Gå til innhold

Jeg klarer ikke sørge selvom det gjør vondt!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det er godt et halvt år nå siden vi opplevde en spontan abort. Det var så fælt. Vi hadde prøvd å bli gravide i over 1 år, men når vi endelig ble det gikk det galt. Sitter her ennså, klarer ikke komme over det. Klarer ikke gråte over det. Blir bare så bunnløs trist og deprimert.... Orker ikke gjøre noe.. VI skal gifte oss, men jeg har ikke lyst.. Føler det som et svik oven for den lille som aldri fikk se dagens lys! Hver gang jeg ler eller gjør noe gøy for jeg så dårlig samvittighet..

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Prøver forsatt å få barn, men jeg har gitt opp. Og det er vondt å tenke på at jeg aldri skal kunne få holde et barn som er vårt... Av og til gjør det meg vondt å se lillebroren min (han er litt over 1 år), men jeg tvinger meg selv til å ta meg sammen. Han er så skjønn og tillitsfull. Han er det eneste lyspunktet i hverdagen min!

Skulle ønske jeg kom over savnet av vårt ufødte barn... (mange syntes det er rart pga at det "kun" var et foster")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg...Det var ikke bare et foster dere mistet. Det var som du sier deres ufødte barn....Det var det barnet som gav dere den store gleden da dere fant ut at du var blitt gravid. Prøv å ta vare på den gleden som deres ufødte barn gav dere.

Selvom barnet i magen ikke fikk leve så lenge så rakk han/hun faktisk å gi dere den gleden...ikke glem det.

Håper dere snart lykkes med å bli gravid...

Her er et nydelig dikt som jeg vil gi deg...

If tears could build a stairway

And memories were a lane

We would walk right up to heaven

And bring you back again

No farewell words were spoken

No time to say goodbye

You were gone before we knew it

And only God knows why

Our hearts still ache in sadness

And secret tears still flow

What it meant to lose you

No one can ever know

But now we know you want us

To mourn for you no more

To remember all the happy times

Life still has much in store

Since you'll never be forgotten

We pledge to you today

A hallowed place within our hearts

Is where you'll always stay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...