Gå til innhold

Forelska i en bekjent rett etter separasjon.. For tidlig å flørte?


Gjest ms wondering

Anbefalte innlegg

Gjest ms wondering

Jeg ble separert fra mannen min for noen uker siden. Vi er enige om d, forholdet har dødd ut etter mange tøffe år. Vi er venner og kommuniserer fint. Har to barn på 4 og 6. Er sikker på at jeg aldri blir sammen med eksen min igjen. Føler ingen stor sorg, har gjort meg ferdig med den underveis i d skrantende forholdet;-) Men tenkte jo at jeg kom til å være aleine og singel en stund før jeg ser etter et nytt forhold..

MEN: Har de siste par ukene blitt rett og slett fullstendig betatt av en bekjent av meg. Har snakka mye med han på facebook disse ukene og. Han er utrolig åpen og flott å prate med. Han har fantastisk personlighet som jeg begynner å forelske meg i. At han er kjekk hjelper jo heller ikke;-) Er jeg som har tatt initiativ til samtaler hver gang.. Derfor har jeg ikke noen tro på at han tenker slik om meg som jeg om han. Han er dessuten 7 -8 år yngre enn meg.. Jeg er 30. Men han er veldig fornuftig og moden for alderen, og har snakka så mye med han om skilsmissen.. Lurer på om d er slik at han kanskje ikke tenker at jeg er klar for noe nytt enda heller, og derfor ikke tar initiativ til noe med meg.. Men mest sannsynlig ser han nok bare på meg som en venn.. Men han er veldig grei og omsorgsfull ovenfor meg og.

Hva gjør jeg? Bør jg flørte litt med han/si jeg liker han el l.. Eller bør jeg la være? Kunne jo sett annog venta og.. Men redd han blir kapret av noen andre før jeg har prøvd..;) Og hvis jeg prøver meg, vil han tro jeg er desperat bare? For d er jeg ikke.. Er bare at han tilfeldigvis kom inn i livet mitt akkurat nå, og jeg ser på han som den perfekte mann..:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go for it!!!

Jeg var i samme situasjon i fjor. Du er singel igjen og kan gjøre akkurat hva du vil. Håper han ønsker det samme som deg, hvis ikke blir du en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er altfor tidlig å begynne å date en 22-årig gammel kjekkas noen få uker etter at du har separert deg fra ektemannen din! I tillegg så er det to små barn inne i bildet her :nei:

Jeg nekter å tro på at du ikke hadde følelser for denne unggutten lenge før separasjonspapirene var i boks. Det er flere ting som skiller oss mennesker fra apekatter; blant annet bør vi være i stand til å slippe èn grein før vi klamrer oss fast i den neste :kjefte:

Hva hadde du følt dersom din fraseparerte ektemann begynte å date et smårips på 20 år tre uker etter at separasjonspapirene var gyldige?

Anonym poster: 5d71eb137c091a4ef47072bd5ef154d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm av deg ts! Trist å se hvor desperate noen Mammaer og pappaer blir etter brudd.Ha respekt for at barna dine for ikke lenge siden kunne se begge foreldrene hver dag.selvbekreftelsebehove ditt må være enormt!!

Anonym poster: 89ec9f4f131bb414e923d45e28a3c17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms wondering

Papirene har ingenting med saken å gjøre. Eksmannen min og jeg har gjort d slutt oss i mellom, og vi har "sluppet hverandre fri" lenge før papirene. Og du får bare tro hva su vil, men jeg hadde ingen følelser for han før d var i boks nei, for jeg kjente han ikke da nemlig!!

Og jeg er veldig i mot utroskap og har ikke tenkt tanken på andre menn en eneste gang disse årene jeg har vært o et forhold. Så vær forsiktig før du dømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms wondering

Og herlighet for en gjeng her inne..

Dette har da ikke noe med barna å gjøre enda. Hadde d blitt noe hadde d blitt en sakte progresjon og barna ville ikke blitt involvert før om lang, lang tid enda!! Dessuten har sønnen på 6 år sagt for en stund siden at han skulle ønske at mamma og pappa fant seg nye kjærester så når den tid kommer etterhvert så er d ikke sikkert d blir så ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms wondering

Ingenting galt med selvtilliten eller selvbildet mitt, veit jeg finner en mann en gang jeg.. Når tiden er moden og d er den rette.. Så selvbekreftelsebehov er d hvertfall ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med selvtilliten eller selvbildet mitt, veit jeg finner en mann en gang jeg.. Når tiden er moden og d er den rette.. Så selvbekreftelsebehov er d hvertfall ikke

(sikker)? :gjeiper:

Anonym poster: 89ec9f4f131bb414e923d45e28a3c17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...