Gå til innhold

- Vær så slutty du vil!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kreft er en mer eller mindre spontan reaksjon i cellene som fører til massedeling, type "gone wild". Kreft er under nesten alle omstendigheter IKKE en smittesykdom. Kreft er simpelt, og noe ukorrekt definert, kun en genfeil. Så den der "kreft som smitter" er det bare å gi opp å spre rundt seg med. Det finnes tre kjente tilfeller av kreft som sprer seg, men da IKKE ved hudkontakt, men ved hjelp av parasitter og insekter; og disse typene kreft er kun dokumentert i dyr.

HPV-virus kan føre til celleforandringer og deretter livmorhalskreft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har man seg med fremmede i et telt i svettfylla på en gjørmete festival, da er man en slut.

Anonym poster: cee6741a575ee70ee066767822746cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft er en mer eller mindre spontan reaksjon i cellene som fører til massedeling, type "gone wild". Kreft er under nesten alle omstendigheter IKKE en smittesykdom. Kreft er simpelt, og noe ukorrekt definert, kun en genfeil. Så den der "kreft som smitter" er det bare å gi opp å spre rundt seg med. Det finnes tre kjente tilfeller av kreft som sprer seg, men da IKKE ved hudkontakt, men ved hjelp av parasitter og insekter; og disse typene kreft er kun dokumentert i dyr.

Jajaja, herr bedreviter... Jeg veit veldig godt hva kreft er. Hvorfor tror du jeg leser om det, hvis det ikke er noe som interesserer meg?

Jeg skal se om jeg finner link når jeg kommer hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med festivaler er å høre på musikk, ha det morsomt med venner og ta en iskald øl :biggrin: Og etter noen øl er det lettere å få dem til å le og kose seg :) Når det skjer er min oppgave gjennomført ;)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, herr bedreviter... Jeg veit veldig godt hva kreft er. Hvorfor tror du jeg leser om det, hvis det ikke er noe som interesserer meg?

Jeg skal se om jeg finner link når jeg kommer hjem.

Virus-familien du tenkte på som kan føre til kreft ble skrevet over:

HPV-virus kan føre til celleforandringer og deretter livmorhalskreft.

(+Flere krefttyper, spesielt halskreft.)

Ellers har du også f.eks. Epstein Barr Virus, Hepatitt B/C

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Poenget med festival er å høre på musikken som blir spilt.

Ja nettopp! Leste hovedinnlegget og alle svarene og klarte ikke å slutte å tenke: "Er det ingen som hører på musikken lenger?". Det virker som folk drar på festival av helt andre grunner nå om dagen. Fyllatull og fremmedknull. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virus-familien du tenkte på som kan føre til kreft ble skrevet over:

(+Flere krefttyper, spesielt halskreft.)

Ellers har du også f.eks. Epstein Barr Virus, Hepatitt B/C

Takk for info! Er det en relativt ny oppdagelse? Leste om dette for ikke veldig lenge siden, og da var det en nyhet om akkurat den kreften jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så tøsete man vil, så lenge man bruker kondom! Bare drit i disse sykdommene som faktisk kan smitte selv om man bruker dång, og slå deg løs!! :fnise:

Jeg har pult mange damer i fitta og ræva på diverse festivaler opp igjennom årene (mest Roskilde) og har aldri fått en eneste sykdom. Det eneste var en dame som gjorde meg forkjølet. Men jeg fa henne litt hostesaft i form av min hjemmelagde proteinshake (if you know what I mean...)

Man kan sikkert bli smittet selv om man har kondom, men sansnynligheten for det er marginale.Har aldri hørt at noen av gutta som jeg reiser med har det heller, og de hadde garantert sagt det.

Man må ta noen sjanser her i livet, og skulle man være så uheldig å bli smittet selv om man har kondom, er det høyst sannsynlig ikke dødelig :)

Anonym poster: 5f28577394222e5043e061c27c2c9c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Første steg på veien må bli å bli kvitt slutbegrepet.

Jeg liker de som er slut i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er jeg ikke overrasket over at noe om innvandring og asylsøkere skulle finne veien til denne tråden også (av alle!) :rolleyes:

Og for å være on topic; la nå folk gjøre som de vil :is:

Anonym poster: 0effd0297149ce41a07c03fa9a813019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da forskjell på virus som KAN føre til kreft, og kreft som er overførbar. Hvis du ikke ønsker at noen påpeker feil ved det du sier, så får du heller være mer presis i dine føringer. Det er mye rart som kan føre til kreft; deriblant virus, stråling og matvarer; men det betyr ikke at man kan si at det er ensbetydende med at kreft smitter ved hudkontakt. Får være måte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Elin Søyland og Cecilie Kjensli oppfordrer folk til å pule rundt på festival.

"Søyland oppfordrer unge til å nyte spontan sommersex"

"Med kondomer kan du være så slutty du vil, ha deg med hvem du vil, for poenget med festival er jo å gjøre akkurat som man vil. Har du lyst har du lov"

Hva synes dere om å ha sex med folk man møter i svettfylla på festival?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article767688.ece

Anonym poster: cee6741a575ee70ee066767822746cd9

For de som får utbytte av det, kjør på! Jeg er for avhengig av følelser for å ha utbytte av sex til å ha tilfeldig sex på dette viset. Men om folk liker det og føler seg bra etterpå så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første steg på veien må bli å bli kvitt slutbegrepet.

Enig! Hore er MYE bedre! Å ligge over dene deler livt med, med pikken borret langt opp i henne og så spørre henne om hun er ei billig deilig lita hore og få et bekreftende ja er überdigg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da forskjell på virus som KAN føre til kreft, og kreft som er overførbar. Hvis du ikke ønsker at noen påpeker feil ved det du sier, så får du heller være mer presis i dine føringer. Det er mye rart som kan føre til kreft; deriblant virus, stråling og matvarer; men det betyr ikke at man kan si at det er ensbetydende med at kreft smitter ved hudkontakt. Får være måte på.

Det heter "trasnsmissible cancer" og de har lenge vist om den typen kreft i diverse dyrearter, som feks hunder. Nylig har de funnet den i mennesker, og den er smitsom gjennom sex og bitt.

Du kan lese om denne typen kreft her, men merk deg at artikkelen er gammel, og skrevet før de fant tilfeller hos mennesker.

http://www.wellcome.ac.uk/News/2010/Features/WTX058957.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg liker de som er slut i senga.

Det samme gjør jeg, men jeg vil aldri kalle dem for slutty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er en skikkelig slut selv, en mannlig en, og jeg puler alle som er villige rundt om på festivaler.

Og om jeg ikke skulle finne en villig dame (det skjer SJELDEN altså...) så tar jeg en fin mann i stedet for!

Manwhore

Anonym poster: 350c2e572db053022b66deb5ae93c148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som hører på musikken lenger?

Tydeligvis ikke, folk er enten for fulle eller for kåte til å legge merke til musikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Tydeligvis ikke, folk er enten for fulle eller for kåte til å legge merke til musikken.

Jepp. Det forklarer også musikksmaken til enkelte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...