Gå til innhold

Kvinner som har hatt ons, kan ikke forvente at menn er villig til å vente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Fordi jeg skylder henne ingenting.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Det handler ikke om at du skylder henne noe, det handler om å ha folkeskikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om at du skylder henne noe, det handler om å ha folkeskikk.

Det ikke folkeskikk og fortelle mennesker som er betatt av deg at du ligger med alle andre bortsett fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne vil vente med å ha sex så er det av respekt. Hun vil ta seg tid til å bli kjent med deg fordi hun liker deg og føler du er viktigere enn en tilfeldig ons! Når man har møtt noen man liker så tar man seg ekstra tid til å pleie det nye forholdet. Da rusher man ikke og har sex med en gang. Sex med noen man er glad i er mye mer spesielt for en kvinne - og det blir et bånd som knytter dere tettere sammen.

Når man har ons - bryr man seg om partneren? Har man mye respekt for han? NEI. Ons er for å få seg et raskt ligg når man er kåt.

Ons er som en plastkopp - du bruker den også kaster du den i søppla når du er ferdig.

En potensiell kjæreste er som et krystallglass - du tar vare på det, er forsiktig, og du drikker ikke av det før anledningen er verdig.

Ville du heller vært en billig plastkopp? ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det ikke folkeskikk og fortelle mennesker som er betatt av deg at du ligger med alle andre bortsett fra deg.

Jeg vet ikke bakgrunnen for hvorfor hun fortalte det. Totalt unødvendig, det sal jeg være enig i. Men det er verre å bare la være å ta kontakt uten å gi noen forklaring, bare fordi man er vonbråten fordi han ikke fikk sex der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Dette er noe jeg ikke forstår. Kan gi en rask beskrivelse av hva som frembringte dette og høre litt om hvorfor kvinne gjør dette.

Møtte en jente for noen uker siden. Fant tonen bra og hun ville møtes igjen. Vi møttes et par ganger, men hun ville vente med sex til vi ble bedre kjent sa hun. Irriterende, men greit nok da hun virket som en bra dame. Uansett, vi møttes ute forrige helg. Da kom det frem at hun tidligere hadde hatt one night stands. Jeg holdt på å eksplodere. Hun mener altså at jeg må vente, mens andre har sluppet til etter kun noen timer.

Hva er det som får jenter til å tro at gutter aksepterer dette? Jeg gikk der og da. Hun har i ettertid ringt og sendt meldinger konstant, men dette er noe jeg overhodet ikke aksepterer. Jenter, forklar hva i alle dager hun holder på med.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Du fortjener ikke henne.

Hun har all grunn til å være rasende på deg.

Hva feiler det enkelte folk egentlig?

Du har funnet oppskriften på å være singel for evig og alltid med den frekke holdningen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så....dersom jeg møter en mann som jeg er interessert i, men som vil vente med sex...og det deretter viser seg at han har hatt ons før....da kan jeg i følge din logikk KREVE at han SKAL ha sex med meg, ellers er det ikke akseptabelt.

Riktig?

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en kvinne vil vente med å ha sex så er det av respekt. Hun vil ta seg tid til å bli kjent med deg fordi hun liker deg og føler du er viktigere e

nn en tilfeldig ons! Når man har møtt noen man liker så tar man seg ekstra tid til å pleie det nye forholdet. Da rusher man ikke og har sex med en gang. Sex med noen man er glad i er mye mer spesielt for en kvinne - og det blir et bånd som knytter dere tettere sammen.

Når man har ons - bryr man seg om partneren? Har man mye respekt for han? NEI. Ons er for å få seg et raskt ligg når man er kåt.

Ons er som en plastkopp - du bruker den også kaster du den i søppla når du er ferdig.

En potensiell kjæreste er som et krystallglass - du tar vare på det, er forsiktig, og du drikker ikke av det før anledningen er verdig.

Ville du heller vært en billig plastkopp? ;)

Skal jeg se om jeg forstår. Altså hvis du liker en mann skikkelig godt så venter du med og ha sex med ham, og skulle du bli dritkåt i mellomtiden så er det bare og pule på en eller annen tilfeldig nabofyr, - for og slokke brunsten, forstod jeg deg riktig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne vil vente med å ha sex så er det av respekt. Hun vil ta seg tid til å bli kjent med deg fordi hun liker deg og føler du er viktigere enn en tilfeldig ons! Når man har møtt noen man liker så tar man seg ekstra tid til å pleie det nye forholdet. Da rusher man ikke og har sex med en gang. Sex med noen man er glad i er mye mer spesielt for en kvinne - og det blir et bånd som knytter dere tettere sammen.

