Gå til innhold

prostitusjon vs. kjæreste


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er dyrest av disse to? Det kommer jo selvfølgelig an på hvor ofte en kjøper en prostituert. Men spurt på en annen måte, hvor ofte kan man kjøpe seg en prostituert, slik at prisen blir den samme som det ville vært å ha seg dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye vil du betale for en kjæreste da?

Jeg var kanskje ikke helt presis. Jeg mener ikke at jeg vil betale for en kjæreste, men at det er mye skjulte utgifter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du har funne deg ein golddigger om det er billigare for deg å kjøpe deg ein prostituert... Eg betalar meir på gåver til sambo, enn kva han gjer til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg var kanskje ikke helt presis. Jeg mener ikke at jeg vil betale for en kjæreste, men at det er mye skjulte utgifter der.

Nei, egentlig ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur du har funne deg ein golddigger om det er billigare for deg å kjøpe deg ein prostituert... Eg betalar meir på gåver til sambo, enn kva han gjer til meg..

Bidrar dere likt til hus og mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten forsørger seg selv og er gratis, å kjøpe sex er ulovlig og kan medføre straff og bøter i tillegg til den prisen du må betale.

Anonym poster: f48d1efb9515e17714ff8c8bee47f88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dyrest av disse to? Det kommer jo selvfølgelig an på hvor ofte en kjøper en prostituert. Men spurt på en annen måte, hvor ofte kan man kjøpe seg en prostituert, slik at prisen blir den samme som det ville vært å ha seg dame?

Likestilling, gutten min. Likestilling.

I Norge er det likestilling, hvilket betyr at dama kan holde hus og bil og spandere ferier, øl og bling. Det er billigere enn å være enslig til og med.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidrar dere likt til hus og mat?

Jepp. Vi deler på alle utgifter, så vil nok tru det er billigare å ha kjæreste ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen av dere "min økonomi" i nettbanken, eller lager detaljert regnskap ved enden av måneden? Det hadde vært interessant om man registrerte alle pengene man brukte i en måned, og samtidig skrev ned alt dama bidro med.(så kan man ta ca. hva det kostet). Så kan vi møtes i denne tråden 9. september og se hvem som er i + eller -, og samtidig registrere om flest menn eller kvinner er i + eller -?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen av dere "min økonomi" i nettbanken, eller lager detaljert regnskap ved enden av måneden? Det hadde vært interessant om man registrerte alle pengene man brukte i en måned, og samtidig skrev ned alt dama bidro med.(så kan man ta ca. hva det kostet). Så kan vi møtes i denne tråden 9. september og se hvem som er i + eller -, og samtidig registrere om flest menn eller kvinner er i + eller -?

Dersom du skal vere så firkanta på økonomi at de ska telle opp kven som betalte 10kr meir for ein bolle den mnd, så er det sikkert like greitt å satse på dei prostituerte istadenfor eit forhold...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noen av dere "min økonomi" i nettbanken, eller lager detaljert regnskap ved enden av måneden? Det hadde vært interessant om man registrerte alle pengene man brukte i en måned, og samtidig skrev ned alt dama bidro med.(så kan man ta ca. hva det kostet). Så kan vi møtes i denne tråden 9. september og se hvem som er i + eller -, og samtidig registrere om flest menn eller kvinner er i + eller -?

Beklager her var jeg veldig upresis matematisk. Man må selvfølgelig ta med i regnskapet hva det ville kostet å være alene ca. Altså Man tar kostnaden alene - kostnaden nå, og så ser man om man er i + eller -. Det dama bidrar med vil altså være med på å redusere kostnaden nå, beklager forvirringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye vil du betale for en kjæreste da?

Jeg hadde glatt betalt 40 sauer, ett finsk kjøleskap og en ferireise for to til Sibir for min kjære (det var medgiften i den siste filmen jeg så på). Men det er meg. TS har kanskje andre kalkyler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg hadde glatt betalt 40 sauer, ett finsk kjøleskap og en ferireise for to til Sibir for min kjære (det var medgiften i den siste filmen jeg så på). Men det er meg. TS har kanskje andre kalkyler.

Sær smak da, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, du får passe på å ha så mye sex med kjæresten din at det lønner seg fremfor å kjøpe like mye sex hos en prostituert...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine ekser har brukt 1 krone på meg.

Nei, de har vel brukt et sekssifret beløp går jeg ut fra.

Anonym poster: aee63a21359bcaa80312c7659111a48c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Nei, de har vel brukt et sekssifret beløp går jeg ut fra.

Anonym poster: aee63a21359bcaa80312c7659111a48c

Nei, absolutt ikke. Rollene er snudd nå, det er kvinnene som tar seg av det meste nå til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tjener bedre enn mannen min.... Han lider ihvertfall ikke økonomisk tap med å være gift med meg..... Spørs om noen vil ha deg som kjærest, hvis du ser på dem som en utgiftspost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...