AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Del Skrevet 9. juli 2012 Til høsten må jeg har praktiske årsaker begynne å kjøre fra Nordstrand til Nydalen. Jeg må være i Nydalen senest 10 over halv 9 hver morgen og lurer på hvor urealistisk dette egentlig er i forhold til rushen... Når må jeg egentlig begynne å kjøre? (kollektivt er av div årsaker ikke aktuelt, så det er ikke vits i å foreslå det ) Anonym poster: 4d2621f96faf80f0adb41d69a616cfe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zzn Skrevet 9. juli 2012 #2 Del Skrevet 9. juli 2012 Senest 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg vil også si senest kl. 08. Men når det er sagt vil du garantert gå på flere smeller, spesielt siden snøen kommer like overraskende på hvert år. Jeg vet om kolleger som har brukt både to og tre timer fra Ryen til Nydalen. Anonym poster: af021e87f0ed2e5a3e2deae0e3324432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå