Gå til innhold

Fineste veske, bilde please...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm, kanskje jeg og bør impregnere, det er sånt jeg utsetter og utsetter... Jeg har forøvrig også en Bayswater(!), den er eldre og i et helt annet skinn, av typen som bare blir finere med bruk. Ergo bruker jeg den mye mer enn Alexaen, selv om sistnevnte er mer praktisk pga skulderremmen... Litt morsomt at vi har de samme veskene og at begge fikk dukker fra forskjellige land av pappaene våre da vi var små :ler:

Og ja, Lily eller aller helst den nye Lily with tassels er en superfin mini-veske, kjempepraktisk når man bare trenger å ha med seg nøkler, bankkort og lebestift :)

KGtvillinger kanskje :fnise:

Jeg bruker mest alexaen i det daglige, for den er så praktisk med skulderreimen:-) Bayswateren er perfekt på reise og shopping! Men merker ikke noe slitasje på skinnet på alexaen enda, og har brukt den masse (har egen knagg til de i gangen som de hviler på når de ikke er i bruk....)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har såååååå lyst på denne fra Versace! x_x Elsker fargene! :daane:

Versace-Quilted-Leather-Shoulder-Bag-3.jpg

Endret av Khaosick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tror lønna mi går til denne... om den er å finne i Norge, that is.

Mulberry Alexa, en lyserosa, vakker dings jeg har veeeldig lyst på. Håper bare at det ikke er noe problem med en så lys farge : (

post-37650-0-32578000-1343850904_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hva koster de Alexa veskene? Har sett de selges på retro engang, noen som vet hva prisene ligger på sånn ca?

Jeg tror de vanlige modellene, oak og svart, ligger på ca. 8 - 9 tusen. Limited Edition kan ofte være 10 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de vanlige modellene, oak og svart, ligger på ca. 8 - 9 tusen. Limited Edition kan ofte være 10 ++

Jeg kjøpte vanlig Alexa, fargen oak, i Danmark og betalte ca 6000 danske kroner (kursen var litt bedre enn norske kroner, så litt mere reelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror lønna mi går til denne... om den er å finne i Norge, that is.

Mulberry Alexa, en lyserosa, vakker dings jeg har veeeldig lyst på. Håper bare at det ikke er noe problem med en så lys farge : (

Den vesken har jeg sett (og snust på/klådd på :fnise: ) den er så fin, veldig fin farge, og jeg tenker tidløs, selv om den er rosa (altså, jeg tenker i utgangspunktet at en rosa veske ikke er tidløs, men denne er så lys og fin, så tror det er en farge man vil glede seg over i "evighet")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg kjøpte vanlig Alexa, fargen oak, i Danmark og betalte ca 6000 danske kroner (kursen var litt bedre enn norske kroner, så litt mere reelt)

Det var slettes ikke galt =) Men når kjøpte du den? For har hørt at prisen stiger ganske fort på de veskene der med årene...? Eller er det jeg som surrer? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slettes ikke galt =) Men når kjøpte du den? For har hørt at prisen stiger ganske fort på de veskene der med årene...? Eller er det jeg som surrer? :forvirra:

Jeg kjøpte Alexaen nå i sommer:-)

Har en Mulberry Bayswater og, men den aner jeg ikke hva den kostet, da jeg fikk den i bursdagsgave fra mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Den vesken har jeg sett (og snust på/klådd på :fnise: ) den er så fin, veldig fin farge, og jeg tenker tidløs, selv om den er rosa (altså, jeg tenker i utgangspunktet at en rosa veske ikke er tidløs, men denne er så lys og fin, så tror det er en farge man vil glede seg over i "evighet")

Ikke sant? Jeg likte den forrige rosa mulberry kom ut med også, men den var litt for... tenårings sukkerspinn rosa, så jeg la ned ideen, selv om jeg elsket detaljene i rose gull. Denne derimot, ville vært perfekt kombinert med den lysegråe skinnjakka mi : D Og det er liksom unnskyldning nok, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg kjøpte Alexaen nå i sommer:-)

Har en Mulberry Bayswater og, men den aner jeg ikke hva den kostet, da jeg fikk den i bursdagsgave fra mannen min.

Takk for svar! Da kan det gode hende de ordinære modellene ligger på 7 tusen i norske butikker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da kan det gode hende de ordinære modellene ligger på 7 tusen i norske butikker da?

Jeg er ikke helt sikker på hva de koster.........men tror det ligger en butikk i Akersgt, du kan ringe å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Bayswater tror jeg kostet rundt 6000 for fem år siden. Den koster forskjellig avhengig av hva den er laget av, du får de jo i mange ulike skinntyper og sågar i plast også.... Tror f.eks Struts er nærmest dobbel så dyr som de i vanlig skinn. Skinnet i min veske er bittelitt dyrere enn vanlig skinn, men husker ikke hva de lå på da jeg kjøpte den, og aner ikke om de har steget i pris siden da.

Noe jeg tenkte på da jeg kjøpte veskene mine, er at de kan faktisk alltids selges, og hvem som helst vil bli glad for å arve de når jeg en gang dør. Når man tenker sånn er det litt lettere å forsvare så dyre vesker. Jeg tenkte da også at jeg skulle selge den gamle da jeg kjøpte den nye i vinter, men jeg klarer det ikke, blir som å selge babyen sin - sånt gjør man jo bare ikke?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...