Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg bare lurer. Noen steder står det at det hjelper med trening, andre steder står det at trening kan få cellulittene til å synes mer. Skrubbing, kremer ol hjelper det? Ër det noen der ute som har blitt kvitt eller klart å forminske cellulittene betydelig? Hvordan klarte du det i tilfelle? Setter veldig stor pris på svar! Kjipt å være slank, ha ganske fine former, men alikevel føle seg elendig på stranda pga den dritten! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 NEI, jeg tror desverre ikke at det går ann å hverken forminske dem eller bli kvitt dem.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvorfor bry seg om det? Det er jo helt naturlig. Alle har celulliter, i større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesola Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Mine forsvant iallefall langsomt og umerkelig da jeg begynte å trene... Tenkte ikke over dem på flere år før jeg plutselig endag kom på tanken at de hadde jo vært borte leeeenge :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Mine forsvant iallefall langsomt og umerkelig da jeg begynte å trene... Tenkte ikke over dem på flere år før jeg plutselig endag kom på tanken at de hadde jo vært borte leeeenge :o Hva trener du? Og hvor mye/ofte? :-) Grattis med forsvinningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Trening og massasje hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente|20 Skrevet 16. februar 2004 #7 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes trening funker ypperlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. februar 2004 #8 Del Skrevet 16. februar 2004 Trening og massasje hjelper! Samt rikig kosthold og rikelig med vann :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #9 Del Skrevet 16. februar 2004 Det eneste som hjelper er å bruke muskulaturen (trene) og å redusere fett-inntaket. Å drikke rikelig med vann, kommer ikke til å hjelpe mot cellulitter - for cellulitter er fett! Å kjøpe dyre kremer o.l. blir som å kaste penger ut av vinduet, for de funker ikke - bruk heller pengene på f.eks. et treningskort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. februar 2004 #10 Del Skrevet 17. februar 2004 Selvfølgelig hjelper trening! Cellulitter er fett som klumper seg. Også slanke jenter kan få cellulitter fordi fettet samler seg på et sted, som oftest lårene. Ved trening og riktig kosthold vil fettet minske og jevne seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #11 Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen hjertelig takk for svar! Nå ble jeg faktisk ganske motivert! :-) Har en treningssykkel stående, har tenkt til å begynne å bruke den NÅ. Hvor ofte og hvor mye bør jeg starte med? Har null kondis.. Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #12 Del Skrevet 17. februar 2004 jevnlig massaje med krem hjelper også. morgen og kveld. men hvem gidder det...? selv om jeg veldig gjerne vil bli kvitt mine cellulitter har jeg sjelden tålmodighet til det... :-? Så det blir trening og litt skippertaks-massaje.. forøyd med kroppen min, men de siste årene har cellulittene gitt meg bittelitt komplekser... irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #13 Del Skrevet 17. februar 2004 hva med fettsuging? hjelper det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uma Skrevet 13. august 2004 #14 Del Skrevet 13. august 2004 Trening er best!!! Og så supplerer du med å tørrskrubbe huden med børste hver dag der du har appelsinhud- for så og evt smøre på en krem for appelsinhud. Jeg har noe og ser at det hjelper å trene. Så- Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #15 Del Skrevet 13. august 2004 Comet fungerer på cellulitt bare man tar tiden til hjelp. Leste også om noe som heter Cellusystem i Allers, det hadde fått en slags pris. Det var før og etter bilder og virket veldig seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #16 Del Skrevet 14. august 2004 Det eneste som har funket på meg, er å gå ned i vekt. Hver gang jeg har gjort det, har jeg redusert cellulittene. Trening har ikke funket på meg. Jeg har faktisk trent hver dag tidligere, men likevel holdt de seg der. Kjenner flere som trener mye og har lav fettprosent, som likevel har cellulitter. Så det er nok litt opp og ned, fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #17 Del Skrevet 14. august 2004 Se på denne linken! Her er det bilde av en gjeng damer som går kappgang, altså godt trente folk, men også disse har cellulitter!!! http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/08/.../10/405094.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #18 Del Skrevet 15. august 2004 Så deilig å se, virkelig noe å klappe i hendene for. Synes det bilde er bevis nok på at selv om man er godt trent eller ikke, kan man få cellulitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. august 2004 #19 Del Skrevet 15. august 2004 hva med fettsuging? hjelper det? Nei, det kan visst faktisk gjøre dem mer synlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #20 Del Skrevet 15. august 2004 Leste også om noe som heter Cellusystem i Allers, det hadde fått en slags pris. Det var før og etter bilder og virket veldig seriøst. Ville ikke stolt for mye på det som står i ukebladene. De er 'berømte' for å trykke betalt-for innhold, altså artikler som ikke er stort annet enn reklame presentert som redaksjonelt stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå