Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Jeg vil bli noens venn!

Heter Marlene, 23 år og kommer fra en liten by kalt Hønefoss. Ettersom jeg falt litt ut av det sosiale på ungdomsskolen så har jeg lenge ønsket meg en ny omgangskrets. Jeg har lyst til å gjenoppbygge interessene mine igjen da de falt litt ut gjennom oppveksten. For tiden tar jeg studiespesialisering ved Opus ellers liker jeg interiør, film & tv, hjemme/venninnekvelder, brett & kortspill, musikk er interessert i teater, psykologi, grafisk design, krim (bøker, tv-serier) og ønsker at jeg skal bli frisk nok til å kunne utdanne meg – har ikke bestemt for hvilken retning jeg ønsker å gå enda men håper på å finne det riktige når den tid kommer. 

Send en PM om du har lyst ;)


 

Endret av marleneK92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

24 år gammel, bor i Ålesund. Er ikke noe god på introduksjoner egentlig, om noen vil chatte om hva som helst så er jeg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark

Hyggelig kar på 42 med barn i småskolen. Søker etter  ei å skravle med. Er snill og romantisk. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg røsker litt i en gammel tråd :tongue: Jeg vil bli noens venn! Jeg har flyttet til Hønefossområdet sammen med kjæresten, men savner noen venninner. Jeg er 23 år gammel og er jusstudent. Jeg liker å trene, drive med håndarbeid, hund, hest og mye annet!

Send meg gjerne en PM :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skrive med meg ?
Singel mann, 42, Dokka i Oppland, men kommer til å flytte derfra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.6.2014 at 20.43, Fame skrev:

Merker at det er få fra Telemark her :(

Jeg er fra Telemark :vinke::)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli noens nyvenn :) Er 19, men prater med jenter/damer i alle aldere. :) Bare pling i innboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 37 år gammel mann. Har ikke barn, men har kvinnfolk. Er ikke ute etter partner eller liknende, men vennskap. Har alltid hatt veldig få venner og lite sosialt liv.

Jeg vil nok kategoriseres i en eller annen form for sosial angst. Håper å få kontakt med noen som vil snakke om ting og tang.

Send meg en melding så tar vi det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ja takk :) jeg er åpen og ærlig om det meste (noe som kan bli litt "mye" for noen) men for meg er det viktig i ett vennskap at man kan være det selv. Jeg sliter noe med angst,  men føler allikevel jeg har mye å gi :) Er 28 år, 2 barn og samboer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig med nye bekjentskaper :)  Og det hadde jo vært ekstra hyggelig å blitt med ei jente/dame,hvem vet hva tiden kan bringe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nylig blitt singel og he innsett at ej he få venner rundt meg ;/  søke derfor venner og bekjentskap :) Jente på 35 år fra Ålesund her :) send gjerne melding privat :)  e ei rolig jente som ikke flyr på byen så ofte. :) går gjerne på kafe eller ut å spise istedet :) og trives godt hjemme i godt selskap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er også fra Ålesund. Ønsker å bli kjent med folk i 30 åra.. Mer info på p.m.

Endret av Iguana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer i Stavanger og kunne tenkt meg å bli kjent  med nye (potensielle) venner her :) Er 20 år og ser for meg at du/dere er rundt det. Ta gjerne kontakt på pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei folkens,

er en ung og sprek gutt på 27år fra Ålesund. Åpensinnet, har mange forskjellige interesser; deriblant anime/manga, asia, IT & teknologi, litteratur, psykologi, musikk, ped. osv. Er samfunnsinteressert, jordnær, glad i dyr og kan være litt sjenert i blant. 

Kan godt tenke meg å være noens venn :) gjerne bare over nettet eller en tur ut på kafeen hvis du er i byen.

Ta gjerne kontakt på pm for mer info og en uformell og hyggelig prat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tar gjerne imot PM fra rare,engasjerte,morsomme,fortvilte og snille mennesker (stryk det som ikke passer,dog snill må stå). Ha en fortreffelig natt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, June 26, 2014 den 0.49, Zakuro skrev:

Meg å, meg å :goodbye:

 

Jeg er en dame på 26 i Trondheim, beware of geek-jokes og filmreferanser:P

Fortell en joke du har på lager da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 25, ønsker nye bekjentskaper☺ Liker tv og film, gå turer og jeg har en ganske sarkastisk humor. Jeg elsker Game of Thrones og Misfits (tv-serie). Har hus, hund, katt, mann og barn☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...