Gjest Sol Jenta Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Er så lei av at folk tar seg tilrette og stjeler p-plassen vår, som er godt oppmerket med hus nr.. Vi ringte politiet og fikk tlf nr til de som har tatt den, men ingen som svarte.. grrrh! Noen som vet om det går ann å ringe inntauingsfirma evt. noe annet vi kan få gjort? Kjenner vi er mektig leie nå!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 send en melding til nummeret og si at de står på deres parkeringsplass og at de snarest må fjerne bilen Anonym poster: 131a4e6fb01fa07300dc65cc259b2030 2
Gjest BM2 Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Er jo are til å barkere bak bilen slik at denne ikke kommer seg ut? Gitt utformingen av p-plassen tillater dette. Utført effektivt her i gården. Idiotnaboene tok hintet. 2
Gjest Sol Jenta Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Vi har stengt bilen inne nå, med vår bil :-) 11
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Vi har stengt bilen inne nå, med vår bil :-) Vi hadde også samme problemet dengang vi hadde leilighet... Der var det ofte en bil tok vår parkeringsplass, foran VÅR garasje . Dermed stengte de inne vår ene bil... Vi parkerte den andre bilen vår bak og stengte parkeringstyven inne... Jeg tok en trilletur med vesla... Etter en stund kom det ei dame og spurte mannen min om han kunne flytte bilen... Han spurte henne hvorfor hun hadde stengt vår bil inne, og forklarte at jeg og vår datter, hadde vært nødt til å ta taxi til legen..... (Hun ble da rimelig paff...). Deretter forklarte han at jeg ikke hadde penger nok til å kjøre taxi tilbake...så det kom til å ta laaaaang tid til jeg kom hjem.... Dama som hadde stjålet plassen, var ganske stressa. Hun sto der med to hylende unger og skulle rekke noe.... Vel.... hennes problem... Deretter gikk gubben inn.....og ringte til meg... forklarte saken.... Jeg tok meg goooooood tid, besøkte ei venninne.... og var ikke hjemme før etter 3-4 timer.... Da møtte jeg ei stressa og tydelig ille berørt dame.... Som beklaget og beklaget.... Jeg tok ikke imot noen beklagelse.... for makan til frekkhet.... Etter dette, så jeg aldri den bilen foran vår garasje mer....... Anonym poster: 805f7f9b1ac46fc250c60daef9fadb2c 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå