Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Kan du ikke ta en test? Jeg syns det her høres veldig lovende ut jeg da :)

Ah! d glemte jeg å skrive! tok en test i dag tidlig! en CB med sånn + på! ble helt sjokkert i begynnelsen da det virkelig var to strek der med det samme, men etter å ha sittet å sett litt på den forsvant streket.. Så den var negativ! bah! Tenker å vente noen dager for å se om TR kommer eller ikke :) TR burde uansett være like om hjørnet, hadde positiv EL test og full score på fertillitetsmonitoren til CB på syklusdag 16 og 17 og er jo på syklusdag 30 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ;)

Så gøy med enda en prøvedagbok :hoppendeglad:

Kjedelig med negativ test:(

Treger på at jeg ikke kjøpte fertilitetsmonitor. Er jo Kjempesmart t :nigo: kan jeg spørre hvor du kjøpte det? Tror ikke det er vits for meg å kjøpe det nå når vi muligens blir sendt videre i slutten av Aug.

Heier på deg :duskedame::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! d glemte jeg å skrive! tok en test i dag tidlig! en CB med sånn + på! ble helt sjokkert i begynnelsen da det virkelig var to strek der med det samme, men etter å ha sittet å sett litt på den forsvant streket.. Så den var negativ! bah! Tenker å vente noen dager for å se om TR kommer eller ikke :) TR burde uansett være like om hjørnet, hadde positiv EL test og full score på fertillitetsmonitoren til CB på syklusdag 16 og 17 og er jo på syklusdag 30 i dag...

En strek som forsvant? Hmmmm... jeg ville tatt en ny test i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Så gøy med enda en prøvedagbok :hoppendeglad:

Kjedelig med negativ test:(

Treger på at jeg ikke kjøpte fertilitetsmonitor. Er jo Kjempesmart t :nigo: kan jeg spørre hvor du kjøpte det? Tror ikke det er vits for meg å kjøpe det nå når vi muligens blir sendt videre i slutten av Aug.

Heier på deg :duskedame::strix:

Jeg kjøpte den på Vitus apotek, men de finnes på apotek1 også vet jeg :) synes den er kjempegrei! bare syklusen ikke er for lang da.. da vil den ikke funke.., men nå har jeg jo hatt pergotime kur og hatt EL så nå MÅ d jo bare holde seg innom begrensningene for den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek som forsvant? Hmmmm... jeg ville tatt en ny test i morgen :)

Ja den ble umiddelbart synlig, jeg så TO streker, meeen som sagt, så forsvant den og ikke sett den streken siden.. :fnise: enn om jeg bare hadde tatt bilde av den! den var jo ikke sånn supersterk en strek da.., men jeg så den!

Har helgardert meg med tester til helga! har en digital liggende, men vil ikke bruke den enda..! den er jo så dyyyr! kjøpte meg to av apotek1 sine så dere skal nokk ikke se bort ifra at jeg tester igjen i morgen! *testoman*

Ja! Ta ny test!

Ta en ny test du også Adeline! :):duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ikke lett.. Igrunnen så ser jeg 1,5 strek :sjenert: sier meg enig med Adeline*Jouvin - ta en ny test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny en ikke lenge etter, og den ble negativ.. i tilegg blør jeg ganske friskt nå! rare greier synes jeg.. ikke hatt noe av de vanlige tegna til at TR skulle komme.. Vi starter på ny frisk! :) og får hente ut Pergotime på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jepp! Hvis det er en ting vi må gjøre er det å tenke positivt. Om tanten kommer, får vi henne ut og starter på en ny frisk! Pergotime på meg også i august hvis tanten kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest at flere jenter faktisk kan blø i svangerskapet, særlig i starten. Syns det er veldig rart med de testene dine altså. Kan det ha vært kjemisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei, snillinger! :)

Er overbevist om at dette er TR.. Har ikke tatt flere tester! :) det er såpass mye at det må være det :) har allerede lagt denne pp bak meg og starter på en ny! :)

Sånn helt egentlig er det også greit da jeg enda har ett skoleår igjen til jeg er ferdig med utdanninga :) men skulle det skje før jeg er ferdig er ikke det noe farlig det heller! :) knotten er velkommen når som helst :)

Var på kveldsvakt i går og dagvakt i dag. Rolig heldigvis :) skulle være så flink å lage meg matpakke i dag å bruke opp tacorestene i salat. matpakke ble det ikke, for da jeg skar av !/4 av negelen på venstre ringefinger fristet d rett og slett ikke. :murvegg: var så uvell at M (samboeren) og S (datteren) måtte kjøre meg på jobb! var helt grågrønn i ansiktet og var skikkelig uvell! (og M sier: og du skal bli sykepleier????) Greia er jo det at det ikke i det heletatt er noe problem når det er hos andre, men hos meg? da er det nummeret før jeg går i gulvet!

