Gå til innhold

Telttur og nakenbading. Hva hadde gutta sakt om..


Gjest Solise

Anbefalte innlegg

Gjest Solise

Skal på telttur med en gutt jeg er litt interresert i neste helg. Hvordan hadde dere gutta reagert om vi satt å snakket ved bålet, og jenta plutselig hadde reist seg opp, snudd ryggen til dere, kledd av seg og sprunget ut i havet for å bade naken?

Setter pris på innspill fra jenter også.

Endret av Solise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært helt fantastisk. I det minste hvis hun har en OK kropp. Og spesielt hvis jeg er tent på henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på telttur med en gutt jeg er litt interrisert i neste helg. Hvordan hadde dere gutta reagert om vi satt å snakket ved bålet, og jenta plutselig hadde reist seg opp, snudd ryggen til dere, kledd av seg og sprunget ut i havet for å bade naken?

Setter pris på innspill fra jenter også.

Først bør du lære deg at det skrives interessert og ikke interrisert, så kan du hoppe i havet.

Anonym poster: 38c07fd6bc19d1ea070c2ad6559efb54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solise

Først bør du lære deg at det skrives interessert og ikke interrisert, så kan du hoppe i havet.

Anonym poster: 38c07fd6bc19d1ea070c2ad6559efb54

Haha, såklart. Pinlig skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Jeg hadde reagert positivt om jeg var interessert. Hadde nok tatt det ganske bra om ikke også og har hatt min andel med nakenbading i ungdommen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha oppfattet det som tegn på at hun er en frisk, sterk og selvstendig livsnyter.

Det ville helt klart ha økt min interesse dersom jeg var interessert i utgangspunktet.

Men uansett ville jeg oppfattet det positivt.

Og det er helt uavhengig av om kroppen hennes er moteriktig eller ikke.<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville umiddelbart ha fulgt hennes eksempel.

Nakenbading er topp.<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på innspill fra jenter også.

Hvis jeg var på tur med en mann jeg enda ikke hadde sett naken, ville jeg IKKE satt pris på at han plutselig ut av det blå gjorde dette.

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Hvis dere skal på telttur så kan du nesten regne med at han allerede forventer NOE action, så han tar det sikkert veldig fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var på tur med en mann jeg enda ikke hadde sett naken, ville jeg IKKE satt pris på at han plutselig ut av det blå gjorde dette.

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

Hvorfor har det betydning om du hadde sett ham naken før eller ikke?

<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har det betydning om du hadde sett ham naken før eller ikke?

Hvis jeg allerede har den typen forhold til ham så er det jo ikke så unaturlig, men hvis en jeg ikke har seksuelt forhold til plutselig kaster klærne uten forvarsel så er det jo en smule spesielt. Da foretrekker jeg heller at han fortsetter den samtalen vi er i gang med.

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solise

Hvis jeg allerede har den typen forhold til ham så er det jo ikke så unaturlig, men hvis en jeg ikke har seksuelt forhold til plutselig kaster klærne uten forvarsel så er det jo en smule spesielt. Da foretrekker jeg heller at han fortsetter den samtalen vi er i gang med.

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

Haha, hadde bare ledd og sprunget etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok det!

Hva tror du gutta gjør når de er på såkalte fisketurer eller gutteturer på fjellet sammen med kompiser?

Det starter med at en av guttene kaster klærne og hopper uti.... og etter en liten stund er de uti alle sammen.

Det ender alltid med litt deilig guttekos rundt bålet etterpå.

Og det kan være rimelig trangt i et 4-mannstelt vet du.... men gutter har sjelden noe i mot det...... hehehe....

man to man

Anonym poster: b289325ebbd88a5888e1185e8c4ce2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg allerede har den typen forhold til ham så er det jo ikke så unaturlig, men hvis en jeg ikke har seksuelt forhold til plutselig kaster klærne uten forvarsel så er det jo en smule spesielt. Da foretrekker jeg heller at han fortsetter den samtalen vi er i gang med.

Anonym poster: c79b164b0f7f77cc969521b11494e3ae

Dette gir bare mening dersom du betrakter nakenbading som en seksuell aktivitet.

<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på telttur med en gutt jeg er litt interresert i neste helg. Hvordan hadde dere gutta reagert om vi satt å snakket ved bålet, og jenta plutselig hadde reist seg opp, snudd ryggen til dere, kledd av seg og sprunget ut i havet for å bade naken?

Jeg ser for meg tre ulike scenarier som ville påvirket hvordan jeg hadde reagert på dette. Uansett ville jeg reagert positivt på det du beskriver.

Dersom det var bare du og jeg, ville jeg tolket det som et signal om åpenhet, slik at du kan være en jeg vil satse på dersom det ellers stemmer. Motsatt ville det å bade med klær hvis det var bare oss to, vært et klart og tydelig NEI til å utvikle noe mer.

Dersom det var et lite antall gode venner, ville jeg tolket det som at vennskapet oppleves trygt og fortrolig, og at du ikke har behov for å holde avstand eller beskytte deg mot meg eller andre i venneflokken. Motsatt ville det å bade med klær blant gode venner, virket snerpete og vært et signal om at vennskapet ikke var så godt som jeg trodde.

Dersom det var mange andre til stede der du usjenert kastet klærne og badet naken, ville jeg tenkt wow, hun vil jeg ha, og jeg vil gjort alt som tenkes kan for å oppnå deg. Min drømmekvinne er nettopp så trygg og avslappet i forhold til nakenhet.

<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok det!

Hva tror du gutta gjør når de er på såkalte fisketurer eller gutteturer på fjellet sammen med kompiser?

Det starter med at en av guttene kaster klærne og hopper uti.... og etter en liten stund er de uti alle sammen.

Det ender alltid med litt deilig guttekos rundt bålet etterpå.

Og det kan være rimelig trangt i et 4-mannstelt vet du.... men gutter har sjelden noe i mot det...... hehehe....

man to man

Anonym poster: b289325ebbd88a5888e1185e8c4ce2bf

Her har vi nok forskjellige erfaringer, så jeg synes du skal begrense deg til å fortelle hvordan det har vært for deg.

For meg har nakenbading med venner aldri vært noe annet enn bading uten klær.

Nakenbading med venner er noe helt annet enn de aktivitetene jeg har med mine sexpartnere.

<br /><br /> Anonym poster: 65ef3f7a99d7fde819564a33a4144641

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg hadde reagert? Selvfølgelig tatt det som en invitasjon til sex. hadde gjort meg klart og rundpult deg i teltet. :fnise:

Anonym poster: 77c7f2e96a068b4fd0f9921a13b88a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...