Gå til innhold

Mars/April 2013.


Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg vel en kilo, er straks i uke 12. Puppene er gedigne - opp to str., og magen strutter (vel i forhold til normal 12-ukers-mage så....;-)), så ser hvor den kiloen er plassert;-)

Har ikke vært syk og har hatt matlyst hele tiden.

Endret av Tina_O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått opp nesten 2 kg :) Har ikke vært dårlig, og har hatt god matlyst hele veien. Jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det, kiloene gjør meg ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på minus 3 kg nå, det betyr at jeg har gått opp igjen 2 kg - godt tegn! Men ser mye større ut en før jeg ble gravid, har skikkelig mage... mye luft da - men mye fett også. Spiser mye dårlig "mat", egentlig ingen ordentlig mat omtrent - måtte gjøre det slik for å i det hele tatt få i meg noe, men ser resultater på magen. Føler meg skikkelig dvask etter 4 uker i sengen, ingen muskler her nei:) Men puppene har blitt store, håper formen bedrer seg snart slik at jeg kan få kjøpt nytt undertøy - må stor sett gå uten bh - trangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig forskjellig hva man går opp i starten. Noen øker raskt i starten, mens andre går ned. Har venninner som la på seg 4 kg de første 12 ukene, men bare totalt 10 på hele svangerskapet. Så det er bare å slappe av og ta det som det kommer. De forsvinner som regel raskt igjen i barseltiden :)

Jeg vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg for jeg vet ikke hva jeg veide før jeg ble gravid. men siden jeg er overvektig, så må jeg være litt forsiktig. La på meg 6-7 kg forrige svangerskap, men da gikk jeg mye ned i starten.

Bh'ne mine er også traaaange...går alltid uten her hjenne :) Gleder meg til å ta frem mammatøyet mitt igjen. Det er så behagelig og man får faktisk tak i mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til mammatøy, spesielt buksene, ah - det er så digg! 9 mnd med behagelige klær i stedet for trange jeans osv - det liker jeg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til mammatøy. Og så gleder jeg meg til å få mage :strix:

Btw så var grunnen til at jeg spurte om vektoppgang at jeg lurte på om jeg kanskje har gått opp litt lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte det:) Jeg synes det var riktig og ga meg en ordentlig følelse av graviditet forrige gang når jeg begynte å gradvis gå opp i vekt. Og så endret holdningen seg totalt de siste ukene når jeg tenkte, vrææææl - stopp nå, stopp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått opp noe som helst, er 10 + 4 i dag! Var nettopp på ferie i to uker og var sikker på at jeg hadde lagt på meg de vanlige "feriekiloene", men neida... Puppene har vokst litt, ellers merker jeg ikke på kroppen at jeg er gravid!

Får skikkelig vondt av å lese om dere som går rundt og er konstant kvalm og er sykemeldt, kan ikke være mye godt! Håper dere blir bedre i løpet av de neste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ikke gått opp noe, men merker at midjemålet har økt allikevel. ;) Gleder meg til mammabukser jeg også, det ser så deilig ut!! BH'ene mine passer ennå, selvom jeg nok fyller de ut mer enn før. ;) Puppene kan gjerne vokse litt til... :fnise:

Apropos hobby, jeg har skikkelig lyst til å begynne å strikke babytøy! Men jeg er elendig på håndarbeid, og jeg pleier alltid å gi opp med en gang. Så jeg får begynne med noe skikkelig lett. ;) Noen av dere andre som strikker? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å strikke jeg og, men det eneste jeg har strikket før er 20 cm av et skjerf når jeg gikk på barneskolen ;-) har tittet litt på opplæringsvideoer på YouTube, og det ser ikke så vanskelig ut. Tenkte jeg skulle begynne med et teppe, det burde jo være overkommelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, teppe er enkelt tror jeg, men det tar nok lang tid! En venninne av meg sier at det er lett å strikke bukser, men jeg har mine tvil. Jeg får ta med garn og pinner til henne og be hene vise meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok anlegg til strikking i meg da min mor og mormor er ordentlig flinke på det. Men til nå har de begynt strikkingen. Fant så utrolig mange fine klær på sandnesgarn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, kanskje det er strikking jeg skal begynne med - har nok tid, for å si det slik - men lite talent for håndarbeid, så... Heldigvis får vi mye fint strikk av familien og kan stort sett "bestille" det vi vil.

I dag er en kjip dag. Skulle egentlig noe veeeldig morsomt som jeg har gledet meg til i et år sammen med mannen, men: må jo holde sengen, nok en plan som må avlyses. Føler livet mitt er fullstendig satt på vent, mens andre koser seg. Det er nydelig vær og jeg hører barnelatter og foreldre som koser seg i solen utenfor. Jeg vil også.

Gleder meg til å komme godt på vei med graviditet, være på UL, kjenne spark osv - da er det så mye mer tydelig at dette er verdt alt. Er så lei av å ligge her!!!

Noen som kan anbefale en god film/tv-serie? Begynner å bli tom for ideer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Jeg innser at jeg kanskje har fått sett litt vel mye i det siste... Tok meg i å se på teen choice awards på youtube. Da har det gått langt, altfor altfor langt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også jeg har sett alle sesonger av alle serier nå...å det jeg ser påfor tiden er "one born every minute" :tongue: med skrekkblandet fryd..men tårene kommer HVER gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har symptomene til noen av dere andre forandret seg mye fra en dag til en annen? 10 uker i går, og i dag er uveheten så og si borte. Veldig behagelig, men også litt skummelt... Har kjent noen få murringer i magen i dag mm, så tror innerst inne at alt er bra, men...

Ang hobby, jeg er veldig dårlig på strikking, men har tidligere strikket et teppe (enkel oppskrift på nøstebarn), sydd bamse og uro - kan anbefales :-) Det kan forresten også Suits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...