Deilig vær her i dag! :sol: og gode varmegrader! vi får nyte det så lenge det varer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syklusdag 4! og bare en dag igjen til det blir pilleknasking noen dager! skulle ønske jeg kunne begynne allerede i dag!! Er så fryktelig utålmodig! magen er som en balong også! og det bruker den ikke være når jeg har fått TR og i allefall ikke etter fire dager med TR! Rare greier.., men, men.. :)

Var på apoteket her før jeg fikk TR og kjøpte de der Graviditetstestene.. og når jeg kom hjem så jeg at hun som sto i kassen hadde lagt neddi en sånn liten brosjyre om folat og graviditet.. Har ikke lest den, men har jo hørt mye om dette, så når jeg igjen var på apoteket i går og hentet ut Pergotime kjøpte jeg også folat og har begynt å "spise" det. :) gjorde det ikke med jentungen, men må nesten gjøre det denne gangen da :)

Tar dere damer folat? :)

Kveldsvakt i går og kveldsvakt i dag også. Lurer på om jeg er nødt til å få vasket litt klær i dag.. det begynner å bli tynt utvalg i skuffene til lillesnupp og det hørtes på pappa'n når de var på badet i dag tidlig..! samtidig tenker jeg at det ikke nødvendigvis er bare mitt ansvar at alle klærne er rene til enhver tid!

Nei, jeg skal benytte anledningen til å sove litt, bare bittelitt til! Så opp og vaske litt klær og cafedate med ei venninne, som jeg også går på skolen sammen med :)

Ha en fortreffelig dag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Høres ut som en koselig dag du får i dag:)

Nei, det er jo ikke bare ditt ansvar å vaske klær! Kan kan jo gjøre det han også. Tar ikke lange tiden:)

Jeg har også kjøpt meg en ny kur med pergo! Folat hadde jeg før vi flyttet. Men tenker jeg begynner på det med en gang jeg har fått positiv. Ellers kan det jo gå masse penger plutselig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

oida! her er det lenge siden jeg har vært.... lite nytt på denne fronten, så egentlig ikke så mye å skrive om heller da..

Ferdig med pergokur nr. 2! og er på syklusdag.. ehh. skal vi se... 13 var det ja! tester ikke med EL tester denne mnd.. kanskje det er litt dumt? bruker bare CB's fertillitetsmonitor.. testet første gang på syklusdag 11 og fikk to fargede felt ved første test.. Hadde EL på dag 16/17 sist syklus så nærmer seg nå! :hopper:

Drømmer mye om :gravid: kulemager for tiden! :sjenert: Har også en magefølelse som sier at vi får tvillinger når vi blir gravide! litt skremmende! men trenger jo nødvendigvis ikke å bli slik da! :fnise: Må bare bli litt flinker til den der :sengekos: det hender seg det blir litt sånn.. "neh.. tar det i morgen".. men slikt blir det ikke noen :babysmokk: av!

Vært til optiker i dag og fikset meg linser! Lei av å bruke brillene! også har jeg handlet ulltøy til jentungen! tre bodyer, en pysj, en dress for å bruke under utedress, en lue og en regnkåpe! :) kortet ble nesten overopphetet! må ha ny vinterdress til vinteren også! hun vokser da som et ugress!

Nå kom sambo hjem! så nå skal vi ivei å hente lillefrøken så skal vi spise middag hos mamma og pappa! :) Søsteren min er hjemme nå :) skal gifte seg neste lørdag og det er mye forberedelser som skal gjøres! :bryllup:

Jeg også vil gifte meg!! men jeg og sambo blir ikke enige om hvordan! og vi er like sta og står på vårt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...