Gå til innhold

Kvinner som har hatt ons, kan ikke forvente at menn er villig til å vente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje hun trodde du var en ålreit type som ikke bare tenkte på sex? Eller som andre her sier, kanskje hun ønsket å utvikle det dere har til noe bra og ikke ønsket å ha sex med en gang?

På hvilken måte er det en motsetning mellom forhold og sex her? På hvilken måte utelukker tidlig sex et potensielt forhold?

Er det slik at jenter ser på gutter som enten "kast og bruk" som de har ons med eller "forholdspotensial" som de venter å ha sex med? I så fall er det ganske dømmende.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

På hvilken måte er det en motsetning mellom forhold og sex her? På hvilken måte utelukker tidlig sex et potensielt forhold?

Er det slik at jenter ser på gutter som enten "kast og bruk" som de har ons med eller "forholdspotensial" som de venter å ha sex med? I så fall er det ganske dømmende.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Skjønner du virkelig ikke at det kan være forskjell på å ha sex med noen du vet du ikke skal møte igjen, og en du har lyst å være sammen med?

Noen ganger så kan jo ONS utvikle seg til noe mer, men hvis hun allerede nå vet at du er en hun har lyst å satse på, så kan det hende at hun har behov for å bli bedre kjent først, og vite at hun virkelig kan stole på deg først. Tydeligvis kunne hun ikke det, så hun gjorde jo det eneste riktige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke at det kan være forskjell på å ha sex med noen du vet du ikke skal møte igjen, og en du har lyst å være sammen med?

Noen ganger så kan jo ONS utvikle seg til noe mer, men hvis hun allerede nå vet at du er en hun har lyst å satse på, så kan det hende at hun har behov for å bli bedre kjent først, og vite at hun virkelig kan stole på deg først. Tydeligvis kunne hun ikke det, så hun gjorde jo det eneste riktige.

Hvem vet hva som kunne ha skjedd, dersom hun ikke hadde vært så kjip.

Jeg ser heller ingen motsetning mellom sex og forhold. Å bli kjent med en annen person, handler like mye om det fysiske og sex. Ethvert forhold bygger i stor grad også på sex.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke at det kan være forskjell på å ha sex med noen du vet du ikke skal møte igjen, og en du har lyst å være sammen med?

Noen ganger så kan jo ONS utvikle seg til noe mer, men hvis hun allerede nå vet at du er en hun har lyst å satse på, så kan det hende at hun har behov for å bli bedre kjent først, og vite at hun virkelig kan stole på deg først. Tydeligvis kunne hun ikke det, så hun gjorde jo det eneste riktige.

Signerer bare her, da Maria_Marihøne sa ganske nøyaktig det jeg tenkte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet hva som kunne ha skjedd, dersom hun ikke hadde vært så kjip.

Jeg ser heller ingen motsetning mellom sex og forhold. Å bli kjent med en annen person, handler like mye om det fysiske og sex. Ethvert forhold bygger i stor grad også på sex.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Og jeg ser ikke noen motsetning mellom forhold og å vente med sex. At du ser på en ting på en måte gjør det ikke riktig for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hvem vet hva som kunne ha skjedd, dersom hun ikke hadde vært så kjip.

Jeg ser heller ingen motsetning mellom sex og forhold. Å bli kjent med en annen person, handler like mye om det fysiske og sex. Ethvert forhold bygger i stor grad også på sex.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Selvfølgelig kan man ha sex tidlig i et forhold, og for noen er det vikig. Men hun ønsket tydeligvis å vente. Og det trenger da ikke ha noe som helst med at hun har hatt ONS før å gjøre.

men den du burde snakke med dette om er jo henne. Vi kan jo ikke fortelle deg hva hun tenker om sex og forhold.

Men jeg står fortsatt ved det at hun skal være glad for å bli kvitt deg. En som blir sint og sutrete fordi han ikke får sex akkurat når han vil er ikke noe jeg ville satt pris på hvert fall, og viser en stor mangel på respekt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel samme holdning som mange menn, da. At noen er gode nok for sex, men ikke forhold. aHun mener du er god nok for et forhold og venter fordi da betyr sexen mer. Eller noe sånt. :klo:

Det du skriver her kan kanskje forklare jentas prioritering, men det viser i tilfelle hvordan en del kvinner er helt ute av stand til å forstå hvordan menn tenker. For en kvinne er det fryktelig lett å få tilfeldig sex, derfor har tilfeldig sex lav verdi for kvinnen, for menn er det omvendt, siden kvinner har et annet overtak på sexrelasjonsmarkedet enn på partnermarkedet vil mange menn slite med å få sex utenfor forhold. La meg linke til en artikkel jeg skrev om dette på Sukker for en tid tilbake:

http://sukker.no/dat...dningen-av-sex/

La meg sitere:

“Anything you can do, I can do better” sier Fiona advarende til sin vaklende, nesten utro ektemann Nigel i “Bitter Moon” (Roman Polanski, 1992). Setningen summerer langt på vei opp forholdet mellom kjønnene på sexrelasjonsmarkedet. Nigel er så kjekk en mann kan bli (rollen er bekledd av Hugh Grant) så det er ikke fordi hun er penere enn sin mann hun stiller så mye sterkere på sjekkemarkedet, det er fordi hun er kvinne.

