Gå til innhold

Ligger med min kusines mann, og vil ikke slutte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, et skikkelig stort et i tillegg.

Jeg ligger med min kusines mann. Jeg er 25 og hun er 33. Hun var som en storesøster for meg frem til hun og familien flyttet til utlandet hvor hennes far er fra, og vi endte opp med bare sporadisk kontakt. I de siste årene har vi hatt mye mer kontakt enn tidligere. Jeg er av og til hos henne på turer og slikt.

Hun og mannen har vært sammen i 12 år, gift i 8 av de.

Jeg husker ham fra da de ble sammen og vi dro til utlandet for å treffe dem igjen.

Han har alltid vært utrolig kjekk, skikkelig kjekk. Og han har alltid hvilt blikket sitt litt for lenge på meg.

Denne ferien er jeg hos dem, og jeg har vært her i 3 uker. Skal ikke hjem før om 3 uker igjen. Vil ikke hjem til Norge i det hele tatt, er utrolig betatt av ham, nesten forelsket.

Det var en begivenhet av de store, alle var sinnsykt pent kledd, inkludert meg. Jeg så at han ikke kunne ta blikket av meg i det hele tatt, og han tok mange bilder av meg. Etter festen dro jeg med noen venner jeg har her og festet videre, samt reiste en liten tur med dem. Så fikk jeg en sms fra ham der han lurer på om jeg vil bli med ham når han skal på jobbtur, for å se meg litt om i denne delen av landet, og litt slikt.

Om kveldene ble vi sittende og prate sammen, om alt og ingenting. En kveld tok jeg på meg en av mine finere hverdagskjoler, og vi stakk ut for middag.

Om kvelden ble vi sittende på en benk og prate. Han hadde armen bak meg, og kilte meg litt på skuldra og nakken, før han begynte med litt massasje i nakke og skuldre.

Dessverre klarte jeg ikke holde meg, jeg ble utrolig tent av det, jeg satt meg mer inntil ham og etterhvert begynte jeg å snu på hodet slik at vi endte opp med å kysse. Beklager, jeg klarte ikke holde meg, og vi endte opp med den beste sexen jeg noen gang har hatt, hele den natta, hele dagen etterpå, og hele natta igjen, før vi dro hjem igjen i bilen hans.

Hjemme har vi utnytta alle muligheter, har sex mens kusina sover, mens hun er ute, når vi bare kan.

Det er vondt å se ham sammen med henne, men ikke noe jeg ikke overlever.

Jeg føler sterkt for ham, skikkelig sterkt.

Skal være ærlig og si at jeg har ikke tenkt så langt som hva som skjer hvis dette kommer ut, hvordan familien vil reagere, hvordan hun reagerer, hva som skjer........

Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, trenger innspill tror jeg, det kjennes som at kontrollen forsvinner, at jeg ikke styrer dette mer, at det er litt feil, selv om jeg ikke vil avslutte sexen med ham..

Anonym poster: a544d811e951d7df65e2a0f8f5c47bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest20

FY FAEN. Dette er nesten verre enn hun som lå med kjæresten til søstra si. Hvordan kan du fortsette å gjøre noe sånt mot kusina di!? :kjefte:

Endret av Lydia
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan kan jeg det? :( Jeg vet ikke, jeg tror det er fordi vi ikke har den veldig tette kontakten.. Er jo glad i henne og alt, vi er familie, men ja..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel bra. Hvis ikke han hadde gjort det med deg, hadde han sikkert gjort det med noen andre. Mange trenger litt variasjon. Nyt det så lenge du kan.. han har sikkert ikke tenkt å skille seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han hadde gjort det med andre, eller om han har flere, jeg er virkelig litt fortapt i ham, og det vi har er deilig..

Men det skjer jo noe med med, siden jeg skriver her. Det føles som om ting er litt ute av kontroll, kalde føtter, kall det hva du vil.

Selv om je egentlig ikke vil slutte. Reiser jo om en stund uansett, tar jo slutt da, men ja..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan kan jeg det? :( Jeg vet ikke, jeg tror det er fordi vi ikke har den veldig tette kontakten.. Er jo glad i henne og alt, vi er familie, men ja..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Hva er problemet ditt? Hvorfor kjefter du på henne? Hun er et biogisk vesen med sine følelser hun også og hun er ikke akkurat stolt av seg selv. At folk skal være så forbanna dømmende i 2012!?

