Gå til innhold

Vil ha han som kjæresten min..


Gjest Mari

Anbefalte innlegg

Jeg har datet/ holdt på med en fyr siden litt før slutten av mai:-)

Vi har det utrolig bra sammen! Har fantastisk sex, kysser, gir komplimenter til hverandre ofte, har en super kjemi, reiser på turer sammen osv! Han er virkelig bra. Vi oppfører oss som kjærester vil jeg si, men vi er ikke kjærester.

Jeg syns det nå begynner å bli på tide. Vi sier vi er veldig glade i hverandre, kaller hverandre " gutten min" og " jenta mi" og vi har det begge flott i hverandres selskap. Familier osv er også inkludert da vi begge har hilst på hverandres familie :-) Vi har drt flott som vi har det, men jeg vil gjerne at han skal være min gutt! :-)

Kan jeg spørre hva han vil videre? Eller si jeg vil at han skal være min kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om dere allerede er sammen. Det første som slo meg var om dere faktisk har snakket om dette?

Regner med at du fortsatt vil være sammen med han, så da er det bare å si det rett ut. "Nå er vi et par eller hva?" Det burde bekrefte dine tanker tror jeg.

Har du også fått tilbakemelding fra dine venninner? Tror de at du er sammen med han nå, eller er de usikre om dette bare er "roting" ?

Kommunikasjon er essensen i alle forhold mener nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

På hvilken måte er dere ikke kjærester lurer nå jeg på?

Dere oppfører dere allerede som et par, så selvfølgelig kan du spørre om han vil være kjæresten din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte han en melding nå med at jeg ville at han skulle være min :)

Mine venninner ser på oss som noe mer enn bare " roting"

Og det tror jeg hans kompiser gjør også, de kaller oss ofte for "turtelduene" :-)

Nå håper jeg han også ser på oss som noe mer, ellers blir ikke det her noe morsomt !:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ringt han så snart som mulig, og sagt det da. Mye mer personlig enn en SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne jo bare si "Hahah, mamma/bror/venninne spurte om vi var kjærester. Jeg sa bare JA, jeg!"

Om han reagerer på det, så finner du jo fort ut av hvordan det ligger ann... ;-)

Anonym poster: 777dce2cc2fd4f1f90eb3fc5ee7f381c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...jeg sa til min kjæreste(snart ektemann) at: Du kan få lov til å kalle meg kjæresten din altså... om du vil. :yvonne:

Anonym poster: 329d99d54153080503accc3144360912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte han en melding nå med at jeg ville at han skulle være min :)

Si fra hva han svarer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til svar " Er jeg ikke litt din da?"

Så svarte jeg med " Jo det håper jeg, men vil du skal være helt min"

Da fikk jeg tilbake " Er jo egentlig helt din!<3"

:-D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeei

Jeg var i samme situasjon rundt samme tiden i fjor :P saken var at ingen av oss turte å spørre om vi skulle bli kjærester :fnise: men vi er kjærester den dagen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kan spørre, hvordan ble dere kjærester om ingen turte å spørre?:P

Veldig likt oss, vi er litt " pinglete" begge to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til svar " Er jeg ikke litt din da?"

Så svarte jeg med " Jo det håper jeg, men vil du skal være helt min"

Da fikk jeg tilbake " Er jo egentlig helt din!<3"

:-D

Så herlig da, ble nesten litt rørt:)

Da er iallefall problemet løst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, var i akkurat samme situsjon som deg for litt over et halvt år siden, hadde holdt på med en i tre måneder, men vi var ikke kjærester, men oppførste oss som det. Jeg ville at vi skulle bli kjærester, men han ville ikke, selv om jeg hadde møtt både venner og familie, litt kjipt og "utrygt" å bare holde på, og ikke kunne kalle personen for "kjæresten min", men viste seg til slutt at det var best for oss, vi holdt på i ti måneder før vi fant ut at vi ikke burde fortsette, kanskje igjen etter hvert, men vi var ikke klare for forhold noen av oss, samme hvor klar jeg følte meg for det, da vi hadde holdt på i tre måneder!

Anonym poster: ea67d816a5e038146aa025de93158ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til svar " Er jeg ikke litt din da?"

Så svarte jeg med " Jo det håper jeg, men vil du skal være helt min"

Da fikk jeg tilbake " Er jo egentlig helt din!<3"

:-D

Godt å høre, og er glad på dine vegner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har møtt hverandres familier, ergo dette er et forhold. Ca ingen tar med seg knullevenner hjem til sine foreldre. Gratulerer med kjæreste :)

Anonym poster: 07949cd0e5b556dcc6645daba710baf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg og samboer holdt på å bli sammen så sa jeg bare til han en dag "Du er kjærsten min du :)" så fikk jeg et lykkelig smil og masse nusser tilbake hvor han sa "Endelig!"

Hahah :hjerte:

Men det ordnet seg jo her nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spørsmålet fra en kamerat av samboeren min. Vi satt hos han og drakk, så spurte han om vi var sammen også svarte jeg ja uten å tenke meg om.. Så de kalte oss for kjærester en stund før det ble facebook offisielt. Det skjedde når jeg hentet han på byen en gang og når vi kom hjem til han så sa han at han bare måtte fikse noe på pc'n. Men så fikk han det ikke til og måtte spørre meg hvordan vi ble kjærester på Facebook. Så rota vi med det i en times tid før vi fikk det til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...