Når man har ons - bryr man seg om partneren? Har man mye respekt for han? NEI. Ons er for å få seg et raskt ligg når man er kåt.

Ons er som en plastkopp - du bruker den også kaster du den i søppla når du er ferdig.

En potensiell kjæreste er som et krystallglass - du tar vare på det, er forsiktig, og du drikker ikke av det før anledningen er verdig.

Ville du heller vært en billig plastkopp? ;)

Men hvis du som kvinne virkelig hadde hatt den aller minste respekt for menn ville du tatt innover deg det menn faktisk forteller om sine egne følelser, selv om du i utgangspunktet har vært så lite interessert i hvordan menn opplever verden at du var uvitende om det før denne tråden burde du i det minste lest og fått et par aha-opplevelser når du leste hva vi skrev i denne.

Jeg har for øvrig beskrevet hvilken betydning tilgang på sex har for menn i mange tråder her på KG, så hadde du fulgt med på det jeg skriver burde det ikke være fremmed for deg. Derfor er denne tankegangen helt bak mål og begrunnelsen uholdbar. Du viser ikke respekt for menn ved ikke å forholde deg til menns virkelighet, men insistere på at din kvinnevirkelighet skal være utgangspunkt også for mannen.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så....dersom jeg møter en mann som jeg er interessert i, men som vil vente med sex...og det deretter viser seg at han har hatt ons før....da kan jeg i følge din logikk KREVE at han SKAL ha sex med meg, ellers er det ikke akseptabelt.

Riktig?

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

Hvordan hadde du følt det dersom en du var forelsket i avslår bare deg, men han ligger med hvem som helst annen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Neida, du kan godt være løs. Men hvis du er løs en gang, så må du være det resten av livet ditt :roll:

Ja. For hvis du har vært løs, så er det totalt rimelig at du skal pålegges problemet og ansvaret hvis en fremtidig mann ikke føler at du ikke gir han det samme som du har gitt andre før. :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg se om jeg forstår. Altså hvis du liker en mann skikkelig godt så venter du med og ha sex med ham, og skulle du bli dritkåt i mellomtiden så er det bare og pule på en eller annen tilfeldig nabofyr, - for og slokke brunsten, forstod jeg deg riktig nå?

Haha nei. :) Man har ikke sex med andre når man er i gang med å innlede et forhold. Det er iallefall respektløst. Men så oppfattet jeg det som TS mente at hun TIDLIGERE hadde hatt ons. Om hun har ons samtidig som hun holder på med TS, da er det helt klart en annen sak.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Men hvis du som kvinne virkelig hadde hatt den aller minste respekt for menn ville du tatt innover deg det menn faktisk forteller om sine egne følelser, selv om du i utgangspunktet har vært så lite interessert i hvordan menn opplever verden at du var uvitende om det før denne tråden burde du i det minste lest og fått et par aha-opplevelser når du leste hva vi skrev i denne. Jeg har for øvrig beskrevet hvilken betydning tilgang på sex har for menn i mange tråder her på KG, så hadde du fulgt med på det jeg skriver burde det ikke være fremmed for deg. Derfor er denne tankegangen helt bak mål og begrunnelsen uholdbar. Du viser ikke respekt for menn ved ikke å forholde deg til menns virkelighet men insistere på at din kvinnevirkelighet skal være utgangspunkt også for mannen.

Det vel ikke veldig respektfult av TS å bare kutte ontakten med denne jenta sånn pluselig heller, er det vel? Respekt skal vel være gjensidig? Det mest respektfulle hadde vel vært at de hadde pratet om det og kommet frem til en løsning?

Og det er vel ikke slik at denne jenta nekter TS sex for evig og alltid? Det handlet vel bare om at hun ville bli litt bedre kjent først?

At hun har hatt ONS tidligere har da ingenting med hennes forhold til TS nå? Eller mener du at vår adferdi i singellivet er akkurat det samme som vår adferd i et forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du følt det dersom en du var forelsket i avslår bare deg, men han ligger med hvem som helst annen!?

Jeg ville tatt det som kompliment, for da viser han at han er interessert i meg (og bli bedre kjent med meg), og ikke bare for sex'ens skyld.

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Hvordan hadde du følt det dersom en du var forelsket i avslår bare deg, men han ligger med hvem som helst annen!?

Etter som jeg forstår det, hadde hun hatt ons før hun traff ham....

