Gjest Bobler Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Opererte beinet i dag og har fått en gjeng med tabletter. De ene skal jeg ta morgen og kveld, og de skal taes på tom mage. Om morgenen er det greit, da tar jeg dem når jeg står opp. Men hva med på kvelden? Hvor tom er tom mage? Får ikke ringt og spurt og de skal taes i kveld. Hvor mange timer siden siste måltid?
Gjest GetOverIt Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Minst 2 timer etter et måltid eller minst 2 timer før neste måltid
Gjest Bobler Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Takk for svar. Skal spise om en halv time, og legge meg sånn i 1 tiden. Det bør vel gå fint? Red; skal ikke spise middag, men kanskje 3 knekkebrød Endret 19. juli 2012 av Bobler
deareye Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 De skal tas 1/2 time før måltid, eller 2 timer etter måltid. Kuren du har fått som skal tas morgen og kveld bør du forsøke ta på ca. lik tid hver dag. I utgangspunktet skal en ta på tom mage, men det aller viktigste er å ta dem på ca. lik tid, og husk å fullføre kuren helt ut. Du har mest sannsynlig fått den for å unngå infeksjon.
Gjest GetOverIt Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Takk for svar. Skal spise om en halv time, og legge meg sånn i 1 tiden. Det bør vel gå fint? Red; skal ikke spise middag, men kanskje 3 knekkebrød Det går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå