Gå til innhold

Over hvor lang tid kunne du fått deg til å spurt om du kunne få komme på besøk til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke orka, men jeg er utbrent og orker generelt ikke så mye sosialt. Likevel, hvis jeg hadde vært helt frisk hadde jeg synte det var mye å ha et annet menneske i huset i to uker. Særlig om det var ferien og den eneste tida jeg hadde til å slappe av med min kjære. Høres litt ut som hun ringte og inviterte seg selv mer enn hun spurte om det var greit?

Høres jo ut som du har tenkt ut et bra opplegg nå. Hvis hun kan dra litt videre slipper du hvertfall å leve tett med henne i hele ferien din.

Og det med å kjøre ti timer, det er jo ikke ditt ansvar. Tenk om du også var bortreist. Hun kan ikke regne med at du kan, og du kan ikke tilpasse ferielivet ditt utfra at det er mest beleilig for henne!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt jeg :klemmer:

Kanskje hun kan være noen dager hos dere, noen dager hos det andre venneparet og så ta noen dager på hotell? Jeg syns det er så rart med folk som alltid forventer å legge seg inn hos folk, det finnes rimelige moteller og campingplasser også. Men nå bor vi i en ganske liten leilighet og det er egentlig litt stress å ha overnattingsgjester over flere dager.

Anonym poster: 6f1541fb613cd55df83e6929feb8f445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...