Jeg tror mange menn føler som meg, man henter energi overskudd og livslyst fra sex. Ingenting er mer deprimerende og ødeleggende for livslysten enn å oppleve dårlig respons hos det annet kjønn. Er det derimot kort vei fra å ha lyst på noen til å få snøret i bånn, bidrar det til å bygge deg opp; det styrker deg i troen på at du har mulighet til å påvirke din egen skjebne, troen på at du kan få det du har lyst på, oppnå det du setter deg som mål her i verden, også utover det seksuelle.

One night stands og rene seksuelle forhold har slik sett en litt annen betydning for mannen enn for kvinnen, siden kvinnen fra hun er helt ung vet at hun kan få all den sexen hun bare måtte ønske. Kvinnens antall sexpartnere er først og fremst begrenset av henne selv.

Endret av Cuckold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder|

Stå på holdningene dine TS, det er slik du føler og om du slipper på dette så kan jeg banne på at du aldri hører fra henne igjen (da er du nemlig blitt tøffel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man ha sex tidlig i et forhold, og for noen er det vikig. Men hun ønsket tydeligvis å vente. Og det trenger da ikke ha noe som helst med at hun har hatt ONS før å gjøre.

men den du burde snakke med dette om er jo henne. Vi kan jo ikke fortelle deg hva hun tenker om sex og forhold.

Men jeg står fortsatt ved det at hun skal være glad for å bli kvitt deg. En som blir sint og sutrete fordi han ikke får sex akkurat når han vil er ikke noe jeg ville satt pris på hvert fall, og viser en stor mangel på respekt.

Jeg sutrer ikke til henne og jeg er heller ikke sint på henne. Jeg har derimot kuttet henne ut (slettet all kontaktinfo).

At du respekterer hennes ønsker, men ikke mine, sier vel kanskje mer om deg enn meg.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal hun fortelle deg at hun har hatt noen one nights stands??

For meg virker det litt rart, med mindre du spurte om det da?

Det kan jo tenkes at hun har hatt one nights stands med gutter hun ikke har vært interessert i. Deg derimot er hun interessert i. Det er forskjell på sex uten følelser og sex med følelser. Deg er hun interessert i. Disse andre er hun ikke interessert i.

Menn har jo sex med kvinner uten følelser involvert. Kan det ikke da tenkes at kvinner gjør det samme?

Du viser deg jo å ikke være henne verdig når du blir sint når hun ikke vil lette på skjørtet for deg. Er du interessert i henne som person eller i det som er mellom beina på henne?

Selv om TS skulle være interessert i henne som person er det vel ikke sikkert han tenner på ydmykelse, og for menn er det å slippe til raskt kanskje den største kilde til direkte innsprøytning av energi som vi har tilgjengelig, og i hvert fall mye sunnere enn alternativene (div rusmidler). At denne kvinnen har gitt andre menn denne opplevelsen, men ikke ham, vil jo bety at han i all fremtid eventuelt må leve med at kvinnen i hans liv har vært lettere å få til sengs for enkelte andre menn enn for ham. Jeg forstår godt at det ikke er et godt utgangspunkt for et forhold, ikke minst når forholdet ennå er så ferskt at det neppe koster ham all verden å gå videre.

Endret av Cuckold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. I lange tider har jeg som jente fått innprentet at jeg er ei laus taus hvis jeg slipper noen til for fort, men nå er det feil om man IKKE slipper karene til akkurat når de vil? Mannfolk..

Anonym poster: 21bf12ec4b32eab5f1a225f377d32aa5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

I alle dager. I lange tider har jeg som jente fått innprentet at jeg er ei laus taus hvis jeg slipper noen til for fort, men nå er det feil om man IKKE slipper karene til akkurat når de vil? Mannfolk..

Anonym poster: 21bf12ec4b32eab5f1a225f377d32aa5

Neida, du kan godt være løs. Men hvis du er løs en gang, så må du være det resten av livet ditt :roll:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. I lange tider har jeg som jente fått innprentet at jeg er ei laus taus hvis jeg slipper noen til for fort, men nå er det feil om man IKKE slipper karene til akkurat når de vil? Mannfolk..

Anonym poster: 21bf12ec4b32eab5f1a225f377d32aa5

Jeg tror du misforstår. Min forrige kjæreste og jeg hadde sex første kvelden. Hun jeg var sammens med før der, gikk det 1 mnd før vi hadde sex (hun hadde aldri hatt ons). Jeg dømmer ikke det ene eller det andre. Det jeg reagerer på er at hun har hatt ons tidligere, men vil vente med sex med meg. Det godtar jeg absolutt ikke.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager. I lange tider har jeg som jente fått innprentet at jeg er ei laus taus hvis jeg slipper noen til for fort, men nå er det feil om man IKKE slipper karene til akkurat når de vil? Mannfolk..

