Gå til innhold

Hva bekymrer du deg for, for tiden?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Selv om jeg klarer meg bra på studier og har gode venner rundt meg, så er jeg urolig for å miste de jeg har rundt meg, eller ikke leve opp til forventningene mine. Både familie og venner har forventninger at jeg kommer til å gjøre det bra. Jeg merker presset og de ekstra kiloene på skuldrene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loren

At jeg ikke skal fikse det siste året på skolen, at økonomien skal gå til skogen, at sønnen min skal bestemme seg for å heller ville bo hos far enn hos meg når han kan bestemme selv, at jeg skal skuffe de jeg er glad i, men aller mest i kveld er jeg redd for at bestemor skal dø nå i natt og at jeg aldri får gitt henne en klem igjen og fortalt henne hvor mye hun betyr for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke skal fikse det siste året på skolen, at økonomien skal gå til skogen, at sønnen min skal bestemme seg for å heller ville bo hos far enn hos meg når han kan bestemme selv, at jeg skal skuffe de jeg er glad i, men aller mest i kveld er jeg redd for at bestemor skal dø nå i natt og at jeg aldri får gitt henne en klem igjen og fortalt henne hvor mye hun betyr for meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var så egoistisk å få barn og utsette dem for den drittverdenen vi lever i.

Det er en av grunnene til at jeg ikke vil ha barn selv, verden har blitt så grusom at alt det fine i den blir overskygget.

---

Jeg er i dette øyeblikk ganske bekymringsfri når det kommer til mitt eget liv, jeg sier ikke at livet mitt er perfekt men jeg føler at jeg har bekymret meg nok og vil heller sette pris på de positive tingene nå når jeg endelig klarer å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at mannen jeg elsker vil kutte meg helt ut,vi var sammen i 9 mnder og nå vil han bare date, jeg veit de ikke er rett at han skal sette meg på vent ,men jeg godtar det vær gang jeg møter han blusser alle følelser opp igjen ,det hjelper heller ikke at han snakker om at det kan bli oss når ting er bedre rundt meg .Han kysser meg og vi har sex da.

Er så usikker .

Bekymrer meg også over økonomi og at live mitt aldri skal bli bra ,har hatt veldig mye motgang den siste mnd .

Håper ting kan løse seg opp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekymrer meg litt over bosituasjon,vi er på leting etter en ny leilighet. Har en i kikkerten,men uvisst om den blir vår ennå. Bekymrer meg også litt angående eventuelt ny jobb,håper det ordner seg å at jeg kommer til å trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...