Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Mann, 20, studerer i Bergen. Ønsker gjerne å stifte nye bekjentskaper som jeg kan prate over på nett, og kanskje møte i virkeligheten :) Har allsidige interesser, men interesserer meg særlig over film, kunst og filosofi. Liker å gå turer, se film, gå på byen, ha gode samtaler etc., etc.. Åpen for de fleste mennesker i de fleste aldre. Send meg gjerne en PM.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne, 50, bor I Oslo. Ønsker å møte nye venner og bekjentskaper over nett, og kanskje etterhvert møtes i virkeligheten. Jobber, har en sønn på 13 år og er skilt. Synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kvinne 25, snart 26, bosatt i Trondheim ønsker seg nye bekjentskaper. Har stor krets, men ingen nære venner. Spesielt venninner er det manko på, synes det er utfordrende å finne nye venner når jeg har kommet dit jeg er :P Har ett barn og samboer. Interesserer meg for matlaging, mosjon (trener, men er absolutt ikke topptrent), bøker og film. Har mammaperm i disse dager, student ett år til fra høsten av, så vet du det :) Har ventet ca. 5 år med å skrive noe slikt, så hopper i det nå. I år ønsker jeg meg nye venner til jul :) Send en PM om du vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Mann 24, bor i Ålesund. Jeg har ganske få venner så det hadde vært hyggelig å få stifta nye betjentskaper :) Det er bare å sende en pm om noen vil chatte og bli kjent :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 22 på sørlandet. 

Blir mamma for første gang i april, og hadde vært fint å kjenne noen som kanskje er gravid eller har små barn? Jeg er veldig åpen og elsker å bli kjent med nye mennesker :) Pm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jente 25år fra Oslo. Studerer, samboer, liker matlaging og trening (men lite overskudd til det i det siste :/ ). Har mistet kontakt med mange av vennene mine fra barndommen (enveiskommunikasjon er kjedelig), så ønsker meg noen nye nære venner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søtdronning

Kvinne på 26, snart 27, bor i vestfold og ønsker å treffe nye venninner i området. Jeg liker å gå tur, cafebesøk, lage mat, dra på kino, reise etc. Det er bare å ta kontakt om noen vil bli kjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rawfruit

Gutt 20 her.

Ønsker venner, og har ikke noe særlig av det fra før. Jeg er i hvert fall snill har jeg hørt.

Har laget en tråd også, men vet ikke om det er flere erfaringer med å skaffe venner via en felles tråd eller separate tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg :)

Jeg er ei jente på 23, bosatt i oslo
driver på med styrkeløft
jobber på en kafè

Jeg er ikke så veldig spennede, men jeg er glad i å prate og flink til å lytte.

Hvis noen trenger en venn, eller bare noen å prate om hva som helst, ikke nøl det er bare å sende meg en melding :)

Gleder meg til å høre fra deg! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Gir gjerne råd til den yngre garde, bare det ikke er for heavy. :)

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennicaalto

Hei!

Er ei jente på 23 år og bor i Drammen. Har veldig liten omgangskrets her og ønsker å få nye venninner. Alder spiller ikke særlig stor rolle, så lenge du også er ei jente som ønsker ei venninne. Pluss hvis du bor i Drammen eller i nærheten! Jeg er blid og aktiv, liker dyr, trening, gå turer, se filmer og sånt :) send meg mail til [email protected] hvis du er ei jente som kan tenke seg å bli kjent med meg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er ei jente på 25 og med ei datter på rett over året. Blitt nylig singel. Bor i Grenland nå, men ikke opprinnelig herfra. Har et veldig lite nettverk her så er stort sett alene. 

Går på skole. Er egentlig ganske kjedelig av meg, men veldig hyggelig ifølge folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

34 år med ett barn I barnehagealder, jobber, gift. Bor i Grenlandsområdet, ikke derfra. Har veldig få venner og er ofte alene. Sliter litt med social angst men ellers pleier å være blid og tullete. Glad i filmer, natur,shopping, prøver å trene, liker å gå tur )særlig i fjellet) med barnet, opptatt av dyr og mat. Ønsker å få treffe nye folk, se om noen kan matche. Finne ting. :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Weirdo søker likesinnede. 

Jente født på 80 tallet, gift med en nerd, har hund og marsvin. Bor i Drammen. Er frivillig barnløs. Bruker utrolige mengder tid på nett, liker voldelige spill, sci-fi filmer og kan spille det meste av instrument. Liker shopping, gå tur, lage mat sånne ting. Er egentlig utrolig usosial og introvert, men er ikke folkesky. Liker merkelige samtaler om filosofi, universet, vitenskap, livet og de greian der. Sånn passe sært for deg? Ta gjerne kontakt:heks: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente på 23 år som bor i Stavanger, men ikke opprinnelig herfra. Jeg er veldig sjenert, så derfor har jeg ikke så mange venner. 

Jeg liker å gå tur, holde på med dyr, lange samtaler, lage mat og lesing. 

Send meg gjerne ei pm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman

Jeg befinner meg i Kristiansand, hvis noen vil utvide nettverket sitt! (For de som bare vil snakke over nett er det bare å skrive)

Har ingen spesielle interesser, og er med på det meste. Bortsett fra strikking. Den slags driver jeg ikke med.

Student og i midten av tjueårene, sånn btw.

Endret av Aucaman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...