Anonym poster: 21bf12ec4b32eab5f1a225f377d32aa5

Nå burde du lese tråden en gang til, så vidt jeg forstod reagerte TS på at hun var mer knipen overfor ham enn overfor andre menn, siden det kom frem at hun hadde hatt one night stand med andre menn mens hun lot ham vente. For de fleste menn vil drømmen være det omvendte: At hun skal være knipen overfor andre menn mens han er unntaket.

For meg personlig er det helt greit at hun har hatt one night stands, jeg synes ikke det gjør noe at hun har hatt sex med andre på første date, men det ville vært kjipt om hun var mer dydig overfor meg, særlig hvis dette liksom skulle være kvinnen i mitt liv. At andre menn, menn som ikke har brydd seg om henne på samme måte faktisk har hatt lettere vei til å få henne til sengs. At de menn som har investert minst i henne samtidig får kortest vei til sex. Det blir noe helt bakvendt og feil, de av oss som har evnen til å tenne på ydmykelse (cuckold-problematikk) kan kanskje også finne en slags masochistisk nytelse i en slik forsmedelse, men det er neppe noe de fleste menn vil ha evne til.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun faktisk liker deg, i motsetning til de ONSene hun hadde, som hun kun var med for sex'ens skyld og intet annet.

btw; du kan ikke forvente at fordi om hun har hatt ONS skal ha sex med deg øyeblikkelig når du ber om det.

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

Haha, kvinnelogikk!! Hurra!! Takk for en god latter! Årsaken til at du ikke får pult er at hun liker deg, - mens alle de andre hun gikk ned på kne på, - likte hun ikke...

Hehe, man vil jo heller være en mislikt gutt som får pult, enn han fyren som blir veldig godt likt men som aldri aldri får pult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke at det kan være forskjell på å ha sex med noen du vet du ikke skal møte igjen, og en du har lyst å være sammen med?

Maria, om du liker en mann skikkelig godt, - hadde du likt han like godt dersom han avviste deg, men han elsket hun han møtte i forigårs på trikken?

Hadde du vært like betatt og likt en gutt dersom gutten ga deg avslag, men ikke til hun som står ved siden av deg?

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl

Men hvorfor sier du ikke bare det til henne at grunnen, er at hun ikke vil ha sex med deg, første natta, slik hun hadde med de andre? Derfor vil du ikke ha noe forhold til henne. Vær ærlig så hun kan svelge det og gå videre til en mann som godtar og respekterer at hun har endret syn på det å ha one night stand.

Jeg hadde selv one night stand i yngre dager, men det er dårlig med det nå ja. Man endrer holdning i løpet av livet, og de som er voksen , de forstår dette :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå burde du lese tråden en gang til, så vidt jeg forstod reagerte TS på at hun var mer knipen overfor ham enn overfor andre menn, siden det kom frem at hun hadde hatt one night stand med andre menn mens hun lot ham vente. For de fleste menn vil drømmen være det omvendte: At hun skal være knipen overfor andre menn mens han er unntaket.

For meg personlig er det helt greit at hun har hatt one night stands, jeg synes ikke det gjør noe at hun har hatt sex med andre på første date, men det ville vært kjipt om hun var mer dydig overfor meg, særlig hvis dette liksom skulle være kvinnen i mitt liv. At andre menn, menn som ikke har brydd seg om henne på samme måte faktisk har hatt lettere vei til å få henne til sengs.

Men hun har da ikke det samme forholdet til alle gutter hun møter. Det er da stor forskjell på å møte en man syns er kjekk på byen, og bli med han hjem for ne man vet bare er for en kveld, og en man møter i en dating-setting som man ønsker å bli bedre kjent med.

Nå sier jeg ikke at det er umulig å ha et forhold til en man går tidlig til sengs med, men for noen, inkludert menn, er det viktig å bli bedre kjent med den personen man skal ha sex med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Maria, om du liker en mann skikkelig godt, - hadde du likt han like godt dersom han avviste deg, men han elsket hun han møtte i forigårs på trikken?

Hadde du vært like betatt og likt en gutt dersom gutten ga deg avslag, men ikke til hun som står ved siden av deg?

Forskjellen på oss to er vel at jeg ikke hadde sett på det som et avslag. Og at jeg vet at man har ulike følelser for ulike mennesker man møter. Hadde han forklart at han ville vente til vi ble bedre kjent, så hadde jeg selvfølgelig ikke likt han mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor sier du ikke bare det til henne at grunnen, er at hun ikke vil ha sex med deg, første natta, slik hun hadde med de andre? Derfor vil du ikke ha noe forhold til henne. Vær ærlig så hun kan svelge det og gå videre til en mann som godtar og respekterer at hun har endret syn på det å ha one night stand.

Jeg hadde selv one night stand i yngre dager, men det er dårlig med det nå ja. Man endrer holdning i løpet av livet, og de som er voksen , de forstår dette :)

Fordi jeg skylder henne ingenting.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...