Skjønner at du har det vanskelig ts. Har du tenkt å prøve å slutte eller er det for vanskelig nå? :klem:

Anonym poster: f2bb39d41cf13626f08c796ff17e02a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de barn sammen?

Hva tror du foreldrene dine vil si og hva hennes foreldre/dvs din onkel og tante vil si når dette kommer frem? For det gjør det dersom dere fortsetter! Du er en voksen kvinne, start å oppføre deg som en og innse konsekvensene av dine valg. Du og din kusines mann ødelegger ikke bare deres ekteskap, men ditt forhold til din kusine for alltid, og dine foreldre vil aldri se på deg på samme måte som før. Det blir noen "hyggelige" familiesammenkomster i årene fremover om dette kommer fram. Lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER enkelt å stoppe. Bare la vær å gjør det!

Vil du være en fryktelig person eller ei?

Anonym poster: b89a3b0accb60bc41819875f231bb8b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han hadde gjort det med andre, eller om han har flere, jeg er virkelig litt fortapt i ham, og det vi har er deilig..

Men det skjer jo noe med med, siden jeg skriver her. Det føles som om ting er litt ute av kontroll, kalde føtter, kall det hva du vil.

Selv om je egentlig ikke vil slutte. Reiser jo om en stund uansett, tar jo slutt da, men ja..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Jeg mener bare at det ikke er så ille. Bare ikke forelsk deg du, nå...så går dette bra. Bare hold det skjult. Så tar det vel slutt når du reiser... regner med han ikke kommer løpende etter deg... og om han gjør så, ta det som det kommer. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet ikke med mye støtte, selvsagt, men takk for den lille som kom!

Jeg tenker over det ja, blir noen flotte sammenkomster, og foreldrene mine hadde daua av skam, det er helt sikkert.

Vil ikke tenke over hva familien hadde sagt, en gang.. Fy faen..

Nei, de har ikke barn.

Jeg vil ikke slutte, men jeg kjenner at jeg er nødt, om dere skjønner, jeg veet i det minste hva som skal til..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må begynne å innse det at vi ikke er skapt for å være monogame. Helt naturlig dette. Om 30 år vil ingen dømme deg ts så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for det du har gjort, men det er lurt å stoppe nå.

Anonym poster: f2bb39d41cf13626f08c796ff17e02a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jo slutte av seg selv når jeg reiser. Han kommer garantert ikke til Norge etter meg, det er han for opptatt til, samt det er jo en stunds reise.

Kanskje det bare er så enkelt at det slutter når jeg reiser, og man får håpe at det ikke kommer ut i ettertid..

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, så, det går bra. :) Om man ser det store bildet et ikke dette så ille. Tenk på alt galt som kunne ha skjedd...sykdom og død..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må begynne å innse det at vi ikke er skapt for å være monogame. Helt naturlig dette. Om 30 år vil ingen dømme deg ts så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for det du har gjort, men det er lurt å stoppe nå.

Anonym poster: f2bb39d41cf13626f08c796ff17e02a9

Enig! Rart at folk ikke skjønner dette snart.. huff...30 år!? 30 år med klaging og syting og "utroskap".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest20

Vil du virkelig at kusina di skal leve på en løgn? En stor, stor løgn som attpåtil du er en del av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så, så, det går bra. :) Om man ser det store bildet et ikke dette så ille. Tenk på alt galt som kunne ha skjedd...sykdom og død..

Så fordi det finnes verre ting her i livet, så er det greit å ha seg med mannen til kusinen sin? Jeg skjønner ikke hvordan du kan mene at dette her ikke er så ille. TS sviker kusinen sin, hun er direkte slem. Man ligger ikke med mannen til en annen! I hvertfall ikke med mannen til en i familien sin. Makan!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Infantilt, men det er vel slikt som er så besnærende at man stadig holder andre for narr enten det være seg bedrag eller trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Les denne lange setningen hvor jeg mener at ærlighet varer lengst, og at dette kommer aldri til å gå bra i lengden slik som situasjonen er nå, og derfor _må_ du fortelle dette til kusinen din snarest!

(-1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...