Gå til innhold

Er jeg jomfru?


Gjest Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Maria

Jeg har lest litt på nettet for å finne mer opplysninger om dette, men det står så mye forskjellig at jeg vet ikke hva jeg helt skal tro. Jeg er nettop fylt bare fjorten år, var tretten da jeg hadde det for første gang, med en som va to år eldre. Vi hadde et lite forhold en stund, helt til han gikk lei eller noe og bare droppet meg. Men til poenget, jeg hadde det bare to eller tre ganger, men alle gangene gjorde det så utrolig vondt! Han fikk det ikke helt inn, så det ble aldri helt noe av det. Siden da har jeg lurt på om jeg egentlig er jomfru eller ikke. Jeg har prøvd små dildoer etter det, for jeg ville ha bort jomfruhinnen hvis jeg hadde en, sånn at det gjorde mindre vondt neste gang. Men det gjorde like vondt da og, som om den ikke ville lenger inn. Jeg tror jeg har fått ting ca 10 cm inn, men da stopper det. Er det jomfruhinna eller bare at det støter bort i livmoren? Jeg leste at det kunne gjøre veldig vondt hvis man ikke "varmet opp", og det var ikke vi så flinke til. Jeg trenger å vite dette! Er jeg jomfru?! Har ikke fortalt det til noen enda, og det har jeg ikke planer om heller, så det blir veldig vanskelig å skulle snakke om det noe annet sted enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Awzm me

Du er ikke jomfru, nei, med mindre du ble født mellom 23. august og 23. september.

Selv om jomfruhinnen din ikke sprakk første gang, så hadde du fortsatt sex!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg tror kansje ikke du er det mer :) jeg og var borti eldre typer på din alder, huff! Syns synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, du er ikke jomfru lenger.

Når det er sagt ville jeg tatt en laaaaang pause i forhold til det å ha sex. Du er bare fjorten år og fortsatt regnet som et barn.

Hvorfor har du sex når du er så ung? Er det noe du ønsker selv eller er det noen som forventer det av deg?

Anonym poster: 1d5c81343cd449f58ad79f833650ce64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er (som sagt) ikke jomfru.

Og skjeden er bare ca 8cm dyp, så noe særlig lengre inn skal du ikke forvente å få en dildo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria

Det var ikke noe jeg hadde lyst til, jeg hadde sagt at jeg ikke ville, men det gikk alt for langt uten at jeg hadde kontroll, og jeg har angret så utrolig mye. :( jeg tror jeg er den siste personen noen ville forventet dette av, derfor vil jeg ikke si det til noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du er ikke jomfru, men du er ei heller klar til å 'virkelig' debutere på dette felt vil jeg mene utifra innlegget ditt. Så ikke press deg selv videre inn i dette før du føler deg mindre usikker og mer klar for å håndtere de mentale og fysiske følgene av samleie.

Forøvrig, ikke press ting for hardt eller dypt inn i skjeden for å fjerne jomfruhinna, det kan fort bli uheldig og skape mer vonde enn ønskede følger, og det er det virkelig ikke verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...