Å ja, har vært sammen med en som har hatt ikke bare en ons, men flere.

Men fortid er fortid, det har ingenting med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For hvis du har vært løs, så er det totalt rimelig at du skal pålegges problemet og ansvaret hvis en fremtidig mann ikke føler at du ikke gir han det samme som du har gitt andre før. :rolleyes:

Søgni, la oss konstruere oss ett tilfelle og la oss si at du er veldig glad i sex og du liker kanskje at en mann slikker deg (sier det bare for tilfellets skyld).

- Hvordan hadde du da følt det da i forhold til denne mannen du er veldig betatt av når han forteller deg at du og han kan vente med og ha sex, han kanskje en gang i fremtiden kan slikke deg, (du får vente og se), - mens han samtidig kunne finne på og slikke en vilt fremmed jente på impuls?

Hvordan hadde ditt inntrykk av mannen blitt? Hadde forelskelsen din økt, - eller hadde du blitt noe skeptisk slik trådstarter ble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her syntes jeg grenser til galskap. Om en kvinne har hatt ONS 1 gang i løpet av livet, så må alle hun senere dater kunne ha sex med henne med en gang? Det er faktisk mulig å forandre seg i løpet av ett langt liv. Man kan bli mer voksen, man kan endre syn på ting, man kan bli såret eller få dårlige erfaringer, man kan endre verdier.... Altså, om det der er nok til å få TS til å kutte all kontakt, på en såpass stygg og barnslig måte, da tror jeg damen skal være like glad hun ble kvitt han.

Jeg tror jeg må dumpe typen når han kommer i dag. Han ble jo tross alt raskere sammen med xen sin enn meg. :klaske:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter som jeg forstår det, hadde hun hatt ons før hun traff ham....

Å ja, har vært sammen med en som har hatt ikke bare en ons, men flere.

Men fortid er fortid, det har ingenting med meg å gjøre.

Kunne du vært sammen med en fyr som ikke vil ha sex med deg fordi han har pult så mange damer så kjapt tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vel ikke veldig respektfult av TS å bare kutte ontakten med denne jenta sånn pluselig heller, er det vel? Respekt skal vel være gjensidig? Det mest respektfulle hadde vel vært at de hadde pratet om det og kommet frem til en løsning?

Og det er vel ikke slik at denne jenta nekter TS sex for evig og alltid? Det handlet vel bare om at hun ville bli litt bedre kjent først?

At hun har hatt ONS tidligere har da ingenting med hennes forhold til TS nå? Eller mener du at vår adferdi i singellivet er akkurat det samme som vår adferd i et forhold?

Jeg lurer på hvilken verden du lever i. I min verden kutter både menn og kvinner ut potensielle partnere hele tiden, og jeg har aldri hørt menn beklage seg over at kvinner som ikke går videre "opptrer respektøst". Da skal du ha en rimelig skrudd oppfatning av hva respekt handler om.

Å sette seg ned å finne en løsning er selvsagt veien dersom man anser at det finnes en løsning, men i dette tilfellet er det altså knapt et forhold ennå, og jeg forstår jo at det er vanskelig å tenke seg en løsning som vil endre på det faktum at TS har måttet vente på sex mens hun har sluppet andre menn til første dag. Det kan ikke endres og dermed tror jeg TS har gjort helt rett i å gå videre når han føler som han gjør.

Hva i all verden har det å si at hun ikke nekter TS sex for evig og alltid? Hvem ville vel gått inn i et forhold der den andre part nektet sex for evig og alltid? Det er jo helt utenfor tema for tråden. Det dette dreier seg om er en kvinne som har gitt andre menn sex på første date men ikke TS, og TS ønsker ikke at andre menn skal ha hatt kjappere vei til sex med kvinnen i hans liv, derfor går han videre.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Kunne du vært sammen med en fyr som ikke vil ha sex med deg fordi han har pult så mange damer så kjapt tidligere?

Herrefred...

I enkelte tilfeller, når vi møter en mann/kvinne som vi virkelig liker og ønsker et forhold til.

Da prøver en gjerne å ikke falle i gamle feller, som for eks å ha sex på 2. daten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det som kompliment, for da viser han at han er interessert i meg (og bli bedre kjent med meg), og ikke bare for sex'ens skyld.

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

Så en som gir deg avslag til sex men forteller at han pulte ei hore forrige uke, - han øker altså i aktsomhet og beundring?

Jeg tror ikke det er meningen jeg, - meningen at vi menn skal forstå oss på kvinners brunst, og hva som gir kvinner lystfølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...