Gå til innhold

Det gjør så vondt.... Hjelp :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at "kjæresten" min har vært på andre jenter enn meg de siste månedene. Jeg sier "kjæresten" fordi jeg ikke kan kalle han kjæresten min når jeg vet han har gjort det han har gjort mot meg. Problemet er at han har løyet for meg når jeg har spurt han. Jeg vet ingenting, og kommer ikke til å få vite noen ting før han velger å fortelle meg det..

Idag har jeg hatt en venninne på grilling, og vi har drukket. Så jeg har sendt meldinger med han som fra min side har vært mindre hyggelige. Jeg skrev til han at jeg synes det var dårlig at han ikke kunne komme til meg, så mange ganger jeg har gjort det for han. Og jeg presterte å skrive at jeg hele tiden har vært ærlig mot han. For å hinte til at han ikke har vært det mot meg. :(

Jeg skriver her nå for å prøve å la være å ringe han. Og nå er jeg redd han skal dumpe meg fordi jeg har oppført meg råttent over melding i kveld/natt..

Burde jeg ringe han i morgen for å prate med han? Eller skal jeg bare la være? Hodet mitt prøver å fortrenge at han har vært utro og uærlig mot meg, men det gjør så vondt i meg nå..

Anonym poster: ab92e569a41a091a17576b1096042bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal legge deg og sove, også tar du stilling til alt dette i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at han er seriøs med deg uansett. Glem ham og gå videre.

Anonym poster: 1bd9b4de189956fa066d17e5ee448230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Innlegget ditt er utrolig rotete. Det er vanskelig å få tak på hele situasjonen mellom dere, siden vi ikke vet hva du har skrevet og hva han tenker.

Det beste er nok at du lar han være i kveld, og tar deg en ordentlig prat med han i morgen der du legger alle kortene på bordet - forteller det du vet, og krever at han er ærlig med deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du redd for at en fyr du ikke respekterer og som driver på med andre skal dumpe deg? Du taper jo ingenting på det. Du burde bare bryte med ham før ham får sjansen til å dumpe deg, da dette ikke er en fyr å spare på uansett.

Anonym poster: 373282a5c2524227b31ddd791970114a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vært utro å du er redd han skal dumpe deg??? DUMP HAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...