Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mann på 26 år som akkurat har flyttet til Hønefoss ser etter bekjentskaper :)

Liker alt fra alpint til gaming og prøver gjerne noe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, horse skrev:

Mann på 26 år som akkurat har flyttet til Hønefoss ser etter bekjentskaper :)

Liker alt fra alpint til gaming og prøver gjerne noe nytt

New bekjentskaper i Hønefoss eller i det store og det hele?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ønsker nye venner og bekjentskaper i Drammen området, Lier og Asker. Føler meg ofte alene som ung 29 åring. Ta gjerne kontakt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.2.2017 den 16.14, Sarah1991 skrev:

Jente på 25, ønsker nye bekjentskaper☺ Liker tv og film, gå turer og jeg har en ganske sarkastisk humor. Jeg elsker Game of Thrones og Misfits (tv-serie). Har hus, hund, katt, mann og barn☺

Hvor bor du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jente på 25 og ser etter nye bekjentskap 😊 bor i Buskerud. Glad i å bake og lage mat, se serier og gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎03‎.‎2017 den 20.26, CM7891 skrev:

Ønsker nye venner og bekjentskaper i Drammen området, Lier og Asker. Føler meg ofte alene som ung 29 åring. Ta gjerne kontakt. 😊

Er også ganske ensom, men er mann på 26 da. Vet ikke om det er venninner eller venner du primært er ute etter?

 

Gjelder deg også @LineG ...

Endret av Jackie Gleason
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er på utkikk etter nye venner. Jeg skal til å flytte for meg selv fra kjæresten som jeg har bodd med i snart fire år. Kjenner meg allerede ensom, har ganske normale vaner, liker å slappe av, se film, dra på byen, lage mat osv. Er 22 år gammel jente forresten telemark/Buskerud :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 04/23/2017 den 15.03, Malinktg skrev:

Hei, er på utkikk etter nye venner. Jeg skal til å flytte for meg selv fra kjæresten som jeg har bodd med i snart fire år. Kjenner meg allerede ensom, har ganske normale vaner, liker å slappe av, se film, dra på byen, lage mat osv. Er 22 år gammel jente forresten telemark/Buskerud :-) 

Jeg kan være med å finne på ting hvis du vil? :)

Å slapp av jeg er ute etter en venn, men forstår det godt om du kun henvender deg til andre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jente 22år, fra Bergen. Ønsker nye veninner rundt 20-25år fra Bergensområdet. Jeg er interessert i dyr, tur, interiør, serier og en god venn å dele litt tid og glede med. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Kvinne på 23 år og bor i Buskerud. Har barn på snart 2 år og er alenemor. Alltid hyggelig og bli kjent med nye mennesker :) bare skriv pm til meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp =)

Jeg kan gjerne være noen sin venn! Er jente (eller kvinne heter det kanskje) på 27 år fra Sør Norge. Bare å skrive til meg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...