AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Del Skrevet 12. juli 2012 Betent emne, antagelig... men er det noen her som har mistet en forelder eller annen nær slektning de har blitt slått eller på annen måte misbrukt av? Hvordan takler man dette, hvordan kommer man seg gjennom begravelse og alt annet man forventes å delta i? Tenker da spesielt på de tilfeller der andre slektninger ikke vet noe. Og at man kanskje forventes å sørge dypt og inderlig, mens man kanskje sitter der med veldig blandede følelser selv. Anonym poster: 0fa42a75bebded1bd1801a907c43c363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Del Skrevet 15. juli 2012 Min erfaring er at sorgen blir sterkere. Mulig alt velter opp, og man tenker kansje at det var så mye jeg skulle ha sagt,som jeg skulle ha spurt om osv. Tror nok at det vil forventes at man deltar,siden slekten ikke er informert. Vi vet ikke på forhånd hvordan vi vil reagere. Anonym poster: 68ca694e98dc2492d617dd06140d4379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renapur Skrevet 17. juli 2012 #3 Del Skrevet 17. juli 2012 Ingen og da mener jeg absolutt ingen har noe med å legge seg oppi ditt valg om å møte opp eller ikke i en begravelse til en person som har missbrukt deg, hverken seksuelt, fysisk eller psykisk. Det å møte i en begravelse er og skal være ett personlig valg. Føles det feil så er det feil!!!!!! Sett deg selv først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå