Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Første PTtime etter sommeren. Siste time var I juni. Jeg skal på vekta idag og tviler på at det er noe å se frem til. :sjenert:

Målet for høsten: -10 kilo innen 1. Desember. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selvom fettprosenten min nok har økt litt over sommeren fikk jeg på meg skinnjakke I str 48 (og jeg fikk lukket den) og buksene mine I str 50 begynner å bli store. Slike ting betyr mye! Og da gjør det egentlig ikke så mye om sommeren ikke har vært 100% fokusert på kosthold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat av veiing... Jeg har gått ned 2.5 kilo over sommeren. Totalt nedgang nå er utrolige 18 kilo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarianneE skrev:

Resultat av veiing... Jeg har gått ned 2.5 kilo over sommeren. Totalt nedgang nå er utrolige 18 kilo.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er august og for meg føles sommeren over. 1. August er en slags ny start og jeg forbereder meg til høsten. Liker høsten!

Hva kropp og trening angår føles de -2,5 kiloene nesten ufortjent. Jeg har IKKE gått inn for å gå ned, ikke i det hele tatt. Men det er vel som ei sa igår at da har jeg tydelig fått på plass noen gode rutiner når det kommer til mat. Tenke seg til... Feiret det hele med en stor is. :lol:

I dag har jeg fri og skal pleie vennskap istedenfor trening. Kan sees på som sosial trening. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK... Loggfører alle tallene fra måling og jeg ser at Fra 16. Februar til idag har jeg:

*gått ned 13 kilo. (18 fra da jeg begynte I fjor).

*mistet 8.5 kilo I ren fettmasse.

*mistet 6 kilo muskelmasse, noe som er forventet. 

*bmi har gått fra 48.7 til 44.0 

*viceral fett (verdien av det fettet rundt indre organer) har gått fra 15 og til 13. 

Dette er... Jeg er stolt av meg selv. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte tidligere at jeg skal bli tante igjen. Broder'n og kjæresten venter ei jente I begynnelsen av januar. ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.... ungen skal avgårde fra lørdagsformiddag til "litt ut på" søndag. Så I morgen skal jeg ta med Husets Herre ut på is. Den beste isen jeg har spist noen gang tror jeg: Kaffe Mocca fra KulinariIS. Jeg gleder meg. :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag idag og spist lunch med venner og spanderte på meg selv et kakestykke. Glutenfri brownie. Nam. 

Hurra for meg og mitt siste år I de 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om kebab og pommes fries I natt! Drømte at jeg hadde kjøpt og at jeg gledet meg til å spise. :lol:

Men istedenfor sitter jeg her med knekkebrød og skal på trening om en time....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalorismell til tusen med pringles og cola på jobb. Så kake I bursdag. Litt sjokolade og en boks brus I sofaen hjemme. Jobbet hver dag hele uka inkludert idag og hos svigers (hvor det var bursdag) ønsket jeg meg langt bort, litt fred og ro og litt tid helt alene. Da vi endelig reiste etter et par timer løp jeg nesten ut I bilen. Hjemme nå I pyjamas og på sofaen. Fosterstilling next!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig treningsøkt idag. Først med spinning fra 9.15 til 10. En økt hvor jeg planla å ta det med ro, men den planen røk og jeg hadde plutselig masse energi som jeg måtte tråkke ut. Så var det litt mat og kaffe med treningspartneren og masse skravling frem til klokka var 11.30 for da hadde jeg PT. Vi kjørte overkropp samt en øvelse med egenvekt. Da jeg var ferdig kunne jeg knapt løfte armene. Da var det fantastisk å gå hjem, spise litt og bare flate ut på sofaen. Her ligger jegenda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt enig. Man trenger ikke 30.000 til selskap. Hun vil ha prinsessedagen uten å måtte betale for det selv! Om det bare var et ønske om en fest med familie og venner hadde de fått det til for ~5000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for oss som har 15 års bryllupsdag idag. Ville ikke gjort dette med noen andre. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...