Gå til innhold

Slemmeste du har gjort?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Mine slemmeste er kjedelige, men ei venninne har en bra en.

Eksen hennes hadde alltid vært småekkel mot henne, alltid vært nedlatende og småstygg, ved et par anledninger hadde han også fiket til henne. Da han dro til syden med "guttegjengen", så viste det seg at han egentlig reiste med en annen dame, tok hun endelig igjen.

Siden de bodde sammen hadde hun tilgang på alle papirer og alt mulig som han hadde. Hun ringte hotellet i syden og avbestilte rommet, og sørget også for å booke de rommene som var igjen akkurat der. Hun meldte bankkort og mastercardet hans stjålet og fikk det sperret, hun tømte kontoen hans for alt unntatt en 50lapp, og hun dro også til flyplassen for å hente bilen.

Han kom hjem ikke lenge etter, han endte opp med å måtte låne av moren sin og damen han hadde med, og hun var lite glad. :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Verste jeg har gjort er vel å være noens elskerinne

- for så å beskrive til detaljnivå sexen, følelsene hans for meg, ting han hadde sagt og gjort

for dama hans.

Snilleste jeg har gjort har vel vært å ikke sette barn til verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har gjort er vel å være noens elskerinne

- for så å beskrive til detaljnivå sexen, følelsene hans for meg, ting han hadde sagt og gjort

for dama hans.

Snilleste jeg har gjort har vel vært å ikke sette barn til verden

Ble hun glad eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk i butikken, fikk 300 for mye tilbake, sa takk og hadet.

Var uvenn med ei dame og så hun skulle angripe meg (hun tok løpefart) , så jeg slo henne rett ned i bakken, lo og fortsatte å snakke med vennene mine rundt meg som om ingenting hadde skjedd.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en krangel over ei blå plastikkbøtte kastet jeg en stol i skallen på en slektning.

Har aldri sett så mye blod jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjedelig og konfliktsky tror jeg. Ikke umulig at du stort sett er snill.

Kom på en ting! Ikke så veldig slemt, men bittelitt! Da jeg var på Kreta som 14-15-åring ble jeg og venninna mi kjent med to greske gutter. De hadde også blitt kjent med noen andre norske jenter, og vi var litt sure for det. En dag spurte jeg den ene gutten om han ville lære litt norsk. Han hadde muskler, så jeg pekte på bicepsen hans og sa "Do you know what this is called?" "No?" "Fiskeboller!"

Senere på kvelden satt vi øverst i handlegata sammen med guttene. De andre jentene satt lengre nede i gaten, så vi fikk den ene gutten til å flekse musklene og rope fiskeboller til dem. "HEY, ANETT! FISKEBOLLER!"

Gaten var full av nordmenn som begynte å le av ham, så han skjønte at det ikke betydde muskler allikevel..

Det er vel det "verste" jeg har gjort, så man kan si at jeg er ganske uskyldig av meg..

Edit: Siterte feil innlegg, skulle sitere der du skrev "

Synes du er litt morsom. Du har helt klart bein i nesa og er helt sikkert ikke bare snill med folk.

Problemet er at du ikke ser det slik og derfor tror at du bare er snill og grei."

Endret av super-s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting! Ikke så veldig slemt, men bittelitt! Da jeg var på Kreta som 14-15-åring ble jeg og venninna mi kjent med to greske gutter. De hadde også blitt kjent med noen andre norske jenter, og vi var litt sure for det. En dag spurte jeg den ene gutten om han ville lære litt norsk. Han hadde muskler, så jeg pekte på bicepsen hans og sa "Do you know what this is called?" "No?" "Fiskeboller!"

Senere på kvelden satt vi øverst i handlegata sammen med guttene. De andre jentene satt lengre nede i gaten, så vi fikk den ene gutten til å flekse musklene og rope fiskeboller til dem. "HEY, ANETT! FISKEBOLLER!"

Gaten var full av nordmenn som begynte å le av ham, så han skjønte at det ikke betydde muskler allikevel..

Det er vel det "verste" jeg har gjort, så man kan si at jeg er ganske uskyldig av meg..

Edit: Siterte feil innlegg, skulle sitere der du skrev "

Synes du er litt morsom. Du har helt klart bein i nesa og er helt sikkert ikke bare snill med folk.

Problemet er at du ikke ser det slik og derfor tror at du bare er snill og grei."

Den var faktisk litt slem. Og veldig morsom.

Men tror fremdeles at du har gjort noe som er verre, så få høre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var faktisk litt slem. Og veldig morsom.

Men tror fremdeles at du har gjort noe som er verre, så få høre nå.

Haha, hmm... Jeg gjorde det samme til en amerikaner her i Trondheim..? Jeg sitter og vrenger hodet for å komme på noe verre.. Jeg kasta en stor stein i bakhodet til en på sfo'en min i 2.klasse da, men det var en ulykke, i swear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hmm... Jeg gjorde det samme til en amerikaner her i Trondheim..? Jeg sitter og vrenger hodet for å komme på noe verre.. Jeg kasta en stor stein i bakhodet til en på sfo'en min i 2.klasse da, men det var en ulykke, i swear!

Oi oi oi, det er alltid de verste som påstår at det var et uhell og at det ikke var med vilje.

Hvis jeg ikke tar helt feil her nå så er du også typen som liker å dominere litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte kontordamene på pappas kontor i Singapore å si god morgen på norsk, bortsett fra at jeg sa det var kyss meg i ræva. Så neste dag når han nordmannen som var sjef der kom på jobb og skulle ha et møte med noen andre nordmenn. Så sier kontordamene kyss meg i ræva sir.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble hun glad eller?

Tja. Endte med at hun annonserte for hele verden at hun ville ha barn med ham - har prøvd å bli gravid og ville gifte seg / tilbringe resten av hennes liv med han.

Han takket meg for å ha reddet ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Endte med at hun annonserte for hele verden at hun ville ha barn med ham - har prøvd å bli gravid og ville gifte seg / tilbringe resten av hennes liv med han.

Han takket meg for å ha reddet ham.

Hahaha, sprøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Personlige samtaler taes på PM, ikke her

Sophie-Ann, mod

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...