord hehe.

Nja. Sist jeg telte så var det 3 hull :nigo: På tide å gå til innkjøp av nye truser :legrine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en truse fra barneskolen! Haha. Den er en SMULE liten, men uten hull! :fnise:

(Litt sånn off topic.....)

Endret av Solsenga
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en truse fra barneskolen! Haha. Den er en SMULE liten, men uten hull! :fnise:

(Litt sånn off topic.....)

Den skal du få lov av meg å kaste :D

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker sko, men disse syns jeg er så utrolig stygge!

Jeffrey-Campbell-shoes-Shadow-Stud-(Black-Silver)-010604.jpg

Dette får jeg assosiasjoner til blottere av:

2233930561_604e4a1f02.jpg

Egentlig alt av Ed Hardy, men dette kombinert sammen er bare.. ja..

Wholesale_ED_HARDY_CA_AF_JUICY_BRAND_bikini_swimsuit.jpg

Drømmeantrekket? Heh..

IMG_7741.jpg

Buksene hennes. Fordi hun er så pen og har fin kropp får hun det til å funke, men fotballfrue f.eks har både jakken og buksa, og det ser virkelig helt forjævlig ut. Minner meg om morgenkåpen til oldemor på 91..

frlo.jpg

Syns generelt alt som er litt "spaca" og veldig in ser helt forferdelig ut..

Endret av Adegami
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wolford-leopard-tights-profile.jpg

Dyretrykk er ille nok. Dyretrykk på STRØMPEBUKSER er så gresselig at jeg får gåsehud, og ikke på en god måte.

http://no.bestseller...ZZY&forceScope=

Hvem kler sånt og hva er poenget? Bruk et langt ELLER et kort! *sinnatryne*

Hahaha! Jeg hadde noe lignende, men svart, da jeg var tenåring og skrekkelig goth-ete og dramatisk. Brukte det EN gang og arkiverte det så under feilkjøp, så jeg var nok ikke helt vettløs... Tror det kostet en tier på en outlet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...