Gå til innhold

Mars/April 2013.


Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Det var det jeg fryktet.... :ler: Men, ja, du har nok et poeng! Har hørt folk proklamere stolt at de lot barnet tisse i buksa og så sitte med den på en stund før det fikk skifte og på den måten "lærte dem" at det ikke var så lurt. Men jeg kjenner jeg kvier meg veldig for det, altså!

 

Har dere brukt potte eller gått rett på toalettet? Med eller uten doring? 

 

La barna gå med bløte klær for å lære? Det har vi ikke gjort da, hver gang hun tisset seg ut var vi raske med å få av de bløte klærne og sette henne på do og roset henne for å sitte der. 

 

Vi har gått for toalett med doring. Like greit å lære seg å gå på do med en gang tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som vi gjorde det :) vi begynte å gå uten bleie hjemme og når vi skulle kjappe turer ut, til dit vi visste det fantes et toalett osv. Så frøken A var vel tørr i april en gang tror jeg :) Barnehagen var ikke like behjelpelige med bleieslutten da, så vi fikk ikke kutte ut bleie der før i juni.

Fortsatt bleie om natten da :)

Hvordan er livet med to tette Monarabb? :)

Edit: jeg bør vel kanskje ikke spørre kun Monarabb, dere er jo 4 her inne som har fått tette småttiser :fnise: Vi er i mindretall vi som har kun ett barn siden denne terminklubben ble startet i 2012! :fnise:

Nå begynner livet å bli bra! Det var rimelig hektisk en stund, men har roet seg nå. Benjamin syns det er stor stas med en lillebror og de er kjempesøte sammen. Litt krangling innimellom, ikke kult å måtte dele leker! Men ellers er det lite søskensjalusi.

Jeg starter så smått på jobb igjen i november, så tiden flyr! Mini begynner i barnehagen i januar, hvor ble det av den bittelille babyen min???

Veldig koselig at du lurer på hvordan det går forresten :) Alt bra med deg og dine?

Endret av Monarabb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La barna gå med bløte klær for å lære? Det har vi ikke gjort da, hver gang hun tisset seg ut var vi raske med å få av de bløte klærne og sette henne på do og roset henne for å sitte der.

Vi har gått for toalett med doring. Like greit å lære seg å gå på do med en gang tenker jeg.

Nei, er du gal, det trodde jeg ikke heller! Beklager om du leste det sånn!

Det er gøy med ungene nå, men guri for et år det har vært :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er så rart å plutselig se 2016-tråden være aktiv! Vi har 2,5 åringer i hus! :bond:

Nå for tiden er ALT galt. Virkelig alt. "Hjeppe meg! NEI IKKE HJEPPE MEG KLARE SELV! MAMMA HJEPPE SAMMEN!!!!" :daane: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...