Gå til innhold

Hold dere lang unna Q-park og KLP

Rembrandt

Anbefalte innlegg

Hold dere lang unna Q-park og KLP nytte seg av Q-parks parkeringsanlegg

hvis dere er glad i bilen deres. Jeg hadde parkert bilen i deres garasjeanlegg og betalte 1500 kr i måneden og fikk tyvene til å forsøke å stjele bilen min og herpe den. Jeg klagde og Q-park var veldig frekke og ikke ville hjelpe meg, det oser av inkompotente folk hos dem og hold dere unna det firmaet.

Jeg gikk til politiet for å anmelde forholdet og kontaktet mitt forsikringsselskap KLP og meldte skaden. Det tok over 2 uker og jeg hørte ingenting fra dem. Samtidig hadde jeg fått taksert skadene påført på bilen ved forsøk på tyveri. Etter to uker kontaktet jeg KLP og ba dem gi meg status på min sak, i følge deres hjemmeside er det 5 dagers behandlingstid.

De fortalte meg at vi har ikke fått takst, men jeg sa dere burde gi meg tilbakemelding på hva som mangler slik at jeg kunne purre på verkstedet. Jeg ringte verksted og de fortalte meg at taksten ble sendt for over 2 uker siden. Jeg ringte KLP og ba dem dobbeltkontrollere om taksten er kommet inn, og de sa ja vi skal se på det. Jeg ba dem kontakte verksted selv og få bekreftelse på at taksten er sendt. Taksten var sendt, bare KLP som gjorde det vanskelig. Jeg fikk tlf fra KLP og de sa at vår takstmann vil se, jeg sa ja bare kom og se. Da han kom fikk jeg høre følgende,

han delte skadene i to deler og mente at de oppstod i forskjellige situasjoner. Dette gir meg bekreftelse på at han er inkompotent. Han var en dust og sa at hvis antenne er borte så er det ikke tyveri men forsøk på tyveri. Bilen min ble kritisert og han rett og slett provoserte meg. Siden han skal lage en rapport der skadene deles i to blir det egenandel krevd to ganger dvs 10.000 kr pluss tap av bonus.

Vennligst hold dere unna KLP og Q park, på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så skjønte jeg ca halvparten av innlegget ditt. Han kritiserte bilen din? Hvordan da, likte han den ikke? Og så skriver du jo egentlig at du fikk tyvene til å forsøke å stjele og herpe bilen din. Regner med at det kanskje var en liten formuleringsfeil? Og såre jeg litt usikker på hva Q-Park skulle gjort? Stå og passe på bilen din hele tiden? Kunne blitt dyrt.....

Ellers; kjipt at du er misfornøyd, men sånn er det dessverre. Mange som venter til de har fått flere alder på bilen før de tar kontakt med forsikringsselskapet for å få dekket alt. Så skjønner at de ikke bare tar det for gitt at folk er ærlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...