Gå til innhold

Blir du irritert når telefonintervjuere ringer deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Men jeg føler ikke det er mitt ansvar å sørge for at telfonintervjuere har en fin dag på jobben.

:o :o :o

Kanskje ikke, men det er ditt ansvar å oppføre deg som folk og utvise en viss grad av høflighet selv om du ikke kan se personen i andre enden. Når noen er høflige og hyggelige mot deg (og det er telefonintervjuere alltid) er det helt vanlig å være hyggelig tilbake, selv om du takker nei. Det tror jeg faktisk du har tid til. Kan forstå at det blir litt annerledes med selgere siden de har rykte på seg for ikke å ta nei som et svar.

Det virker som om noen ser på f.eks folk som jobber i butikker eller andre serviceyrker + telefonintervjuere som noe annet enn vanlige mennesker. Som noen som lever for å tjene/plage deg og som ikke har noe annet liv. Obs! De er faktisk vanlige mennesker som gjør sitt beste, på oppdrag fra andre, for å tjene til livets opphold.

Dessuten har du garantert hatt glede og nytte av resultatene av slike undersøkelse flere ganger. Tenk over det neste gang du slenger på røret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Jeg synes alle selgere, markedsundersøkere, kundebehandlere osv osv er utrolig irriterende når de ringer. Hvis noen skal ha tak i MEG, for det er noe feil med fakturaen eller jeg har bedt dem ringe meg, så er det greit, men når de kan ringe til hvemsomhelst, så er det irriterende.

Ja, jeg nyter SIKKERT godt av sånne undersøkelser og sånt, men det driter jeg i. De ringer alltid når jeg ikke har tid eller lyst til å snakke med dem, særlig når jeg er på do eller spiser middag eller noe rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Nei, jeg blir ikke irritert. Synes det er kjempemorsomt med spørreundersøkelser og sitter og småprater i evigheter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke vil bli intervjuet (på gata eller telefon) er det bare å si at du er journalist - de har nemlig ikke lov til å intervjue journalsiter (Don't ask why)

Er det ikke bedre å bare si nei, da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit jeg. det er jo tross alt noen som har dette som jobb. passer det ikke, er det bare å si hyggelig ifra og legge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...